Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3

Anbefalte innlegg

jeg fikk heller ingen varsling, men oppdaget den da jeg sjekket "programoppdateringer" på mobilen.

Kobla til Nokia Suite, der var det ingenting. Drøyde litt, da kom det der også.

Liker Belle jeg nå, sjøl om jeg mista en del apps..

Det samme skjedde hos meg i dag. Så nå er alt klart til å begynne oppdateringen til Belle... :)

EDIT:

Så er det hele overstått. Oppdateringen gikk helt fint. Noen oppsett må gjøres, som f.eks e-postkonto, men ellers tar jo oppdateringsprogrammet seg av sikkerhetskopi og gjenoppretting.

Nå holder jeg på å oppdatere kartene.

Ok, jeg skrev litt tidligere i tråden at jeg ikke bruker N8, og at den stort sett ligger i en skuff. Men det er jo litt spennende å se hva Belle har å by på. Om Belle imponerer, vil jeg bli overrasket, etter lengre tid med Androidtelefoner og iPhone.

Men jeg har hatt veldig mange nokiatelefoner, og følger med spenning hvordan f.eks Lumia 800 blir mottatt. Har foreløpig kun holdt en dummy, og skal definitivt prøve en skarp utgave.

I mellomtiden får jeg teste Belle på N8 :)

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Finnes det en widget for vær i stedet for en snarvei til programmet?

Litt trøbbel med FM-senderen også, noen som har fått til å bruke internettradio og FM-sender samtidig?

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med at wifi faller ut? sitter å trykker på n8'n og plutselig er den ikke tilkoblet eller når men laster ned apps. Har BELLE på den

Ja, og det er ikke noe nytt problem. Dessverre har visst ikke Nokia klart å fikse dette skikkelig i Belle heller. Flere ganger har jeg opplevd at wi-fi kobler av og 3g overtar, selv om wi-fi har første prioritet og det er wi-fi dekning . Kan jo faen ikke stole på det opplegget der!

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål ang. oppdatering til Belle.

Blir meldinger og bilder osv som er lagret i telefonen slettet? Har de fleste bildene på minnekort, men meldingene ligger lagret på telefonen, finnes det isåfall noen måte å lagre meldingene på minnekortet? Har en god del meldinger jeg ikke vil miste..

Lenke til kommentar

Gjennomretta og sletta alt på mobilen, da fungerer alt, men mista flere spill, innstillinger i programmer etc, litt bittert kjenner jeg.

Kjipt.

Jeg mista også noen apps, heldigvis var de gratis.

De som er kjøpt på ovi finner en igjen. Er noen som ike fuker på Belle også.

Jeg savner "App Stop" for å se hva som går i bakgrunnen på fonen..

Jeg måtte sette opp mailer på nytt også.

En ting jeg har reagert på er at når jeg skal sende sms, har "sendknappen" bytta plass(?). Så om jeg ikke tenker meg om havner mld jeg skal sende i "kladd"..

Sendknappen er nå nr 2 fra venstre..

Endret av MonaH
Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål ang. oppdatering til Belle.

Blir meldinger og bilder osv som er lagret i telefonen slettet? Har de fleste bildene på minnekort, men meldingene ligger lagret på telefonen, finnes det isåfall noen måte å lagre meldingene på minnekortet? Har en god del meldinger jeg ikke vil miste..

Tror mine ble med. Det tas jo en "backup" når en installerer, men en får visst ikke med alt etterpå.

Du kan jo ta en bakckup sjøl med Nokia Suite først?

Lenke til kommentar

En ting jeg har reagert på er at når jeg skal sende sms, har "sendknappen" bytta plass(?). Så om jeg ikke tenker meg om havner mld jeg skal sende i "kladd"..

Heldigvis har jeg så dårlig hukommelse at jeg må se etter hvor den er hver gang. Jeg merket ikke engang at den har byttet plass, bare at den så litt annerledes ut enn før.

Etter noen dager har jeg kommet fram til noen startskjermer som passer bra og synes at N8 har blitt så bra at jeg ikke ser for meg at jeg vil bytte den ut med det første.

Lenke til kommentar

Gjennomretta og sletta alt på mobilen, da fungerer alt, men mista flere spill, innstillinger i programmer etc, litt bittert kjenner jeg.

Kjipt.

Jeg mista også noen apps, heldigvis var de gratis.

De som er kjøpt på ovi finner en igjen. Er noen som ike fuker på Belle også.

Jeg savner "App Stop" for å se hva som går i bakgrunnen på fonen..

Jeg måtte sette opp mailer på nytt også.

Ja, problemet er bare at jeg fant en haug i sommer på gratiskampanja, de får jeg ikke lasta ned nå. Lagringene i spill som angrybirds har også forsvunnet. Blir fort noen hundrelapper om jeg skal laste ned det jeg hadde fra sommerkampanjen :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...