oleKanin Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hei, Er det nokon som nyttar WiMP på sin N8? Eg får ikkje lyd frå WiMP gjennom FM-sendaren på telefonen (Via Radio etter Anna-oppdatering), frå musikkspelaren verkar det fint. Nokon som har erfaring med dette? Helsing Tor Helge Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hvor i all verden finner jeg igjen dette du nevner, innstillingen på wlan scanningen? -------edit--------- Fant det: Meny > Innstillinger og Tilkobling > Trådløst LAN > Valg > Innstillinger > Vis WLAN-tilgjengelighet >... Står auto på min, mener det alltid har stått det jeg. Jeg har satt opp mailen til å sjekke etter nye mail hvert 15 min. Om jeg ikke har den innstillingen du nevner på auto, vil den likevel koble seg opp mot mail hvert 15 min tro? Den gjør det hos meg. Det er jo bare å prøve seg fram med litt ulike innstillinger. Det er helt klart verdt det om man klarer å presse en hel dag mer batteri ut av telefonen etterpå. Auto er default instillingen på wlan men for meg var ihvertfall forskjellen stor om jeg skrudde frekvensen ned. Da prøver jeg med: Vis WLAN-tilgjengelighet - Ja Søk etter nettverk: 15 min (før hadde jeg auto) Strømsparer: Aktivert Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Etter at Anna kom på telefonen min så får jeg ikke se bilder som er på minnekortet. Eneste måten er å gå innpå filbehandling og kopiere de til telefonminnet. Video og musikkfiler virker slik de skal, men altså ikke bildene. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Etter at Anna kom på telefonen min så får jeg ikke se bilder som er på minnekortet. Eneste måten er å gå innpå filbehandling og kopiere de til telefonminnet. Video og musikkfiler virker slik de skal, men altså ikke bildene. Du har lagt inn anna 1/2 og 2/2 oppdateringene også? tror en av disse oppdaterer bildebiblioteket, så det kan være at den ikke er installert eller ikke er installert riktig... Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Bytta batteri.. Ingen effekt.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Nettopp hentet min nye N8. Minnekort har jeg ikke. Telefonen har Anna. Jeg holder på å installere Opera, og den spør hvor den skal installere. Valgene er C: Telefonminne Ledig: 129,3 MB E: Internminne Ledig: 13,0 GB F: Minnekort: Ikke tilgjengelig Er det virkelig 13 GB ledig plass på partisjon E: i telefonen, uten minnekort? Og hvorfor er denne separat fra C: Telefonminne? Hvilken av disse bør jeg installere Opera på? Endret 6. september 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Installer den på E: Og ja, er 16 gb innebygd minne i telefonen, derav 13 ledig for bruk på din telefon Etter Anna kom har batteritiden på min telefon økt, nå klarer telefonen med min bruk tett opptil 3 dager uten lading. Tidligere 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Slettet. Endret 6. september 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Etter at Anna kom på telefonen min så får jeg ikke se bilder som er på minnekortet. Eneste måten er å gå innpå filbehandling og kopiere de til telefonminnet. Video og musikkfiler virker slik de skal, men altså ikke bildene. Du har lagt inn anna 1/2 og 2/2 oppdateringene også? tror en av disse oppdaterer bildebiblioteket, så det kan være at den ikke er installert eller ikke er installert riktig... Alt oppdatert for unntak av Beta ovi store. Finner ikke noen måte å overstyre slik at jeg kan forsøke å reinstallere Anna. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Etter at Anna kom på telefonen min så får jeg ikke se bilder som er på minnekortet. Eneste måten er å gå innpå filbehandling og kopiere de til telefonminnet. Video og musikkfiler virker slik de skal, men altså ikke bildene. Du har lagt inn anna 1/2 og 2/2 oppdateringene også? tror en av disse oppdaterer bildebiblioteket, så det kan være at den ikke er installert eller ikke er installert riktig... Alt oppdatert for unntak av Beta ovi store. Finner ikke noen måte å overstyre slik at jeg kan forsøke å reinstallere Anna. Ta backup av telfonen Koble til ovi store, gå til oppdateringer, og velg reinstall firmware, eventuelt kan du bruke Nokia software updater for å reinstalle. Er verdt et forsøk. Du kan jo også prøve å resette til fabrikk oppsett. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hei, Er det nokon som nyttar WiMP på sin N8? Eg får ikkje lyd frå WiMP gjennom FM-sendaren på telefonen (Via Radio etter Anna-oppdatering), frå musikkspelaren verkar det fint. Nokon som har erfaring med dette? Helsing Tor Helge Antar att dette er samme problemet som også er med GPS og FM-senderen.. N8 støtter kun sending av lyd via FM-senderen og ikke andre applikasjoner Vet det er mange som irriterer seg over dette, vi får bare håpe Nokia kommer med en software-update på dette snart.. Lenke til kommentar
oleKanin Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hei, Er det nokon som nyttar WiMP på sin N8? Eg får ikkje lyd frå WiMP gjennom FM-sendaren på telefonen (Via Radio etter Anna-oppdatering), frå musikkspelaren verkar det fint. Nokon som har erfaring med dette? Helsing Tor Helge Antar att dette er samme problemet som også er med GPS og FM-senderen.. N8 støtter kun sending av lyd via FM-senderen og ikke andre applikasjoner Vet det er mange som irriterer seg over dette, vi får bare håpe Nokia kommer med en software-update på dette snart.. Eg sendte e-post til WiMP og fekk til svar at ein av utviklarane der hadde brukt FM-sendaren og WiMP i lag i sommar, så det skal fungera. Eg satsar på re-installasjon av FW løyser det. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Dette er en av de billigste jeg finner, men er den på norsk? http://www.pixmania.com/no/no/6996031/art/nokia/n8-svart.html Det står: interne menyer i tysk, anglais, espagnol, français, italien, portugais Får man bytte til norsk selv, eller er den billig fordi nettbutikken har importert den billigere fra et annet land? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Pixmania er ikke en norsk nettbutikk, den er fransk. Jeg ville ikke ha bestilt telefon derfra. Tror ikke du uten videre får oppgradert telefonen til norsk versjon. http://www.dinside.no/832962/pixmania-skurk-eller-engel Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Takk for advarselen. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Et Nokia serviceverksted vil kunne legge inn norsk språk/firmware, men da mot betaling. Finnes også andre løsninger rundt på nettet, men de vil nok bryte med garantivilkårene. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Min far har kjøpt Nokia N8, men han har masse notater eller påminnelser i kalenderen på sin eldgamle Sony Ericsson klapptelefon. Jeg vet at kontaktlista overlever på SIM-kortet, og inn i neste telefon. Men hva med notater og påminnelser? Det er altfor mange til å håndtere manuellt. Endret 7. september 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Dette er en av de billigste jeg finner, men er den på norsk? http://www.pixmania.com/no/no/6996031/art/nokia/n8-svart.html Det står: interne menyer i tysk, anglais, espagnol, français, italien, portugais Får man bytte til norsk selv, eller er den billig fordi nettbutikken har importert den billigere fra et annet land? Får den til samme pris på Lefdal. Jeg kjøpte min E7 på Lefdal, henta den selv i Oslo og betalte 3000 uten abo, ikke så verst sammenlignet med en del av de prisene som er der ute. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Dette er en av de billigste jeg finner, men er den på norsk? http://www.pixmania.com/no/no/6996031/art/nokia/n8-svart.html Det står: interne menyer i tysk, anglais, espagnol, français, italien, portugais Får man bytte til norsk selv, eller er den billig fordi nettbutikken har importert den billigere fra et annet land? Får den til samme pris på Lefdal. Jeg kjøpte min E7 på Lefdal, henta den selv i Oslo og betalte 3000 uten abo, ikke så verst sammenlignet med en del av de prisene som er der ute. Er utrolig godt N8 holder seg i pris syns jeg. Er nå ganske nøyaktig 1 år siden jeg kjøpte min til 3990,-, idag er den ca 800,- kr billigere, det er utrolig liten forskjell når man sammenligner med introduksjonsprisen på en mobil... Men sålenge den selger såpass godt så er det klart de ikke setter ned prisen, men det kan endre seg fort nå når N9 kommer Endret 7. september 2011 av leirdueredet Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Min far har kjøpt Nokia N8, men han har masse notater eller påminnelser i kalenderen på sin eldgamle Sony Ericsson klapptelefon. Jeg vet at kontaktlista overlever på SIM-kortet, og inn i neste telefon. Men hva med notater og påminnelser? Det er altfor mange til å håndtere manuellt. Med exchange eller google docs burde det la seg gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå