Kvisten Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ikke godt å si. Er telefonen din operatør låst ? Nei den er ikke operatørlåst. Og bruker Chess Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det verkar som om Telenor sine abonnement er nedprioritert. Ingen oppdateringar tilgjengelege; får eg som respons uansett kva måte eg prøver å koble meg opp på. Dårlege greier om det er Telenor som stenger dette.................... Har ikke noe med Telenor å gjøre. Jeg har også Telenor, og kjøpte mobilen med binding til og med, og jeg fikk oppdateringen i går. No problem. Kanskje det bare er slik at oppdateringen sendes ut "etappevis" til mobilene, det pleier også å variere fra land til land. Bare vente, og være litt tålmodig? Oppdateringen kommer nok til dere også ... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det verkar som om Telenor sine abonnement er nedprioritert. Ingen oppdateringar tilgjengelege; får eg som respons uansett kva måte eg prøver å koble meg opp på. Dårlege greier om det er Telenor som stenger dette......................... Eg skulle gjerne ha landskapsmodus ved ringing.............. Har selv telenor og har fått oppdateringen. Men det var sagt at oppdaterinene ikke skulle være operatør avhengige lengre, og heller fungere likt med android og IoS som gir deg oppdateringen uansett. Lenke til kommentar
Bmx123 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Android gir det ikke ut samtidig, ihvertfall ikke på min X10 mini.. Lenke til kommentar
cirka Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 "Ingen oppdatering tilgjengelig" her også. Telenor bedrift. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Android gir det ikke ut samtidig, ihvertfall ikke på min X10 mini.. Nei, det er vel opp til hver enkelt produsent, men samtidig blir det ikke skilt på om det er en telenorlåst eller netcom låst telefon om den skal få oppdateringen eller ikke.. Slik det har vært med Nokia i masse år, der det har vært avhengig av produktkoden for å få oppdateringen. Dette skulle de visstnok går bort ifra. "Ingen oppdatering tilgjengelig" her også. Telenor bedrift. Har telenor bedrift selv, og telefonen min er telenor låst.. hvilken produktkode har du ? Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) "Ingen oppdatering tilgjengelig" her også. Telenor bedrift. Samme her 059D3G7 Endret 8. februar 2011 av Heineoen Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Oppdateringen funket fint hos meg iallfall. Men er minimal endring så de som ikke har fått den går ikke glipp av så mye Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Oppdateringen funket fint hos meg iallfall. Men er minimal endring så de som ikke har fått den går ikke glipp av så mye Minimalt av hva man ser.. men er mere enn man tror Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Oppdateringen funket fint hos meg iallfall. Men er minimal endring så de som ikke har fått den går ikke glipp av så mye Minimalt av hva man ser.. men er mere enn man tror Mulig... jeg syns faktisk hele mobilen ble tregere etter updaten, bruker lenger tid på å lete fram filer/meldinger osv.. Har re-startet den 3 ganger nå og virker som det ble bedre mens syns allikevell den er tregere enn før updaten. Jeg har aldri slitt med det probl. tidligere så er litt merkelig.. EDIT: problemet forsvant etter litt trykking, så nå er den like kjapp igjen som før oppdateringen Endret 10. februar 2011 av leirdueredet Lenke til kommentar
cirka Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Android gir det ikke ut samtidig, ihvertfall ikke på min X10 mini.. Nei, det er vel opp til hver enkelt produsent, men samtidig blir det ikke skilt på om det er en telenorlåst eller netcom låst telefon om den skal få oppdateringen eller ikke.. Slik det har vært med Nokia i masse år, der det har vært avhengig av produktkoden for å få oppdateringen. Dette skulle de visstnok går bort ifra. "Ingen oppdatering tilgjengelig" her også. Telenor bedrift. Har telenor bedrift selv, og telefonen min er telenor låst.. hvilken produktkode har du ? Pr.kode 059C856 Men telefonen min er IKKE låst til Telenor, selv om jeg har Telenor bedrift. Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 I dag kom også en oppdatering av Ovi butikk, dvs. du får den når du kobler til Ovi butikk. Og det er lansert en beta Diagnostic app, - noe for dere som har småkluss med fonen? http://www.gsmarena.com/ovi_store_gets_updated_nokia_diagnostics_now_for_symbian3-news-2300.php Lenke til kommentar
tkm Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Kommer snart en dropbox-applikasjon. Følg med her: http://www.dropian.com/ Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 En ting jeg la merke til er att WLAN options forsvinner fra Nokia-situations ved innstallering av PR1.1 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Oppdateringen funket fint hos meg iallfall. Men er minimal endring så de som ikke har fått den går ikke glipp av så mye Minimalt av hva man ser.. men er mere enn man tror Mulig... jeg syns faktisk hele mobilen ble tregere etter updaten, bruker lenger tid på å lete fram filer/meldinger osv.. Har re-startet den 3 ganger nå og virker som det ble bedre mens syns allikevell den er tregere enn før updaten. Jeg har aldri slitt med det probl. tidligere så er litt merkelig.. Etter oppdateringen ble det kluss med galleriet på min telefon. Koblet den da til pcen å installerte firmwaren på nytt. Og da løste det seg. Kan jo være ett triks for de som sliter med bugs Lenke til kommentar
Samot Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 GraBalder og Stig-Arne, hvilken produktkode har dere? Ser ut som bl.a. produktkode 059D3G7 ikke har fått oppdateringen enda. Denne koden er knyttet mot Telenor. Ref.: http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=97016 Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Etter oppdateringen ble det kluss med galleriet på min telefon. Koblet den da til pc-en og installerte firmwaren på nytt. Og da løste det seg. Kan jo være et triks for de som sliter med bugs Jeg hadde også en "frys" i billedgalleriet rett etter oppdateringen, men jeg bare slo av og på telefonen én gang så var det i orden. GraBalder og Stig-Arne, hvilken produktkode har dere? Produktkoden på min er 0598984. Kjøpt som en av de aller første (4. okt. -10) med abonnement fra Telenor. Lenke til kommentar
Samot Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 05988984 er en generell skandinavisk mørk grå utgave. Synd Nemesis ikke er i stand til å bytte produktkode på N8 (enda?). Dette har fungert utmerket på tidligere telefoner. Må nok bare vente... Lenke til kommentar
Kvisten Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 GraBalder og Stig-Arne, hvilken produktkode har dere? Ser ut som bl.a. produktkode 059D3G7 ikke har fått oppdateringen enda. Denne koden er knyttet mot Telenor. Ref.: http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=97016 Har den produktkoden - får ikke opgradering. Kjøpt på elskjop med Djuice abb åpnet operatørkode fra Telenor - vha oppskrift fra Telenor kundeservice bruker Chess Lenke til kommentar
Samot Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Produktkoden er definert som "Telenor Mobil NO Dark Grey" og endres ikke selv om du låser opp telefonen din. Min er så vidt jeg vet uten operatørlås, men kom ferdig satt opp med div. "Telenor online"-snarveier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå