Stig-Arne Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Faen telefonen min ETER batteri med litt aktivt bruk! Bruker spotify 1-2 timer + litt normalt bruk utenom, så er det tomt. Faktisk opplever jeg det stikk motsatte. Marginalt, men bedre batteritid. Min holder ut 2 dager uten problem.. Men er mye blåtann og wlan bruk bak den tiden. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Faen telefonen min ETER batteri med litt aktivt bruk! Bruker spotify 1-2 timer + litt normalt bruk utenom, så er det tomt. Faktisk opplever jeg det stikk motsatte. Marginalt, men bedre batteritid. Min holder ut 2 dager uten problem.. Men er mye blåtann og wlan bruk bak den tiden. Hadde vert interessant å sett hva slags programmer folk bruker, kan være et at noen enkeltprogrammer bruker mere strøm etter Anna, og at dette får utslaget. Jeg mistenker også at nokia battery monitor raporterer en rekke ting feil etter oppdatteringen, da den tror jeg har 100% batteri hver gang jeg restarter telefonen. f.eks. Lenke til kommentar
tkm Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Fikk denne tilbakemeldingen i ettermiddag fra utviklerene av yr-appen: Fant feilen. Ser ut til å være en server bug. Håper vi kan fikse med NRK imorgen, så slipper dere oppgradere. Stay tuned. Vet du noe mer? ser i kommentarene på ovi store at det er mange som sliter etter anna. Den skal virke nå. Min virker ihvertfall helt perfekt Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Fikk denne tilbakemeldingen i ettermiddag fra utviklerene av yr-appen: Fant feilen. Ser ut til å være en server bug. Håper vi kan fikse med NRK imorgen, så slipper dere oppgradere. Stay tuned. Vet du noe mer? ser i kommentarene på ovi store at det er mange som sliter etter anna. Den skal virke nå. Min virker ihvertfall helt perfekt Det har du jammen helt rett i. Funker som bare det. Lenke til kommentar
Ski-man Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Har forsøkt å oppdatere til Anna både i går og i dag. Får ikke oppdatert rett på telefonen, da det under oppdateringen står at den skal gjøres via pc. Når jeg forsøker å oppdatere på pc'en via Ovi suite får jeg beskjed om at oppdateringstjenesten for tiden ikke er tilgjengelig. Begynner å bli rimelig frustrert. Noen som vet noe om dette eller har noen tips til hva jeg kan gjøre (foruten å kontakte support)??? Endret 23. august 2011 av Ski-man Lenke til kommentar
cirka Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Nå er Kamera updaten fikset så vi får 30fps video-opptak. Hvordan ser du det? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Faen telefonen min ETER batteri med litt aktivt bruk! Bruker spotify 1-2 timer + litt normalt bruk utenom, så er det tomt. Faktisk opplever jeg det stikk motsatte. Marginalt, men bedre batteritid. Min holder ut 2 dager uten problem.. Men er mye blåtann og wlan bruk bak den tiden. Hadde vert interessant å sett hva slags programmer folk bruker, kan være et at noen enkeltprogrammer bruker mere strøm etter Anna, og at dette får utslaget. Jeg mistenker også at nokia battery monitor raporterer en rekke ting feil etter oppdatteringen, da den tror jeg har 100% batteri hver gang jeg restarter telefonen. f.eks. Opplever at etter en restart av telefonen så er battery monitor treg å komme i gang, må gå inn på programmet for å få den til å vise rett % Men opplever at den viser gjenstående tid veldig bra. Nå ikveld f.eks viser den 63% ledig, som vil tilsi at jeg slipper å lade den i natt Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Nå er Kamera updaten fikset så vi får 30fps video-opptak. Jeg gjorde ett opptak nå bare for å sjekke, videofilen er da oppgitt til å være 27fps....... Lenke til kommentar
diffus Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Har forsøkt å oppdatere til Anna både i går og i dag. Får ikke oppdatert rett på telefonen, da det under oppdateringen står at den skal gjøres via pc. Når jeg forsøker å oppdatere på pc'en via Ovi suite får jeg beskjed om at oppdateringstjenesten for tiden ikke er tilgjengelig. Begynner å bli rimelig frustrert. Noen som vet noe om dette eller har noen tips til hva jeg kan gjøre (foruten å kontakte support)??? Har du forsøkt å gjøre det via Innstillinger - Telefon - Telefonbehandling - Enhetsoppdatering? Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Faen telefonen min ETER batteri med litt aktivt bruk! Bruker spotify 1-2 timer + litt normalt bruk utenom, så er det tomt. Faktisk opplever jeg det stikk motsatte. Marginalt, men bedre batteritid. Min holder ut 2 dager uten problem.. Men er mye blåtann og wlan bruk bak den tiden. Samme her, virker bedre nå. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Kameraoppdatering på Betalabs: http://mynokiablog.com/2011/08/22/camera-update-for-nokia-n8-30fps-autofocus-faster-cam-ui/ De klarte å knote det til, så 30fps kommer litt senere. Men autofokus og andre småting er med. Kommer den som søkbar (automatisk) oppdatering på selve mobilen senere? Må regge seg for å få tak i den der jo.. ------------- Står om den her og: http://blog.gsmarena.com/nokia-n8-camera-updated-have-some-30fps-videos-with-continuous-autofocus-review/ Endret 23. august 2011 av MonaH Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Har forsøkt å oppdatere til Anna både i går og i dag. Får ikke oppdatert rett på telefonen, da det under oppdateringen står at den skal gjøres via pc. Når jeg forsøker å oppdatere på pc'en via Ovi suite får jeg beskjed om at oppdateringstjenesten for tiden ikke er tilgjengelig. Begynner å bli rimelig frustrert. Noen som vet noe om dette eller har noen tips til hva jeg kan gjøre (foruten å kontakte support)??? Kan dette hjelpe deg? Getting Symbian Anna Before we start comparing Anna to its ^3 predecessor, we’ll go over how to update to Anna first. If you’ve bought an X7 or an E6, you’re all set, but those who have the Symbian^3 Nokias need to do this. Now that Anna is officially out, the simplest way to update is straight on the phone. Get to the Device updates screen (either from Settings or by entering *#0000# into the dialer). Hit Options and choose Check for updates. After the phone confirms there is new software available, hit accept and enjoy Anna after the update process finishes. http://blog.gsmarena.com/we-update-to-symbian-anna-heres-whats-changed-review/ Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Kameraoppdatering på Betalabs: http://mynokiablog.com/2011/08/22/camera-update-for-nokia-n8-30fps-autofocus-faster-cam-ui/ De klarte å knote det til, så 30fps kommer litt senere. Men autofokus og andre småting er med. Kommer den som søkbar (automatisk) oppdatering på selve mobilen senere? Må regge seg for å få tak i den der jo.. ------------- Står om den her og: http://blog.gsmarena.com/nokia-n8-camera-updated-have-some-30fps-videos-with-continuous-autofocus-review/ Ja, skulle tro det men det tar nok litt tid. Tanken med å legge ut på betalabs er at de kan få den ut til oss fortere og gjøre mer fortløpende endringer. Anbefaler uansett å sette opp en betalabs konto og se på noen av de spennende tingene som kommer ut på Betalabs. En del av tingene er veldig beta, mens andre ting er nesten release kvalitet. Mye spennende og du kan enkelt gi råd og feedback til utviklerne som faktisk hører på hva folk skriver og sier på betalabs siden. Ang batteritid: jeg skal gjøre litt eksperimenter nå framover for å se hva som påvirker batteritid negativt og positivt. Steg 1 var å avinstallere nokia situations og nokia sleep screen for å se resultatet der og få en god baseline for sammenlikning. Endret 24. august 2011 av Dipso Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Har du tenkt å bruke "Battery Monitor" til det? Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Har du tenkt å bruke "Battery Monitor" til det? I utgangspunktet. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Belle annonseres om litt under to døgn: http://www.facebook.com/nokia?sk=app_222130677837526 Denne linken avslører hva det nedtelles til: https://facebookapps.nokia.com/belle/teaser/belle_fb_TeaserMain.swf Fått den? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Belle er bare annonsert, ikke sluppet ut. Er annonsert 2 telefoner med Belle. Mao. vente litt til, heldig om man ser Belle på denne siden av nyåret. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 I dag var det ennå værre!! Idag brukte jeg ikke spotify, sendt og mottatt ca 60 mld tilsammen. Og litt nettbruk. Kan det være batteri som er kaputt? Det holdt fra 7 til 15 i dag.. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Belle er bare annonsert, ikke sluppet ut. Er annonsert 2 telefoner med Belle. Mao. vente litt til, heldig om man ser Belle på denne siden av nyåret. Å såpass. Har ikke helt fulgt med jeg skjønner jeg. I dag var det ennå værre!! Idag brukte jeg ikke spotify, sendt og mottatt ca 60 mld tilsammen. Og litt nettbruk. Kan det være batteri som er kaputt? Det holdt fra 7 til 15 i dag.. Å jøss, hørtes ikke bra ut. Må vel være noe som sluker strømmen din på en eller annen måte? Lenke til kommentar
zixac Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg hadde et lite spørsmål. Hvorfor går ikke 3Gen av etter bruk? Den står på hele tiden etter jeg har sjekket mailen. Den bruker penger, og jeg vil vite om det er noe jeg kan gjøre utenom å gå inn å skru den av manuelt hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå