jahas Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Kan man kjøpe til et minnekort i tillegg til internminnet på 16gig? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ja det kan man. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Ja det kan man. Okay, takker. Edit: Da har jeg endelig bestilt en N8, gleder meg som en unge! Endret 5. november 2011 av jj_89 Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ja det kan man. Okay, takker. Edit: Da har jeg endelig bestilt en N8, gleder meg som en unge! Grattis med ny mobil, bare å glede seg Mener du kan ha inntil 32GB minnekort i tillegg til de 16GB som er standard. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ja det kan man. Okay, takker. Edit: Da har jeg endelig bestilt en N8, gleder meg som en unge! Grattis med ny mobil, bare å glede seg Mener du kan ha inntil 32GB minnekort i tillegg til de 16GB som er standard. Takker! Ja, kjøpte med et 16GB i tillegg til de 16 GB som er standard. 32GB tilsammen holder i massevis Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Fant ei oppdatering til Nokia Maps på mobilen idag, som jeg installert via mobil nettet.. Etter dette så vil ikke maps starte i det hele tatt.. får bare denne beskjeden "Kart: Funksjonen støttes ikke", noen som har peiling på hva som kan ha skjedd?? Regner med at jeg må slette det fra mobilen og legge det inn på nytt.. Oppdateringen var på ca 16MB. *edit* Noen som vet hvordan man bare sletter nokia maps?? Finner det ikke på lista over installerte programmer, og har ikke veldig lyst til å kjøre en factory reset på mobilen Men har også bruk for GPS noen ganger. Endret 9. november 2011 av J@9 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Fikk mobilen i dag! Men får ikke installert Ovi Suite :/ Får opp denne feilmeldingen hver gang. Har prøvd å skru av brannmur og antivirus, men fungerer ikke. Noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
tkm Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Fikk mobilen i dag! Men får ikke installert Ovi Suite :/ Får opp denne feilmeldingen hver gang. Har prøvd å skru av brannmur og antivirus, men fungerer ikke. Noen som vet hva som er feil? Prøv og installer versjonen fra betalabs.nokia.com Lenke til kommentar
jahas Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Fikk mobilen i dag! Men får ikke installert Ovi Suite :/ Får opp denne feilmeldingen hver gang. Har prøvd å skru av brannmur og antivirus, men fungerer ikke. Noen som vet hva som er feil? Prøv og installer versjonen fra betalabs.nokia.com Samme feilmelding der Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Har du tidligere versjoner av Ovi/Nokia pc suit installert? Lenke til kommentar
tkm Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hvis noen finner kart-oppdatering i programvareoppdaterings-appen, så ikke installer denne. Kartene fungerer visst ikke etter oppdateringen... Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 TKM, Fikk du samme feil som meg? Har kontaktet nokia ang dette, men kan nok ikke regne med noe svar før i morra.. La også merke til at jeg har fått noen nye ikoner inne på "programmer" menyen, som sikkert ikke skulle vært der, siden dem hører til Kart programmet.. Men det merkelige er at jeg får startet alle disse, untatt den som heter "Kjør", da får jeg samme feilmelding som når jeg prøver å starte "Kart" fra menyen eller startskjermen. Lenke til kommentar
tkm Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 TKM, Fikk du samme feil som meg? Har kontaktet nokia ang dette, men kan nok ikke regne med noe svar før i morra.. La også merke til at jeg har fått noen nye ikoner inne på "programmer" menyen, som sikkert ikke skulle vært der, siden dem hører til Kart programmet.. Men det merkelige er at jeg får startet alle disse, untatt den som heter "Kjør", da får jeg samme feilmelding som når jeg prøver å starte "Kart" fra menyen eller startskjermen. Nei, jeg oppdaterte ikke siden jeg leste om problemet på forumet til dailymobile.se før jeg fant oppdateringen. Ser at noen har fått fikset det ved å innstallere versjon 3.06, men ikke sikker på hvor man finner den. Kanskje nokia store.. Jeg bruker selv versjon 3-08 fra betalabs, og den virker bra Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Godt jeg så advarselen før jeg la inn oppdateringen. Etter det jeg har lest på andre fora så er kartoppdateringen kun kompatibel med Belle så det er litt merkelig av Nokia å gjøre en sånn blemme. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Var det ikke noe prat om at det kom SP1 til Anna? Jeg har jevnlig sjekket med "device updates" på telefonen, men den finner aldri noen oppdateringer. Er det noe måte å laste den ned manuelt på og er det egentlig noe vits i det? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Har du tidligere versjoner av Ovi/Nokia pc suit installert? nei, har ikke det.. Noen som har erfaring med en otterbox for beskyttelse? http://www.amentio.no/Case-Nokia-N8-Commuter-Series-Black-OTTERBOX/cat-p/c/p4185229.html eventuell en annen form for beskyttelse. Endret 10. november 2011 av jj_89 Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Prøvde å legge inn noe som heter Maps suite 2.00 fra betalabs.. denne hjalp ikke, så jeg sletta den igjen (fulgte veiledning fra betalabs), så prøvde jeg den som heter Maps 3.08 with weather, og får fremdeles samme feilmelding.. Regner med at jeg ender opp med en fabrikk rwset til slutt, om ikke nokia gir meg en bedre løsning først. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Jeg har en helt vanlig Nokia N8. Ikke hacket eller jailbroken, eller noe slikt. Programvareoppdateringsprogrammet sier at det er en tilgjengelig oppdatering som må installeres ved hjelp av PCen. Den heter N8-00 Enhetsprogramvare. Versjonsnummeret er 025.007 Bør jeg legge inn denne, eller er det den som nevnes lengre oppe i tråden som skadelig? Fra før av har jeg Symbian Anna 022.014 Er det den nye som er Belle, eller må jeg vente enda lengre på den? Endret 10. november 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Tror det bare er ei oppdatering av Anna, virker ihvertfall sånn når jeg søker på versjons nr. Selv har jeg ikke fått noe nyere enn 022.014, med den svenske produkt koden 059C852. Da har jeg fått igang Maps igjen.. fikk slettet deler av det når jeg hadde lagt inn den fra Betalabs, uten at det hjalp. Men fant ut at jeg skulle prøve å få lastet ned på nytt fra Ovi Store, og dette gikk fint når jeg kjørte det via PC (på mobilen så fikk jeg bare beskjed om at det var installert og kunne startes, noe som ikke funka..) Så da har jeg fått tilbake versjon 3.06 (regner med at det var denne jeg hadde før jeg la inn den oppdateringa som bare lagde krøll i systemet). Lenke til kommentar
Rosa_ Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Jeg har kjørt Nokia maps v3.8, fra Betalabs, siden den kom for 3-4 uker siden. Den virker veldig bra. Du må riktignok laste ned kart fra Betalabs på nytt, da de gamle er ikke kompatible med den nye mapsvresjonen. Når det gjelder Anna v 25.007, så er det en oppdatering som gjør systemet mere stabilt og fikser endel bugs. Telefonen virker raskere etter oppdateringen. Det er en stor pakke på 290 MB. Endret 10. november 2011 av Rosa_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå