Slai Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Taskswitche? Er det en enkel måte å bytte fra sms til mail?Jeg måtte ut fra sms/mms, åpne mailen, og lime inn.. (funket det) Jepp, bytte fra smsprogrammet til mailprogrammet, just like you did. Taskswitching er en av grunnene til at jeg ble lei av symbian/android/ios måten å bytte mellom apps på (holde menyknapp, bla gjennom ikoner av apps som kjører/har nylig blitt åpnet, velge program, utføre handling, repeat). Det er den mest fornuftige løsningen jeg kommer på i farten . Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Vel, jeg overlever Liker N8, men kan være litt enig i det du sier. Kan noen ganger bli vel mye frem og tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hatt telefonen i over et år nå og det frister mer og mer med en Android eller iphone pga. Symbian. Men tror må gi Belle en sjangse først, da jeg ikke vil kjøpe en telefon med dårligere kamera (og uten Xenon-blits). Det er vel versjon 111.030.0607 som er den nyeste? Fungerer det bra å flashe til denne? Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hatt telefonen i over et år nå og det frister mer og mer med en Android eller iphone pga. Symbian. Men tror må gi Belle en sjangse først, da jeg ikke vil kjøpe en telefon med dårligere kamera (og uten Xenon-blits). Det er vel versjon 111.030.0607 som er den nyeste? Fungerer det bra å flashe til denne? Ja såvidt jeg vet er 111.030.0607 siste versjon av Belle for N8. Denne ble lansert 14nov så er jo rimelig fersk den... http://techprolonged.com/index.php/2011/11/14/leaked-updated-version-111-030-0607-of-symbian-belle-for-nokia-n8/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Ja såvidt jeg vet er 111.030.0607 siste versjon av Belle for N8. Denne ble lansert 14nov så er jo rimelig fersk den... http://techprolonged.com/index.php/2011/11/14/leaked-updated-version-111-030-0607-of-symbian-belle-for-nokia-n8/ Jepp, var inne på den siden selv. Men tror jeg venter litt. Blir litt tungvint uten norske bokstaver. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Ja såvidt jeg vet er 111.030.0607 siste versjon av Belle for N8. Denne ble lansert 14nov så er jo rimelig fersk den... http://techprolonged.com/index.php/2011/11/14/leaked-updated-version-111-030-0607-of-symbian-belle-for-nokia-n8/ Jepp, var inne på den siden selv. Men tror jeg venter litt. Blir litt tungvint uten norske bokstaver. Mener du SMS skriving ? Iåsfall er det vell bare å legge inn Swype med Norsk ordliste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Mener du SMS skriving ? Iåsfall er det vell bare å legge inn Swype med Norsk ordliste. Takk for tipset. Går det an å få opp de norske bokstavene uten å skrive på swype-måten? Og hvordan blir det med kontaktlisten og slikt? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Ja det går fint an. Eventuelt bruke T9, det bør vel funke. Mener dama bruker T9 på min N8, og hun har ingen problemer. Og belle er lysår bedre enn anna. Du får se hva du syntes. Jeg personlig ble ikke storimponert over Belle etter å ha brukt Android (som for mer er som belle, bare en goood del bedre), maemo5 og harmattan. Endret 27. november 2011 av Slai Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Jeg fikk lagt inn noe "important software update" til min E7 som det så fint het, samt service pack til Anna. Jeg merket at telefonen ble litt raskere, men nå har det fått min nettilkobling ut å kjøre igjen. Jeg har WLAN prioritert foran 3G og når jeg er hjemme så er det enkelte programmer som nettleseren og e-post klienten som ikke greier å starte opp WLAN tilkoblingen. Når jeg er utenfor WLAN sonen starter de opp 3G helt fint. Men når jeg er hjemme ender den opp med å ikke starte noe tilkobling og jeg får en connection error. Om jeg kobler meg på WLAN først og deretter starter nettleseren så fungerer det. Noen som har noe tips? Endret 27. november 2011 av E.C. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Har greid å fikse det nå. Slettet først min WLAN tilkobling og la den så til igjen. Slette gikk helt greit, men legge til ville den ikke, fikk en "connection error" da jeg trykket inn passordet til nettverket. Tok like gjerne en restart og da var det plutselig mulig å legge den til igjen. Prioriterte den på #1 plass og nå fungerer alt som før. Lite avansert og gjort på 5 minutter når man vet hva man skal, men kan være frustrerende å finne ut hva som er feil rett etter å ha installert en update. Får satse på at jeg er litt mer heldig med neste update. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Denne seriøs tro? http://www.n8fanclub.com/2011/11/official-symbian-belle-v11130607-for.html Tyder jo på at Belle er på tur snart.. Endret 29. november 2011 av MonaH Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Vi får håpe det stemmer. Vi har ventet lenge nok nå. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Denne seriøs tro? http://www.n8fanclub.com/2011/11/official-symbian-belle-v11130607-for.html Tyder jo på at Belle er på tur snart.. Den som er nevnt i denne artikkelen er jo samme som har vært ute siden 14nov. Sånn sett kan du egentlig bare installere den allerede idag om du vil;) Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Noen av oss foretrekker å vente på offisiell versjon på norsk. 1 Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Noen av oss foretrekker å vente på offisiell versjon på norsk. Okei, skjønner Men språket er iåsfall den eneste forskjellen da sånn rent teknisk. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg venter. Den som venter på noe godt osv (......) Okei, skjønner Men språket er iåsfall den eneste forskjellen da sånn rent teknisk. Blir det ikke bæll om en blander språk da? 1 Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Vel. Noen synes det er morsomt å legge inn alt de finner av mer eller mindre ferdige utgaver av OS til telefonen sin. Jeg foretrekker å vente til Nokia slipper det ut. Den versjonen som kan installeres er visst med noen østeuropeiske språk, og engelsk. Dessuten må man visst etterinstallere java og et eller annet for å få det meste til å funke. Da foretrekker jeg Anna enn så lenge, og heller se videoer på youtube om hvordan Belle blir. Så kan du jo håpe at det snart kommer en Symbian Mona ;-) Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jepp.. Og jeg venter uansett. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har ikke merket noe dall med min Belle hverken med java eller noe slikt. Belle er så mye bedre enn Anne at det er utrolig at dere gidder vente først på at det skal slippes til N8 og deretter på at operatøren som solgte deg mobilen skal gidde slippe den til dere. Men to each their own . Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Når jeg leser på diverse fora hvor mye plunder enkelte har med disse lekkede tidligversjonene ser jeg ingen grunn til å være prøvekanin. Leser stadig om folk som sitter der med mer eller mindre døde telefoner. Eller så får de ikke det ene eller andre til å virke. Dessuten er ikke det å flashe disse tingene noe tante Olga gjør på strak arm. Jeg har jobbet såpass lenge i IT bransjen at jeg vet at slikt bør man ikke anbefale uten advarsler. Jeg kunne nok klart det, men har betatestet nok til at jeg har tålmodighet til å vente. Det tror jeg er det beste for de som ikke er nerder. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå