Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3

Anbefalte innlegg

syns telefonen ble bedre med anna jeg.. bruker nesten ikke SGS2 mere. nokiaen e jo suveren på strøm iallefall. noen som vet når den originale anna kommer??

Originale "anna"?

Mener du at det er kommet progr.vare/betaversjon?

fant en versjon som er lekket. ikke norsk. men har nå fungert knirkefritt i snart en mnd.:)

Stemmer nok det, den har vært ute i ca 1 mnd nå :)

Regner med det er FW22.014 du har nå da ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

syns telefonen ble bedre med anna jeg.. bruker nesten ikke SGS2 mere. nokiaen e jo suveren på strøm iallefall. noen som vet når den originale anna kommer??

Originale "anna"?

fant en versjon som er lekket. ikke norsk. men har nå fungert knirkefritt i snart en mnd.:)

japp

Lenke til kommentar

Originale "anna"?

japp

hadde vært morro å prøvd "belle"... noen som vet om noen "beta" eller lekkede versjoner?

Lenke til kommentar

Det er vel ikke den nye anna heller, som det snakkes om?

Bare at det er (andre) oppdateringer til mob.tlf med "anna"

Ingen ting å laste ned på Ovi i hvert fall.

"Anna" oppdateringen har vært tilgjengelig i over en måned den, men den finnes ikke på Norsk språk enda. Som du ser ovenfor i tråden her er det bare å laste den ned fra nettet (engelsk språk), filen er 161MB.

"Belle" oppdateringen er derimot ikke tilgjengelig enda, iallfall ikke som jeg vet om....

Lenke til kommentar

Det er vel ikke den nye anna heller, som det snakkes om?

Bare at det er (andre) oppdateringer til mob.tlf med "anna"

Ingen ting å laste ned på Ovi i hvert fall.

"Anna" oppdateringen har vært tilgjengelig i over en måned den, men den finnes ikke på Norsk språk enda. Som du ser ovenfor i tråden her er det bare å laste den ned fra nettet (engelsk språk), filen er 161MB.

"Belle" oppdateringen er derimot ikke tilgjengelig enda, iallfall ikke som jeg vet om....

nix, men den er like om hjørnet.en-to dager, blir morro å prøve

Lenke til kommentar

OK. Får vente på den norske tenker jeg.

engelsk funke fint det. kan legge inn swype med norsk tastatur, men da får du ikke splitscreen når du skriver melding osv.

er vel tryggest å vente på den originale.. er bare jeg som ikke klarer å vente :blush:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke så hastverk. Det kommer da det kommer :)

Noen som vet om en apps som funker til pakkesporing på posten? Finner ikke noe for symbian

du har ikke hastverk,du får pakken når du får den:P

hehe nei vet ikke, vet bare det funker på android.

Lenke til kommentar

Ja, den kommer da den kommer. Men ventetiden er så laaaaaaang..

:tease:

Får jo spora den på posten.no da, men det er ikke skjedd noe i dag.. Håpa bare den skulle vært her i morra da den ble sendt før 14.00 (norgespakke)*tviler*

Lenke til kommentar

Ja, den kommer da den kommer. Men ventetiden er så laaaaaaang..

:tease:

Får jo spora den på posten.no da, men det er ikke skjedd noe i dag.. Håpa bare den skulle vært her i morra da den ble sendt før 14.00 (norgespakke)*tviler*

jepp,vanskelig å vente på pakker... håper jeg får testet belle idag :blush:

lei av å vente på alt fra nokia :thumbdown:

Lenke til kommentar

Excelsion: Hvordan er sms-skriving på belle? Det irriterte meg på 1.1 at man fremdeles måtte trykk for så å komme inn i en ny meny med hvitt hvor man skrev, mens det på anna var litt mer diskret og man fortsatte i samme svarte meny med tastatur som poppet opp under. Må du ha spesiell programvare for å legge inn anna og bell før offisiell oppdatering? Og går det an å legge inn den offisielle etterpå?

Lenke til kommentar

Excelsion: Hvordan er sms-skriving på belle? Det irriterte meg på 1.1 at man fremdeles måtte trykk for så å komme inn i en ny meny med hvitt hvor man skrev, mens det på anna var litt mer diskret og man fortsatte i samme svarte meny med tastatur som poppet opp under. Må du ha spesiell programvare for å legge inn anna og bell før offisiell oppdatering? Og går det an å legge inn den offisielle etterpå?

kjörer også belle på min n8 nå. Du flasher mee phoenix,der du laster ned,står også hvordan man gjör.

Det skal vist gå helt fint å nedgradere igjen.

Lenke til kommentar

Noe risiko hvis phoenix feiler? Hvordan finner jeg produktkoden? Noen bugs så langt?

Jeg garanterer ikke noe. Men har flashet alle mine tlf mange ganger,iphone,android,symbian,maemo. Har nå aldri gått galt.

Gå inn på forumet på dailymobile.se inn på symbian^3 tråden. Der finner du en tråd med alt du trenger å vite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...