Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3

Anbefalte innlegg

Blir i disse dager eier av en N8 (skal bli godt å gå tilbake til Nokia igjen, fra HTC HD2), er det noen nyheter angående Anna updaten? Mulig jeg har gått glipp av noen poster her nå, jeg skumleste de 10 siste sidene bare...

edit:

Fikk skreket meg til en oransje versjon fra Netcom (de hadde bare to igjen tilgjengelig i landet, en i Oslo og en i Stjørdalen). Hyggelig dame på salgsavdelingen som ordnet det slik at de sendte det fra Telebutikken deres uten at det kostet meg noe som helst. Faktisk ga hun meg rabatt pluss telefon nummeret hennes ;) Kjøpte den med fastpris X-large, kostet da 0kr (en hel krone i rabatt!)ferdig sendt i posten :D

Endret av PheIix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ny og kraftig forbedret nettleser (som forhåpentligvis også gjør WRT-apps raskere/bedre... WRT-apps inkluderer Social og Ovi Store klienten)

QWERTY tastatur i portrett-modus

Nye ikoner

Split-screen keyboard (at tastaturet ikke tar over skjermen når du skal skrive noe)

+ andre stabilitets-endringer (bug fixes) og forbedringer...

Lenke til kommentar

Nei er ikke noe sånt... Men nå har jeg hatt denne mobilen siden Oktober da, kan jo være slitasje... Noen som har gode erfaringer med å bytte batteri?

Er såre enkelt.. Skaff deg en T4 skrutrekker, skru ut skruene på siden nede, trekk av dekselet, fjern låsemekanismen. Bytt batteri..

Men tviler på det er batteriet, har du noe annet aktivert ? Min telefon har jeg hatt siden oktober, å den tyner jeg til 2 døgn, med relativt mye bruk.

Lenke til kommentar

Min holder ikke et døgn hvis jeg bruker den normalt..

Regner med du har forsøkt å restarte telefonen ?

Mistenker at det kan være noe dårlig programvare som ligger å kjøre, som ikke vises i den vanlige oppgavebehandleren ?

Ville forsøkt å resette telefonen med *#7370# først, for så å se om telefonen da holder lengre enn ett døgn.

Skal jo normalt holde i 2-3 dager, om man da ikke har blåtann på hele tiden osv.

Lenke til kommentar

Hvordan i himmelretning får du telefonen til å vare i to tre dager med smartphonebruk?

Jeg har hatt min N8 siden oktober, jeg lader ca 2 ganger pr uke. WLAN er på hele tiden, bluetooth/FM-sender kun ved behov, ellers brukes den mye til samtaler, SMS og til surfing. Men passer på å lukke programmer helt etter bruk.

N8 er absolutt en av de beste mobiler jeg har hatt når det gjelder batterikapasitet :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig? Jeg har hatt max 2 dager med batterilevetid med telefonen min, og da kjører jeg gjerne Batteri-spar funksjonen hele tiden.

Høres ikke særlig bra ut, spesiellt ikke om du bruker batteri-spar funksjon også..

Mitt inntrykk er att den varer 2-3 dager hos de fleste, hos meg 3+ vil jeg si, men kan selvsagt gå kortere tid om jeg bruker den ekstremt mye. Hos meg fungerer den som jobb og privat mobil så kan bli endel bruk til tider..

Vet att enkelte skjermsparere kan ta mye strøm, kan være ett tips å sjekke den.

Selv bruker jeg Nokia Sleeping Screen, fungerer veldig bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Til dere med batteritrøbbel: Resett telefonen til fabrikkstandard, hvis det ikke hjelper, send den inn og klag.

Jeg opplevde at situations tok MYE batteri og slet skikkelig og skapte mange konflikter (blant annet med seg selv) når feks klokka ble 00:00, drev den og bytta både theme og profil fram og tilbake i uendeligheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...