Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3

Anbefalte innlegg

Hvor blir det av lille vakre Anna (om du vil)???

Mener å huske at det ble skrevet at den skulle være tilgjengelig for alle N8 modeller innen utgangen av juli 2011. Det er nå ca 10 mnd siden telefonen ble sluppet og det har vært en rekke utsettelser på denne større programvareoppdateringen.

Nokia, få ut fingeren!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir det noe bedre med Anna da? Noen som vet noe om det?

Man får FETE nye ikoner. Resten er likt... Nei jeg vet ikke :p Slike ikoner har jeg allerede fra ind190 sine themes, så vet ikke helt hva de har å slå i bordet med. Tipper hovedskjermene er like 90-tals som før med kun to størrelser på widgets og null tekstbeksrivelse på de. Håper de låner litt fra den kamera-appen som gjør kameraet bedre, ikke at det trengs men, alltids greit :)

Lenke til kommentar

Vel.. til nå med alle utsettelsene som har vært, blir jeg ikke sjokkert om det kommer nok en mengde utsettelser. Men uten tvil, Belle ser spennende ut da :)

Etter hva som står på dailyimobile.se så er det stor sjanse for at Nokia dropper Anna å går for Belle istedet nå i slutten av august.

http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=51832.0

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Herre, Belle ser jo nesten ut som et ordentlig smartphone OS. Som the crippled redheaded stepbrother av Android.

Nokia da, dette kunne dere gjort for fire år siden... Hadde belle kommet ut i fjor hadde jeg neppe byttet telefon.

Lenke til kommentar

syns telefonen ble bedre med anna jeg.. bruker nesten ikke SGS2 mere. nokiaen e jo suveren på strøm iallefall. noen som vet når den originale anna kommer??

Originale "anna"?

Mener du at det er kommet progr.vare/betaversjon?

Lenke til kommentar

Ja, det er jo svært så vennlig mot kundene som skaffet seg N8 kjapt. De kan jo bare sitte der de. Dumme som dem var. Er den ferdig så er det vel bare å få det ut så de som vil ha det kan få det.

Skulle i grunn bare mangle at alle kunne fått anna på sine N8 nå. Softwaren som medfølgte kan i beste fall kalles middelmådig.

Lenke til kommentar

Jeg er fornøyd bare den kjører Opera Mini og kameraet er i verdensklasse.

Det som plager meg er at jeg aldri vet om den laster fra NetCom eller wifi.

Plutselig har den ikke wifi-kontakt, men den er for dum til å skjønne at det kanskje ville være smart å bruke NetCom i stedet.

Svaret er å reboote telefonen.

Vanvittig plagsomt. Får man bedre kontroll over nettverk i neste utgave?

Lenke til kommentar

Har hatt mange nokiatelefoner med wi-fi, men har aldri følt jeg har kunnet stole på at de har brukt wi-fi fremfor mobildata, dersom wi-fi er førsteprioritet. Dessuten er symbolet for wi-fi svært lite og vises ikke alltid, alt etter hvilken applikasjon man har oppe.

Ellers er det trist å konstatere hvor god tid Nokia tar seg med forbedringer av N8. Anna er jo bare en foreløpig oppdatering. Men greit, kundene skygger mer og mer unna smarttelefonene deres, og velger andre merker i stedet. Dårlig butikk, Nokia, dårlig butikk...

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

syns telefonen ble bedre med anna jeg.. bruker nesten ikke SGS2 mere. nokiaen e jo suveren på strøm iallefall. noen som vet når den originale anna kommer??

Originale "anna"?

Mener du at det er kommet progr.vare/betaversjon?

fant en versjon som er lekket. ikke norsk. men har nå fungert knirkefritt i snart en mnd.:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...