Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3

Anbefalte innlegg

Må si den nye Ovi Store på mobilen ble bra etter nyeste oppdateringen, utrolig oversiktlig og lett å bruke, der har de gjort en bra jobb :thumbup:

Men sliter litt med DLNA etter den siste Anna oppdateringen.. Problemet er att WLAN skrur seg av mens mobilen streamer video :( Det gjelder kun video, musikk og bilder fungerer helt fint som før oppdateringen...

Noen andre som har samme problemet ??

Bumper denne ;)

Ingen som har samme problemet altså ??

Er kun video jeg har problem med, ikke video/musikk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Sliter med et problem, og det har sikkert blitt besvart tidligere men orker ikke å gå i gjennom 158 sider. Jeg får ikke koblet opp mobilt nettverk. Å sende/motta mms er ingen problem, kan å gå på vanlig internett med mobilt nettverk funker ikke. Å detter stadig vekk ut av Wi-Fi'en min. Noen som kan hjelpe meg?

bumper den og har et nytt spørsmål og.. Er det noen andre enn meg som har problemet med at nettet kobles ut hele tiden? Logger meg på nettet hjemme, og prøver å gå på nettsider og to sekunder senere er nettet borte... Logger meg på på nytt og prøver på nytt med nettsidene og samme skjer igjen. Irritere meg nåkka inn i granskauen! Noen andre som har opplevd det om kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Hei! Sliter med et problem, og det har sikkert blitt besvart tidligere men orker ikke å gå i gjennom 158 sider. Jeg får ikke koblet opp mobilt nettverk. Å sende/motta mms er ingen problem, kan å gå på vanlig internett med mobilt nettverk funker ikke. Å detter stadig vekk ut av Wi-Fi'en min. Noen som kan hjelpe meg?

bumper den og har et nytt spørsmål og.. Er det noen andre enn meg som har problemet med at nettet kobles ut hele tiden? Logger meg på nettet hjemme, og prøver å gå på nettsider og to sekunder senere er nettet borte... Logger meg på på nytt og prøver på nytt med nettsidene og samme skjer igjen. Irritere meg nåkka inn i granskauen! Noen andre som har opplevd det om kan hjelpe?

Hei.

For å luke ut feil, så ville jeg først og fremst prøvd å koble meg på et annet trådløst nettverk hos en kompis eller noe, for å se om det samme skjer der. Kan jo være den trådløse ruteren din. . . Skjer det samme der, så der det vanskelig å si. . .

Lenke til kommentar

Tror kanskje jeg har vært borte i problemet med WLAN som fusker. Gå inn på "Innstillinger", "Tilkobling", "Innstillinger" og "Nettverksmål". Under "Internett" vil du finne alle tilgangspunkter som du kan koble deg mot. Sannsynligvis er det en eller annen feil ved et av dem som gjør at du faller ut. Slett alle (hold fingeren på ønsket tilgangspunkt og velg "Slett" fra meneyen) og legg deretter opp punktene på nytt når du er i hver enkelt WLAN-sone. NB! Slett bare WLAN og ikke din teleoperatørs internettkobling. Du vil se forskjell på ikonene foran teksten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tror kanskje jeg har vært borte i problemet med WLAN som fusker. Gå inn på "Innstillinger", "Tilkobling", "Innstillinger" og "Nettverksmål". Under "Internett" vil du finne alle tilgangspunkter som du kan koble deg mot. Sannsynligvis er det en eller annen feil ved et av dem som gjør at du faller ut. Slett alle (hold fingeren på ønsket tilgangspunkt og velg "Slett" fra meneyen) og legg deretter opp punktene på nytt når du er i hver enkelt WLAN-sone. NB! Slett bare WLAN og ikke din teleoperatørs internettkobling. Du vil se forskjell på ikonene foran teksten.

okay har gjort det og skal teste om det blir bedre.. Men har du noen aning koffør eg ikke får meg på nett med midt mobile nettverk? Har MMS oppsett innstilt korrekt men når eg prøve å bruke internettleseren som fulgte med tlfn kommer eg meg ikke på nett... Regne med at mobilt nettverk ikke e slått på, kordan gjør eg dettan? Har aldri hatt nåkka problem med dettan på tidligere tlfn.

Lenke til kommentar

Hmf!!!

Symbian Carla and Donna updates under construction; Belle probably delayed to 2012

http://androsym.com/symbian/symbian-carla-and-donna-updates-under-construction-belle-probably-delayed-to-2012/

Nokia confirms Belle coming very soon to Nokia 500, E6 and X7; No mention of N8

http://androsym.com/symbian/nokia-confirms-belle-coming-very-soon-to-nokia-500-e6-and-x7-no-mention-of-n8/

Endret av MonaH
Lenke til kommentar

Har vært greit fornøyd med telefonen da jeg er godt vant med Symbian.

Er spesielt fornøyd med kameraet, både for bilder og video med god lyd.

Ser at nye telefoner kan gjøre opptak i 1080p, hvordan er kvaliteten på videoopptak på den siste iPhonen sammenlignet med gode gamle N8?

Lenke til kommentar

Noen måte å videresende en lang sms som mail?

Trykke "forward" og skrive en mailadresse i mottakerfeltet?

Det var det jeg trodde også, men da ble det mms.

Vel, jeg fikk kopiert teksten, og åpnet "ny mail" sånn at jeg fikk limt det inn der osv.

Da gikk det.

Tungvint. Må da finnes en enklere måte? Hmm.. :ermm:

Lenke til kommentar

Ja, men det koster "litt" mer å sende en MMS til epost enn en epost til epost.

Antaglivis sant for noen, men har ikke de fleste et abonement med inkluderte mms? Noe ala 500 av alt per måned til en fast pris? Skulle tro det var ganske standard for de med smarttelefon om dagen.

Lenke til kommentar

Enig, Mythos. Derfor jeg ikke utbroderte :) .

E.C. tja mulig det, de fleste smarttelefoner har epost though, så "hvorfor bruke MMS" er ganske standard tankegang. Jeg har ikke inkluderte MMS i mitt talkmoreabb, muligens en ti stykker men ikke så mange at jeg kan bruke dem som epost. Also har de begrensinger på attatchments som regel, resizing av bilder, begrensning på antall MB, og liknende.

Lenke til kommentar

Kan du ikke bare kopiere teksten, taskswitche til eposten og paste, velg kontakt og send?

Taskswitche? Er det en enkel måte å bytte fra sms til mail?

Jeg måtte ut fra sms/mms, åpne mailen, og lime inn.. (funket det)

Det ble omgjort til en mms her også, men den kom da på mailen med teksten intakt.

Ja, kan sende mms til e-postadr, men da koster det jo ;)

Ja, men det koster "litt" mer å sende en MMS til epost enn en epost til epost.

Akkurat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...