Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det en applikasjon som lagrer lydopptak av telefonsamtaler automatisk?

Jeg er lei av å glemme klokkeslett, navn, datoer osv. som ikke sendes som SMS.

Jeg vil ha slikt skriftlig!

Men å måtte lete etter papir og blyant i 2011 er gammeldags og upraktisk.

Et lydopptak som lar seg avspille etterpå er derfor nødvendig.

Helst Uten at den inneholder spyware, slik mange apper gjør.

Og bør være GRATIS.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Noen som vet hvilken Belle versjon som er mest up to date?

Min er tydeligvis:

Release

14_022014_gw79u PRD

Software version

022.014.28.01

SW version date

2011-07-05

Custom version

022.014.28.01.C04.01

Custom version date

2011-07-05

Browser version

7.4

Flash version

4.0

Java version

2.3

Lenke til kommentar

Noen anelse hvor jeg kan hente den ned?

tror du ikke google fant ut av det a gitt?

Sorry guys, dere er stuck med meg til min N9 kommer i hus. Frem til da blir jeg å rocke N8 i stedet for min tidligere SGS2 :p .

There might be questions.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Noen anelse hvor jeg kan hente den ned?

Hm, her er link til 111.010.0606 versjonen iallfall, er uansett nyere enn den du har :)

http://www.symbiantweet.com/download-symbian-belle-for-nokia-n8

EDIT: Her er 111.020.0203 versjonen:

http://techprolonged.com/index.php/2011/09/07/symbian-belle-update-111-020-0203-leaked-6-home-screens-nokia-n8/

Følgende er nytt i den siste Belle:

•Home Screen maxed at 6 (by default 4). Completely manageable right on the home screens.

•Haptic Feedback (Touch Vibration Response) fixed. In earlier Belle Leaked the Haptic Feedback was there but was very much quite.

•Device Info now shows the correct information about the Belle version.

Endret av leirdueredet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noe anbefalt keyboard å bruke på N8? Noen must have apps man bare MÅ ha?

Har lastet ned swype, men det er ikke splitscreen QWERTY ser det ut til, noe som er ufattelig trasig.

Thats it. Eneste app jeg har lastet ned på mobilen så langt.

Lenke til kommentar

Noen som vet når vi resten får Belle offisielt?

Belle er jo klar den egentlig, nye mobiler selges jo med det idag :)

Men den skal jo "finpusses" på til Nokias eksisterende modeller og det kan ta sin tid, vet ikke hvor N8 står i den køen...

Men er jo mange som legger inn den uoffiselle da, er nok marginale forskjeller på den og den offisielle for N8 vil jeg tro..

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

Nå er Play to/DLNA appen oppgradert med støtte for Belle :thumbup:

Er også lagt inn funksjon for å zoome i bilder fra mobilen når bildet vises på TV`n, genialt :cool:

New release out - 30.09.2011 -v.10.02(6)

■Support for Symbian Belle

■New look and feel

■Photo zoom

http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-play-to

EDIT: Merker att den også er blitt mye kjappere, spesiellt direkte mot min TV, er nesten ingen delay i hele tatt når man viser eks. bilder :thumbup:

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

Det ser ut som vi kan forvente oss bra støtte for MS office i Symbian Belle og kommende oppgraderinger. Kanskje jeg kommer til å beholde min N8 lenger enn jeg hadde trodd. Dette lover bra.

http://nyheter.nokia.no/press/nokia-og-microsoft-oppdaterer-symbian-belle-med-effektive-loesninger-for-proffbrukeren-679494

Ja jeg er ikke særlig bekymret for det heller :)

Er så godt fornøyd med min N8 att jeg kommer nok til å ha den lenge enda, har forsåvidt bare hatt den 1 år da så litt tidlig å skifte den ut enda da, hehe :tease:

Syns også Ovi Store har fått ett meget bra utvalg av apps. etc. nå :)

La forøvrig merke til att N8 forsetter å klatre oppover på listen over de mest solgte mobiler også for tiden (fra 7 plass til 6 plass)Salgstall Netcom, det er litt imponerende når mobilen er 1 år gammel da ;)

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

Det ser ut som vi kan forvente oss bra støtte for MS office i Symbian Belle og kommende oppgraderinger. Kanskje jeg kommer til å beholde min N8 lenger enn jeg hadde trodd. Dette lover bra.

http://nyheter.nokia.no/press/nokia-og-microsoft-oppdaterer-symbian-belle-med-effektive-loesninger-for-proffbrukeren-679494

Ja jeg er ikke særlig bekymret for det heller :)

Er så godt fornøyd med min N8 att jeg kommer nok til å ha den lenge enda, har forsåvidt bare hatt den 1 år da så litt tidlig å skifte den ut enda da, hehe :tease:

Syns også Ovi Store har fått ett meget bra utvalg av apps. etc. nå :)

La forøvrig merke til att N8 forsetter å klatre oppover på listen over de mest solgte mobiler også for tiden (fra 7 plass til 6 plass)Salgstall Netcom, det er litt imponerende når mobilen er 1 år gammel da ;)

Ja N8 ser ut til å holde på de imponerende spesifikasjonene, tross at den er "feit". Grunnen kan være at andre mobilmerker kun fokuserer på skjerm + reklamerer for android, og glemmer all innovasjon og batterikapasitet. Nå som Android ser likt ut som det gjorde for 5 år siden ser jeg ikke helt greia med det operativsystemet. Har brukt htc wildfire s, og kan ikke se noen fordeler på android kontra symbian^3 (ja skyt meg).

En ting jeg er forvirret over, hva er forskjellen på megoo og maemo, og hva kommer nokia til å bruke i framtiden? Er det ikke windows phone 7 som er nokias nye kjæreste?

Nå er det ikke inmarri lenge til Belle folkens, selv om Anna gjør en god jobb :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...