Totenkopf Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Fikk lagt inn Belle nå jeg også, ser bra ut så langt. Det var litt nervepirrende når noen ringte mens jeg oppdaterte slik at jeg måtte starte prosessen på ny, men det gikk greit til slutt. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Fant du ut hvor det ble av butikken? Hos meg må den installeres, men det gir feilmelding når jeg prøver. Endret 7. februar 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 På en måte litt glad for at jeg ikke har fått Belle enda:) mye rart som oppleves etter oppdatering. Slettes kontaktene også?? Alt slettes, og dette opplyses det om før oppdatering. Dog, den tar en rask sikkerhetskopi rett før oppdatering, dette tok vare på det meste hos meg. Anbefaler likevel å kjøre en full sikkerhetskopi via Nokia Suite, da er det mulig å ta vare på apps osv, men poenget er vel at noe ikke er kompatibelt med Belle, derfor er det best med en 'clean' install. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Butikken fungerer fint for min del. Startet den opp via en snarvei som lå på hovedskjermen og måtte bare laste ned en oppdatering før den var klar for bruk. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg oppdaterte via pc-suite.. Litt kluss undervegs, men etter restart så tror jeg det er greit. Savner noen apps, wlan-koblinger (som jeg må finne igjen nøkkelen til) Så roter jeg med mailen.. At den skal hente automatisk hvert 15 min.. Usikker på om jeg må stå tilkoblet wlan hele tiden for at det skal skje eller ikke. Har skrudd av mobildata. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Lurer på når Telenortelefoner får den? Jeg kjøpte min fra Telenor, og fikk Belle idag. Product code 0598984. Litt uvant og ganske forskjellig fra Anna, men har fått gmail epost og google kalender sync på plass. Får bare prøve å organisere skjermene på best mulig måte. Ser bra ut. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) ----slettet---- Endret 8. februar 2012 av MonaH Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 mythos: Såvidt jeg kan se står ikke din produktkode oppgitt som telenorlåst. Kjøpte du låst tlf? Tror det er bare de det gjelder da de har en litt annen programvare for å la seg låse\låse opp. Min står på lista over de som ikke er ferdig. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 mythos: Såvidt jeg kan se står ikke din produktkode oppgitt som telenorlåst. Kjøpte du låst tlf? Tror det er bare de det gjelder da de har en litt annen programvare for å la seg låse\låse opp. Min står på lista over de som ikke er ferdig. Jeg kjøpte fra Telenor med binding i ett år med et abbonement jeg ikke har brukt for totalt ca 2700. Men telefonen min er ikke låst. Antakelig fordi jeg kjøpte den med en gang den kom på markedet, før Telenor rakk å få operatørlåsen på plass. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg liker at hjemmeskjermen nå kan settes til å ha visse ikonplasseringer i landscape uten at det affekterer layoutet i portrait. Eller var det slik med Anna og? 1 Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg liker at hjemmeskjermen nå kan settes til å ha visse ikonplasseringer i landscape uten at det affekterer layoutet i portrait. Eller var det slik med Anna og? Det var ikke slikt nei. Dette har irritert meg lenge, ikke at jeg NOEN SINNE bruker hjemmeskjermen i landskapsmodus, så det kunne like gjerne vært en mulighet for å deaktivere all landscape i menysystemet. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Har nå vært på telefonen med Nokia sin supporttjeneste. Fant ingen løsning på mitt problem. Rådet deres var å levere den på verksted, men det har jeg ikke tid til. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Har nå vært på telefonen med Nokia sin supporttjeneste. Fant ingen løsning på mitt problem. Rådet deres var å levere den på verksted, men det har jeg ikke tid til. Levere den inn på verksted pga butikken ikke vises på mobilen ?? Da tror jeg heller att jeg hadde prøvdt en soft-reset, eventuellt lagt inn OSèt på nytt Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg har prøvd *#7370# og knepet med å holde inne fire taster. Begge tømmer telefonen så den glemmer alle innstillinger. Men det løser ikke problemet. R det noe jeg kan gjøre med en Windows pc og en USB kabel? Noe som gir meg en helt fersk start ? nokia suite har såvidt jeg kan se ingen alternativer som starter HELT på nytt. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Mannen med ljåen: Du må nok prøve med phoenix, og ta en "dead phone flash" der, dette har jeg gjort med min mobil nå 3 ganger. Det har gått bra hver gang Første gang var for å prøve å bli kvitt noe problemer med mobilen, + få ei oppdatering som ikke var til min produkt kode (svensk produkt kode, men flashet med norsk produkt kode), men så skjedde det et eller anna, så den lastet ned samme versjon som jeg hadde.. prøvde derfor igjen, og da gikk det. Og 3'dje gang var nå idag, for å få inn Norsk Belle. Om du velger denne metoden, så er det best om du lar Phoenix laste ned Firmware filene for deg (jeg prøvde å laste ned FW filene selv, via NaviFirm, men da fikk jeg det ikke til). Prøvde så å la Phoenix laste ned selv og da gikk det fint, bare tastet inn den norske produkt koden, og programmet lastet ned (du må også velge at du skal laste ned det som skal til mass memory, ellers feiler den på oppdatering har jeg funnet ut). Så da har jeg ihvertfall fått oppdatert min mobil, så får jeg se om jeg gir den til faren min, så han kan teste om den har blitt bedre nå (har hatt problemer med at den henger seg opp bare man ser på den, og full format + dead phone flash, har ikke hjulpet fra før.. men kan jo hende Belle løste problemet). Har uansett bytta den ut med Nokia Lumia 800 Så da har jeg heller ikke simkort som passer (siden Lumia 800 bruker micro sim, så jeg kuttet mitt eget for å få det til å passe). Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Er "Phoenix" en offisiell måte å gjøre det på? Skal selge Nokiaen, men vil ha den oppdatert først. Kan ikke selge en hacket utgave som kan gi trøbbel senere... Vil heller laste inn original programvare på godkjent måte. Hva er den offisielle måten å legge inn Belle på nytt, når telefonen er tullete? Sånn som de gjør på serviceverkstedene? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Usikker på om det er en ofisiell måte å gjøre det via phoenix, men phoenix laster jo ned FW filene fra nokia sine servere Så sånt sett så vil det jo være akkurat dem samme filene som blir lagt inn Og det er heller ikke noe problem å oppdatere den med nokia suite seinere Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Det var jo betryggende. Er det noe jeg må være oppmerksom på? Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hva kan ertstatte App Stop, som ikke fungerer på Belle??? http://store.ovi.com/content/92945 *savne* Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hva kan ertstatte App Stop, som ikke fungerer på Belle??? http://store.ovi.com/content/92945 *savne* Kan jeg spør hvorfor du savner den ? Du stopper jo kjørende prog med å holde inne meny tasten Godt mulig det er noen den ikke viser, men betyr det egentlig noe om noen småting kjører i bakgrunnen ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå