E.C. Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Noen flere som har opplevd at i Anna så kommer av og til ikke nye meldinger og tapte anrop til "notifications feltet"? Ender opp med å restarte telefonen for å få det til å fungere igjen, en smule irriterende. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Du mener det feltet som er midt på skjermen, med grå snakkeboble og teksten "Ingen tapte hendelser, anrop eller meldinger"? Hele tiden. Jeg hører den sier "pling" fordi den kjenner at jeg har mottatt e-post, men det står ingenting i det feltet. Så jeg må gå inn i e-postprogrammet og sjekke selv. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ja. E-post meldinger har jeg aldri fått inn der, men tapte anrop og sms/mms har pleid å dukke opp, men etter at Anna ble lagt inn så hender det at den slutter å fungere etter at telefonen har vært på en stund. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Prøv å fjern widget'en og legg den til igjen. Virker som den knoter det til en gang i blandt, var sånn et par ganger før Anna også hos meg. Men den har oppført seg pent i lang tid nå. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Finnes det en applikasjon som lagrer lydopptak av telefonsamtaler automatisk? Jeg er lei av å glemme klokkeslett, navn, datoer osv. som ikke sendes som SMS. Jeg vil ha slikt skriftlig! Men å måtte lete etter papir og blyant i 2011 er gammeldags og upraktisk. Et lydopptak som lar seg avspille etterpå er derfor nødvendig. Helst Uten at den inneholder spyware, slik mange apper gjør. Og bør være GRATIS. Endret 29. september 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Noen som vet hvilken Belle versjon som er mest up to date? Min er tydeligvis: Release 14_022014_gw79u PRD Software version 022.014.28.01 SW version date 2011-07-05 Custom version 022.014.28.01.C04.01 Custom version date 2011-07-05 Browser version 7.4 Flash version 4.0 Java version 2.3 Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Tror ikke du har siste Belle versjon da. Mener 111.020.0203 er siste om jeg ikke tar feil. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Noen anelse hvor jeg kan hente den ned? tror du ikke google fant ut av det a gitt? Sorry guys, dere er stuck med meg til min N9 kommer i hus. Frem til da blir jeg å rocke N8 i stedet for min tidligere SGS2 . There might be questions. Endret 1. oktober 2011 av Slai Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Noen anelse hvor jeg kan hente den ned? Hm, her er link til 111.010.0606 versjonen iallfall, er uansett nyere enn den du har http://www.symbiantweet.com/download-symbian-belle-for-nokia-n8 EDIT: Her er 111.020.0203 versjonen: http://techprolonged.com/index.php/2011/09/07/symbian-belle-update-111-020-0203-leaked-6-home-screens-nokia-n8/ Følgende er nytt i den siste Belle: •Home Screen maxed at 6 (by default 4). Completely manageable right on the home screens. •Haptic Feedback (Touch Vibration Response) fixed. In earlier Belle Leaked the Haptic Feedback was there but was very much quite. •Device Info now shows the correct information about the Belle version. Endret 1. oktober 2011 av leirdueredet 1 Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Noen som vet når vi resten får Belle offisielt? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Er det noe anbefalt keyboard å bruke på N8? Noen must have apps man bare MÅ ha? Har lastet ned swype, men det er ikke splitscreen QWERTY ser det ut til, noe som er ufattelig trasig. Thats it. Eneste app jeg har lastet ned på mobilen så langt. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Noen som vet når vi resten får Belle offisielt? Belle er jo klar den egentlig, nye mobiler selges jo med det idag Men den skal jo "finpusses" på til Nokias eksisterende modeller og det kan ta sin tid, vet ikke hvor N8 står i den køen... Men er jo mange som legger inn den uoffiselle da, er nok marginale forskjeller på den og den offisielle for N8 vil jeg tro.. Endret 2. oktober 2011 av leirdueredet Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Nå er Play to/DLNA appen oppgradert med støtte for Belle Er også lagt inn funksjon for å zoome i bilder fra mobilen når bildet vises på TV`n, genialt New release out - 30.09.2011 -v.10.02(6) ■Support for Symbian Belle ■New look and feel ■Photo zoom http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-play-to EDIT: Merker att den også er blitt mye kjappere, spesiellt direkte mot min TV, er nesten ingen delay i hele tatt når man viser eks. bilder Endret 6. oktober 2011 av leirdueredet Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Symbian Belle to be Expected on 26th October, 2011 for all S^3 and Anna Smart Phones http://www.n8fanclub.com/2011/10/symbian-belle-to-be-expected-on-26th.html Så spørs det da, om det skjer da dagen kommer.. Endret 8. oktober 2011 av MonaH 1 Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det ser ut som vi kan forvente oss bra støtte for MS office i Symbian Belle og kommende oppgraderinger. Kanskje jeg kommer til å beholde min N8 lenger enn jeg hadde trodd. Dette lover bra. http://nyheter.nokia.no/press/nokia-og-microsoft-oppdaterer-symbian-belle-med-effektive-loesninger-for-proffbrukeren-679494 Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Det ser ut som vi kan forvente oss bra støtte for MS office i Symbian Belle og kommende oppgraderinger. Kanskje jeg kommer til å beholde min N8 lenger enn jeg hadde trodd. Dette lover bra. http://nyheter.nokia.no/press/nokia-og-microsoft-oppdaterer-symbian-belle-med-effektive-loesninger-for-proffbrukeren-679494 Ja jeg er ikke særlig bekymret for det heller Er så godt fornøyd med min N8 att jeg kommer nok til å ha den lenge enda, har forsåvidt bare hatt den 1 år da så litt tidlig å skifte den ut enda da, hehe Syns også Ovi Store har fått ett meget bra utvalg av apps. etc. nå La forøvrig merke til att N8 forsetter å klatre oppover på listen over de mest solgte mobiler også for tiden (fra 7 plass til 6 plass)Salgstall Netcom, det er litt imponerende når mobilen er 1 år gammel da Endret 11. oktober 2011 av leirdueredet Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Det ser ut som vi kan forvente oss bra støtte for MS office i Symbian Belle og kommende oppgraderinger. Kanskje jeg kommer til å beholde min N8 lenger enn jeg hadde trodd. Dette lover bra. http://nyheter.nokia.no/press/nokia-og-microsoft-oppdaterer-symbian-belle-med-effektive-loesninger-for-proffbrukeren-679494 Ja jeg er ikke særlig bekymret for det heller Er så godt fornøyd med min N8 att jeg kommer nok til å ha den lenge enda, har forsåvidt bare hatt den 1 år da så litt tidlig å skifte den ut enda da, hehe Syns også Ovi Store har fått ett meget bra utvalg av apps. etc. nå La forøvrig merke til att N8 forsetter å klatre oppover på listen over de mest solgte mobiler også for tiden (fra 7 plass til 6 plass)Salgstall Netcom, det er litt imponerende når mobilen er 1 år gammel da Ja N8 ser ut til å holde på de imponerende spesifikasjonene, tross at den er "feit". Grunnen kan være at andre mobilmerker kun fokuserer på skjerm + reklamerer for android, og glemmer all innovasjon og batterikapasitet. Nå som Android ser likt ut som det gjorde for 5 år siden ser jeg ikke helt greia med det operativsystemet. Har brukt htc wildfire s, og kan ikke se noen fordeler på android kontra symbian^3 (ja skyt meg). En ting jeg er forvirret over, hva er forskjellen på megoo og maemo, og hva kommer nokia til å bruke i framtiden? Er det ikke windows phone 7 som er nokias nye kjæreste? Nå er det ikke inmarri lenge til Belle folkens, selv om Anna gjør en god jobb Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Forskjellen på Maemo og Meego: http://wiki.answers.com/Q/What_is_the_difference_between_Maemo_and_MeeGo Nokia kommer for fremtiden til å bruke Windows Phone. De holder også på med et Linux-OS for økonomimodellene. Det heter (ingen vitser nå!)Tizen. http://en.wikipedia.org/wiki/Tizen Endret 11. oktober 2011 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
labyrinten Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) For dere som er bilinteressert så kan jeg melde at OBDScope (obdscope.com) fungerer fint med N8 og OBD2blåtann diagnoseplugg! Kjører Anna. Endret 12. oktober 2011 av labyrinten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå