raastad Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Du kan oppdatere firmware OTA også. Trykk: "ring".så *#0000#, - valg - "se etter oppdateringer", da får du opp om det er noen oppdateringer. Det kan være greit om du har tilgang til Wi-Fi når du skal laste ned disse. Går som regel raskere. hvordan så trykke "#0000#" når det er en toutch mobil, hakke tastatur Regner med du bare prøver å være morsom nå. Hvis ikke, så skjønner jeg du har problemer. Men, du har jo fått svar da..... prøver ikke å være morsom! har særr aldri ringt med den (altså som i skrivd nr), har bare tatt fra telefonboka men ringer som sagt skjeldent pga vært i en ulykke så har delvis lammet tunge å mista 4+ år husk :S av 4 hadde jeg 3+ meget alvorlig hjerneskade :S det burde si det meste igrunn, ALLE legene på ullevåll trudde jeg i beste tilfelle sku bli grønnsak å til de som ikke tror meg se her: http://frksmileynchristensen1992.blogg.no/1319488339_ulykke_kim_arne.html JEG er den mannen! bare å evt søke på face til de som ikke tror meg! trur jeg har samme bildet inne der å! Endret 2. november 2011 av raastad Lenke til kommentar
raastad Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 får bare opp: send tjenestekomm. send melding lagre i kontakter å hvis jeg går på "send tjenestekomm." får jeg opp førespørsel ikke fullført :S Lenke til kommentar
raastad Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 kommer ikke opp "se etter oppdateringer" hvertfall :S Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hvis du lurer på hvordan du slår et nummer, så er det svært enkelt, men likevel ganske lett å overse. Jeg lurte selv de første par minuttene jeg hadde den. Når ingen programmer er åpne, står det Ring i nederste høyre hjørne. Trykk der, så fylles skjermen av et tastatur. Lenke til kommentar
raastad Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hvis du lurer på hvordan du slår et nummer, så er det svært enkelt, men likevel ganske lett å overse. Jeg lurte selv de første par minuttene jeg hadde den. Når ingen programmer er åpne, står det Ring i nederste høyre hjørne. Trykk der, så fylles skjermen av et tastatur. jeg fant ut åssen man slår nr, er bare at jeg får ikke opp de tinga de sier her :S Får opp: "send tjenestekomm. send melding lagre i kontakter å hvis jeg går på "send tjenestekomm." får jeg opp førespørsel ikke fullført :S" Lenke til kommentar
raastad Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 hovedproblemet som jeg tror det er :S er at når man skriver f.eks ord å man trykker på "0" altså opphold, kan man da redigere selve orda? for jeg får opp baresamme ordet men redigeringsvalg bokstav for bokstav å ikke sånn t9 på der som jeg er vandt med :S ville bare få høre om dette er normalt eller ikke lissom Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Jeg skjønner ikke hva du har gjort når du får opp de alternativene du nevner. Og hva er det egentlig du vil gjøre? Hvis du har tastet et nummer trenger du ikke å trykke på Valg. Bare trykk den grønne knappen for å ringe nummeret du har tastet. Edit: Mulig jeg misforstår spørsmålet. Endret 2. november 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
raastad Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Jeg skjønner ikke hva du har gjort når du får opp de alternativene du nevner. Og hva er det egentlig du vil gjøre? Hvis du har tastet et nummer trenger du ikke å trykke på Valg. Bare trykk den grønne knappen for å ringe nummeret du har tastet. det er nettopp det jeg trykker :S prøver bare å få sånn at hvis jeg skriver inn et ord å skriver feil så trykker på opphold med feil :S sånn at man da bare kan redigere det ordet lissom, fra der man skrev feil men jeg må skrive hele ordet på nytt :S bare lurer på om dette er normalt eller ikke? Endret 2. november 2011 av raastad Lenke til kommentar
raastad Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 er forresten bare en rød tlf knapp som kommer opp å når jeg trykker på den kommer opp etter litt tid "forespørsel ikke fullført" Lenke til kommentar
raastad Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) teknisk sett da, det jeg lurer på er: kan man f.eks skrive et ord å så ta mellomrom å så redigere det ordet uten å ta bokstav for bokstav men selve ordet? Endret 2. november 2011 av raastad Lenke til kommentar
raastad Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 hvis man f.eks skrev en bokstav feil, så må man ikke ta HELE ordet på nytt lissom Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Du kan redigere innlegget hvis du husker at du har mer å tilføye. Dobbelposting er upopulært. Angående spørsmålet ditt, så vet jeg faktisk ikke. Lenke til kommentar
raastad Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) sry, glemte det(har ikke pleid å vært så mye på forum etter ulykka ) oh well, får vell egentlig bare leve med det da inntill de kommer med en oppdatering som fikser dt Endret 2. november 2011 av raastad Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Nei hvis du bekrefter et ordvalg med mellomrom, er ordet fullført. Hvis du da vil ha opp flere forslag må du slette et par bokstaver og deretter skrive en ny bokstav for at du skal få opp valgmuligheter for ordet. Eksempel: Du vil skrive "herreminhatt" og skriver "herr". Du får forslaget "Herrmannsen" og trykker space. Du sitter nå med ordet "Herrmannsen" og tenker "det var ikke det ordet jeg ville ha." Du sletter så til det står "Herr", skriver "e" for å få "Herre" og da vil du få velge "herreminhatt". I think. Prøv det. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Må si den nye Ovi Store på mobilen ble bra etter nyeste oppdateringen, utrolig oversiktlig og lett å bruke, der har de gjort en bra jobb Men sliter litt med DLNA etter den siste Anna oppdateringen.. Problemet er att WLAN skrur seg av mens mobilen streamer video Det gjelder kun video, musikk og bilder fungerer helt fint som før oppdateringen... Noen andre som har samme problemet ?? Endret 3. november 2011 av leirdueredet Lenke til kommentar
Rosa_ Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Der var versjonnr. 25.007 inne. Nå blir det artig å se hva det er.... Den er på 290 MB. Kanskje den blir mer stabil på WiFi. Har prøvd å finne en changelogg, men finner ingen på nettet. Er det noen som har lest noe om dette? Endret 4. november 2011 av Rosa_ Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Versjon 28.007 av hvafornoe? Eller mener du kanskje Anna versjon 25.007? Lenke til kommentar
Rosa_ Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Versjon 28.007 av hvafornoe? Eller mener du kanskje Anna versjon 25.007? Det var det jeg mente. En trykkleif bare... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Da var det kanskje den hvor Ovi butikk ble til Nokia butikk. Bortsett fra det var det vel litt bugfiksing. En ting til som skjedde med min N8 etter en av Anna oppdateringene var at GPS sluttet å funke. Den fikk aldri fix på satelittene. Jeg trodde GPS'en var defekt, men litt googling viste at mange hadde fått endret innstillinger etter oppdatering. Hvis andre har opplevd det ligger forklaringen her: http://europe.nokia.com/search?qt=FA136035_en_US&np=other,products,services&cat=support&fullcontent=true&cnt=1&page=1 Endret 4. november 2011 av Mythos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå