Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg tok litt feil av hva "soft reset" var. At det jeg har gjort med å holde nede on/off-knappen bare er en vanlig tvungen restart eller noe.

Håper andre kan gi deg bedre hjelp enn meg.

her er mer om Soft reset:

(jeg tar ikke noe ansvar om du prøver dette, bare fant en link til deg! :blush:

http://emporiolive.com/reset_nokia.php?phone=Nokia%20N8&image=nokia_n8_01.jpg&products_id=1309

http://www.knowyourmobile.com/nokia/nokian8/n8userguides/702620/how_to_softreset_your_nokia_n8.html

Follow these simple steps to perform a soft reset on the Nokia N8:

Go into the Nokia N8’s main menu

Tap Settings

Then go into Phone

Scroll down to Phone mgmt

Select Factory Settings

Now you’ll be presented with two options: "restore" and "delete data and restore"

Select Restore

The phone will now restored to its original factory setup, but none of your data or apps will be erased.

Endret av MonaH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjermspareren de-aktiveres med batteri-spar, så er nok ikke den... Er liksom ikke kobla til noe nett eller noe i den dur heller :S

Ok. Da er det nok noe galt ja. Prøv å resette mobilen, det skal iallfall ikke være slik.

Kan forøvrig anbefale Nokia sleeping screen mht batterikapasitet, den skur av skjermen helt når mobilen ligger i lommen (lys-sensoren tildekkes).

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål. På min N8 er det slik at filmsnutter som tas opp med telefonen legger seg både i mappen for film og for bilder. Altså dobbelt.

Noen som vet hvorfor filmsnutter i tillegg legger seg i bildemappen, og som kan forklare meg hva jeg må gjøre for at den kun skal legge seg i mappen for filmer?

Lenke til kommentar

Har bestilt denne selv nå, ser veldig fram til det. Har en sliten Nokia 5800 nå :D

Overgangen fra 5800 til N8 er stort sett bare forbedringer. Jeg tok den samme overgangen.

Det er kanskje oss som er vant til Symbian som er mest fornøyd med N8. Den er ikke like sexy som Android og iOS, men den gjør det jeg trenger greit nok.

Lenke til kommentar

Har bestilt denne selv nå, ser veldig fram til det. Har en sliten Nokia 5800 nå :D

Overgangen fra 5800 til N8 er stort sett bare forbedringer. Jeg tok den samme overgangen.

Det er kanskje oss som er vant til Symbian som er mest fornøyd med N8. Den er ikke like sexy som Android og iOS, men den gjør det jeg trenger greit nok.

Hvorfor skal en telefon være "sexy"? Det som er viktig er vel at den skal gjøre jobben den skal?

Jeg bruker E7 i jobbsammenheng, og det er den beste telefonen jeg har hatt. At det er diverse småting å klage på er en ting, men det har absolutt alle telefoner. Jeg har prøvd mange og finner ikke en som er lytefri. Jeg har flere venner som har N8, og de er veldig fornøyde. Andre jeg kjenner har både Samsung, HTC og Iphone og de har alle småting de ikke er fornøyd med.

Den perfekte smarttelefonen finnes ikke, tror jeg. Og - jeg tror ikke den komme heller.

Lenke til kommentar

Ja, merket at det var ganske likt, litt større meny og litt bedre skjerm. Nydelig kamera. Har trykka på den i et par timer nå og det er ikke stort jeg trenger å venne meg til. Eneste som irriterer meg er at backspace tasten er så liten på fullt tastatur.

Lenke til kommentar

GPS'n på N8.. jeg skal på langtur, og har ikke prøvd/brukt dette med kart eller GPS enda.

Koster det noe å bruke dette undervegs på turen (ca 6 timer) eller er det virkelig sånn at det ER gratis? (kart er oppdatert)

Er vel pris på å bruke GPS?

Lenke til kommentar

GPS bruker ikke internett data, den regner ut koordinatene ved å finne ut hvor enheten er iforhold til hvor satelittene den har koblet opp mot.

Så da er det gratis asså? At den utregninga du nevner er "innebygd" i mobilen? :roll:

Endret av MonaH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...