Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er Anna installert ved hjelp av denne: http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-software-updater

Ovi Suite fant av en eller annen merkelig grunn ingen tilgjengelige oppdateringer.

Alt ser ut til å virke bra. Merkbart bedre web-leser. Bra med mulighet for portrait-tastatur. Fin og myk scrolling mellom startskjermene. Bedre e-postleser ikke minst designmessig. Eneste minuset er at en del av undermappene jeg har laget har blitt borte og programmene som har vært plassert i disse har blitt flyttet tilbake i mappen "Programmer".

Alt i alt er jeg fornøyd. Bra jobba Nokia!

Lenke til kommentar

Så endeleg kom ho; Anna Lovinda seilandes inn med god bør og la seg mjukt opp på min N8 som lengta så kolosalt etter si kjære.

Tull og tøys; men fakta på bordet:

Dette var bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alt er betre enn før og det er synd at dette opsyset ikkje var levert i starten. Då hadde Nokia N8 teke luven frå både Android og Iphone.

Uansett; Dette er lysande greier.

Oppdatert gjennom Nokia Updater...............

Lenke til kommentar

Gikk bra. :)

Men nå står den "online" hele tiden. Får ikke opp funksjonen hvor jeg kan koble fra nettet da jeg klikker på ikonet/antenna oppe til høyre (det som viser at jeg er tilkoblet nettet)

Hvordan koble meg av nett?

Har slått av widgeter, så de er ikke aktivert heller.

-------------

Glem det..

Hjalp å holde fingern på ikonet ei stund, så kom alternativet opp. :innocent:

Endret av MonaH
Lenke til kommentar

Da her jeg også oppdatert :)

OVI Suite fant ingen oppdateringer, eller bare gav meg feilmeldinger..

Men OTA oppdatering rett fra mobilen fungerte :)

Kan ikke se at jeg har mistet noe, men noen ikoner hadde flytta seg ut av ei under mappe, men dette er ikke noe stress.

Fikk et nytt program som het antenna booster eller noe sånt.. prøvde å starte det, men fikk feilmelding.. også forsvant programmet.

Men.. syns mobilen henger seg opp ofte, så jeg må tvinge den til å slå seg av.. noen andre som opplever dette??

Tenkte jeg skal prøve å legge inn FW på nytt.. bare ta en backup først :)

Lenke til kommentar

Da her jeg også oppdatert :)

OVI Suite fant ingen oppdateringer, eller bare gav meg feilmeldinger..

Men OTA oppdatering rett fra mobilen fungerte :)

Kan ikke se at jeg har mistet noe, men noen ikoner hadde flytta seg ut av ei under mappe, men dette er ikke noe stress.

Fikk et nytt program som het antenna booster eller noe sånt.. prøvde å starte det, men fikk feilmelding.. også forsvant programmet.

Men.. syns mobilen henger seg opp ofte, så jeg må tvinge den til å slå seg av.. noen andre som opplever dette??

Tenkte jeg skal prøve å legge inn FW på nytt.. bare ta en backup først :)

Har lest at det er lurt å ta en soft reset etter at du har oppdatert OTA

Lenke til kommentar

Har nettopp oppdatert til Anna, og det gikk greit. Det er ut til at det ikke er slettet noe heller, men backup kan jo uansett være nyttig.

Men også jeg synes den er litt rykkete. Det blir litt venting før ting skjer til tider. Har restartet den en gang, uten at det blir noe sprekere. Har lite lyst til å resette noe bare for å se om det hjelper.

Lenke til kommentar

Hei, har også fått innstallert Anna nå :) Jeg lurer på hva som er standard Nokia tema, fordi jeg har mistet de som heter "nokia theme xxxx" som jeg muligens husker. Eneste jeg har er "Midnight xxxxxx" og en drøss med nedlastede tema. "midnight" temaene har ikke de nye ikonene såvidt jeg ser.

Hvor kan jeg laste ned standard nokia tema?

Lenke til kommentar

Jeg hadde også bare Midnight themes etterpå + en jeg hadde lastet ned selv.

Skjedde samme på fruen sin C7 også, så muligens midnight er de nye default.

Uansett, jeg lastet ned et nytt theme: http://store.ovi.com/content/141982?clickSource=browse&contentArea=personalize&pos=14

Står i beskrivelsen: Officially assigned premium theme which will go with each new S3 model's poster advertising campaign

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ble litt bedre med en oppdatering. Denne er også kjekk:

continuous auto-focus in video mode and higher frame rates.

These will be enabled in a separate application update, officially teased as perhaps coming on Monday.

Er dette blitt lagt til nå?

Ser også at det er kommet ut norsk Swype, men ser ikke ut til å fungere med Anna.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Jeg hadde også bare Midnight themes etterpå + en jeg hadde lastet ned selv.

Skjedde samme på fruen sin C7 også, så muligens midnight er de nye default.

Uansett, jeg lastet ned et nytt theme: http://store.ovi.com/content/141982?clickSource=browse&contentArea=personalize&pos=14

Står i beskrivelsen: Officially assigned premium theme which will go with each new S3 model's poster advertising campaign

Themes skal ikke bli slettet av Anna oppdateringen. Jeg hadde hele samlingen min (15-20 stk) etter oppdateringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...