Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3

Anbefalte innlegg

Synes forøvrig det litt synd at Nokia aldri kommer ut med fullverdige versjoner av foreksempel Nokia Situations, som i mine øyner er en genial app!

Samtidig synes jeg også at Nokia henger en del etter på app fronten generelt. Jeg synes nesten samtlige app er utgitt for Iphone og Androide:p

Hva mener du med fullverdig versjon av Situations ??

Den fungerer jo helt fint den men ikke sikker på hva du mente med det. Ellers helt enig att den er genial :thumbup:

Jeg syns utvalget på Ovi Store er bra jeg, det er nok ikke så stort utvalg som til eks. IOS/Android men så ser jeg heller ikke det som nødvendig... Mye dritt og unødvendig som blir lansert, alle de viktige appsene som jeg trenger finner jeg til min N8 iallfall :)

Hei,

Ettersom det jeg kan se på her , så er Situations fortsatt bare " Experimental".

Min sender melding i hytt og pine=/ Foreksempel: Jeg bruker en profil som jeg har kalt "jobb". Denne profilen skruer seg på automatisk kl 0700 og av kl 1500. Samtidig som den skal sende ut en SMS med følgende (Les:dersom noen ringer) " Hei, jeg er på jobb fra kl 0700 - kl 1500, dersom det er noe viktig kontakt meg på *jobbnummer*" (les; For ordens skyld har jeg to nummer;p)

Og dersom du tar en titt videre på "http://betalabs.nokia.com/apps så er det ikke mange apps som har status "Done" eller versjon 1.0:)

Jeg nevnte det med dårlig utvalg av app, så tenkte jeg mer på app som kommersielle aktører gir ut. Jeg mener ikke det er Nokia sin skyld, men er bare litt kjipt. (Jeg savner veldig Solar appen, jobb messig;p)

-Lonto

Endret av Lonto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(...)

Som nevnt over, så bruker jeg SPB Shell 3.8. Jeg kan ikke skjønne dere klarer dere uten, for å være ærlig.;p Brukte telefonen uten Shell i noen timer (les:etter jeg hadde den på service) , det var grusomt! Men det er jo kanskje vært å nevne at det er en tilvenning sak;)

(...)

-Lonto

Jeg har SPB Mobile Shell 3.07(673)i bruk nå. Er det stor forskjell på den, og på 3.8??

Ser liksom ikke vitsen i å koste på noe om det ikke er noe forandring.

Sprø prisforskjell..

Den koster

NOK 88,64 (14,99 $) på nettsiden http://spb.com/symbian-software/mobileshell/

På Ovi

NOK 132,00 (22,32 $) http://store.ovi.com/content/40055

Endret av MonaH
Lenke til kommentar

Synes ting går litt mer smooth, ellers er det ikke all verdens forskjell!;)

Release History

Version 3.8 (December 26, 2011):

Symbian Belle support

3D carousel support on Symbian^3, Symbian Anna and Symbian Belle devices

Fixed weather autoupdate

Fixed contacts search on qwerty devices

Other fixes and improvements

Lenke til kommentar

SPB Shell 3D syns æ e ber!

Har du den i bruk? Verdt pengene?

Lurer på om jeg har litt lyst på, men sier til meg sjøl jeg skal vente for å se hva Belle kommer med først :innocent:

-------edit--------

Kjøp'n..klarte ikke holde meg ;)

--

Låst seg et par ganger :thumbdown: , og sluker strøm. det er førsteintrykket. Men ellers ok.....tror jeg..

Endret av MonaH
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Flodec: bare å flashe belle, har vært mulig veldig lenge nå.

...og for en som meg som ikke er helt med på hva "flashe belle" vil si, så....?

He he...Gjelder vel meg også det.

Uansett, så har N8 vært på markedet en stund nå.

Jeg er greit fornøyd, bare det at jeg (tidligere) stadig fikk brutte samtaler da tlf gikk over i venteposisjon på grunn av at sensoren som skal slukke displayet, tydeligvis ikke passer meg når jeg har lesebriller på.

Nå drar jeg lett i knappen på siden for å eliminere dette problemet, kort etter at jeg har svart og før jeg begynner samtalen.

Eller jeg bruker høytaler.

Noen som har en annen løsning?

Jeg kjøpte denne tlf med en hovedgrunn.

Kameraet.

Er det noen som vet når /om det snarlig kommer en tlf av et eller annet merke, som slår N8 på dette punktet?

Kamera med gode bilder og video og tlf i et, er et must for meg på reiser. Jeg reiser en god del.

Fremtidig Lumia, eller andre fabrikanter?

Lenke til kommentar

(....)

Jeg er greit fornøyd, bare det at jeg (tidligere) stadig fikk brutte samtaler da tlf gikk over i venteposisjon på grunn av at sensoren som skal slukke displayet, tydeligvis ikke passer meg når jeg har lesebriller på.

Nå drar jeg lett i knappen på siden for å eliminere dette problemet, kort etter at jeg har svart og før jeg begynner samtalen.

Eller jeg bruker høytaler.

Noen som har en annen løsning?

(...)

Noen har hatt nytte av "Slide answer" for å unngå problemet du beskriver..

Du finner den her: http://store.ovi.com/content/129866

Den irriterte meg litt noen ganger da jeg ringte noen telefoner og skulle "tast 1 for ditt tast 2 for datt" osv.. Men det er sikkkert bare en tilvenning :)

SlideAnswer is a call answering tool for your device.Slide on the scrolling color bars to answer or unlock the phone when a call incoming.It'll effectively prevent the phone call was interrupted by mistake touch.In this version ,a new function is added.anytime slide to right or down from the top left corner of the screen,it can directly opens the taskmanager or the application menue.

Lenke til kommentar

Flodec: bare å flashe belle, har vært mulig veldig lenge nå.

Tipper du har Belle?

Kan du svare meg på om Belle har fått tilbake visning av wlan-tilkoblinger i loggen?

Den forsvant jo med Anna-oppdateringen.. Den savner jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...