MonaH Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Hva kan ertstatte App Stop, som ikke fungerer på Belle??? http://store.ovi.com/content/92945 *savne* Kan jeg spør hvorfor du savner den ? Du stopper jo kjørende prog med å holde inne meny tasten Godt mulig det er noen den ikke viser, men betyr det egentlig noe om noen småting kjører i bakgrunnen ?? Før belle, så sto det på den måten du beskriver, at ingen program kjørte i bakgrunnen. Med App Stop, så så jeg at mail, kalender, søk osv sto og gikk. Var helt sprøtt hvor mye som sto og gikk da jeg brukte app stop. Jeg finner ikkeno', og får heller ikke installert via OVI Suite. Jeg får lagt inn andre programmer via OVI Suite på PCen. Men får feilmelding når jeg prøver å installere Nokia Butikk. Butikk?? Kan det være denne? http://store.ovi.com/content/5406?clickSource=splash Hva skjer her? Svarer på forskjellige innlegg, og alt havner i samme innlegg?? Endret 8. februar 2012 av MonaH Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Ja, det er den appen jeg forsøker å installere. Men det går ikke an å installere den. Alt ser ut til å gå bra, og når den er nesten i mål, sier den "Kan ikke installere." Edit: Når du dobbelposter innen et kort tidsrom, blir innleggene dine automatisk slått sammen. Denne nye informasjonen prøvde jeg å skrive i to nye innlegg, men den ble slått sammen med forrige post, uten at det står at dette innlegget har vært redigert. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 ROFLMAO! Nå har jeg løst mysteriet. Telefonen ba om SIM-kort for å la seg oppdatere... Jeg stappet inn et gammelt et jeg hadde liggende, bare for å komme videre. Dårlig ide, viste det seg. Jeg lot den låne mitt aktive SIM-kort og reinstallerte igjen via Nokia Suite, og det var null problem. Nokiatelefonen er i topp stand. Det var bare jeg som prøvde å ta en snarvei :-) Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 ROFLMAO! Nå har jeg løst mysteriet. Telefonen ba om SIM-kort for å la seg oppdatere... Jeg stappet inn et gammelt et jeg hadde liggende, bare for å komme videre. Dårlig ide, viste det seg. Jeg lot den låne mitt aktive SIM-kort og reinstallerte igjen via Nokia Suite, og det var null problem. Nokiatelefonen er i topp stand. Det var bare jeg som prøvde å ta en snarvei :-) Hehe.. Nokia liker ikke snarveger da skjønner jeg Bra det løste seg. Jeg finner ikke igjen apps'n til norsk tipping. Forsvant med Belle. Ikke på ovi, ikke på NTippings sider. Ikke engang i oversikten på mobiler som den støtter. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg brukte mitt gamle simkort for å installere og det gikk helt fint. Utenom at install hengte seg opp 2 ganger helt i starten der den skulle ta backup og jeg måtte koble telefonen av og på for å komme meg videre. Virker som en bra update så langt, har savnet fulltastaturet på E7'en så skal kanskje begynne å bruke den litt igjen. Plasseringen av tilbakeknappen er litt uvant da, mulig å bytte på den og "options" noe sted? Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Så i dag at når en mottat en tlf, kunne en avvise samtalen med en sms. Men hvor finner jeg hvor jeg redigerer den mld? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Menu --> Settings --> Calling --> Call --> Message text Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Menu --> Settings --> Calling --> Call --> Message text Takker Nå har jeg dilla med GoogaSync. Den tar faktisk fler av kalendere en har på en googlekonto. demo på 14 dager. http://store.ovi.com/content/46916 http://www.googasync.com/ Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (.....) Jeg finner ikke igjen apps'n til norsk tipping. Forsvant med Belle. Ikke på ovi, ikke på NTippings sider. Ikke engang i oversikten på mobiler som den støtter. Om andre lurer på dette med apps'n til Norsk Tipping, så fikk jeg dette svaret fra kundeservice: Denne telefonen har en feil i java som gjør at java apper ikke fungerer lenger. For at Norsk Tipping mobilspill skal fungere må java støttes. For at appen skal komme tilbake må feilen rettes hos Nokia. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg har ennå ikke fått muligheten til å laste den ned. Sjekket på telefonen og i Nokia Suite, men får ikke opp at det er kommet andre oppdateringer enn et par spill. Telefonen min er ikke operatørlåst. Jeg bruker ikke N8, men kunne tenkt meg å oppdatere til Belle før jeg evt selger den. Den har stort sett ligget i en skuff siden høsten 2010. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) (.....) Jeg finner ikke igjen apps'n til norsk tipping. Forsvant med Belle. Ikke på ovi, ikke på NTippings sider. Ikke engang i oversikten på mobiler som den støtter. Om andre lurer på dette med apps'n til Norsk Tipping, så fikk jeg dette svaret fra kundeservice: Denne telefonen har en feil i java som gjør at java apper ikke fungerer lenger. For at Norsk Tipping mobilspill skal fungere må java støttes. For at appen skal komme tilbake må feilen rettes hos Nokia. Norsk Tipping app`n fungerer helt fint den med Belle. Om du ikke finner den på Ovi Store så send bare "spill" til 1960. Endret 9. februar 2012 av leirdueredet Lenke til kommentar
StillHope Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Venter på Belle.. Har siste ver Suite og One Call (telenor). Nå lurer jeg på en ting: Vil Belle komme opp som forslag til oppdatering under programvareoppdateringer på tlf når den er klar for meg? (Slipper å sjekke gjennom Suite). Det kom en sms når Anna kom. Har noen fått dette og ? Bare må ha Belle snart Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (.....) Jeg finner ikke igjen apps'n til norsk tipping. Forsvant med Belle. Ikke på ovi, ikke på NTippings sider. Ikke engang i oversikten på mobiler som den støtter. Om andre lurer på dette med apps'n til Norsk Tipping, så fikk jeg dette svaret fra kundeservice: Denne telefonen har en feil i java som gjør at java apper ikke fungerer lenger. For at Norsk Tipping mobilspill skal fungere må java støttes. For at appen skal komme tilbake må feilen rettes hos Nokia. Norsk Tipping app`n fungerer helt fint den med Belle. Om du ikke finner den på Ovi Store så send bare "spill" til 1960. Å? Har du testa? Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (.....) Jeg finner ikke igjen apps'n til norsk tipping. Forsvant med Belle. Ikke på ovi, ikke på NTippings sider. Ikke engang i oversikten på mobiler som den støtter. Om andre lurer på dette med apps'n til Norsk Tipping, så fikk jeg dette svaret fra kundeservice: Denne telefonen har en feil i java som gjør at java apper ikke fungerer lenger. For at Norsk Tipping mobilspill skal fungere må java støttes. For at appen skal komme tilbake må feilen rettes hos Nokia. Norsk Tipping app`n fungerer helt fint den med Belle. Om du ikke finner den på Ovi Store så send bare "spill" til 1960. Å? Har du testa? Om jeg har testet ja, selvsagt! Har ikke vunnet noe enda da, men det kan jeg vell egentlig ikke skylde på app`n Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (.....) Norsk Tipping app`n fungerer helt fint den med Belle. Om du ikke finner den på Ovi Store så send bare "spill" til 1960. Å? Har du testa? Om jeg har testet ja, selvsagt! Har ikke vunnet noe enda da, men det kan jeg vell egentlig ikke skylde på app`n Hah! Flott!! Nå skal Norsk Tipping få svar fra meg at den funker lell. og jeg har nå levert lotto Lenke til kommentar
Samot Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Venter på Belle.. Har siste ver Suite og One Call (telenor). Nå lurer jeg på en ting: Vil Belle komme opp som forslag til oppdatering under programvareoppdateringer på tlf når den er klar for meg? (Slipper å sjekke gjennom Suite). Det kom en sms når Anna kom. Har noen fått dette og ? Bare må ha Belle snart Det skal i følge Nokia komme varsling på mobilen, men min erfaring er at det er en viss treghet i dette. Har akkurat installert Belle på min Telenor-variant uten å ha mottatt varsling. Flere av de norske Telenor-variantene av Belle har kommet i dag. Sjekk Nokia-Suite nå! Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 jeg fikk heller ingen varsling, men oppdaget den da jeg sjekket "programoppdateringer" på mobilen. Kobla til Nokia Suite, der var det ingenting. Drøyde litt, da kom det der også. Liker Belle jeg nå, sjøl om jeg mista en del apps.. Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Fikk denne telefonen, helt ny for 1100kr uten binding. Ikke verst Lenke til kommentar
Samot Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Fikk denne telefonen, helt ny for 1100kr uten binding. Ikke verst Det var billig! Hvor var dette? Har du en link eller lignende? Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Fikk denne telefonen, helt ny for 1100kr uten binding. Ikke verst Det var billig! Hvor var dette? Har du en link eller lignende? Kjøpte den på Ebay, men finner ikke den samme linken nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå