Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Takk!

 

Fant blant annet et tips som kan løse problemet, selv om det blir en omvei (@!###, vi lever i 2010...):

 

What I finally ended up doing was leaving the Exchange setup since my contacts and calendars are working perfect. In the Exchange setup where you can tell it what to sync I shut down the mail portion. I set up another mail account for gmail and that allows me to send and receive emails just fine.

 

This was the same setup I used on my n900.

 

Works perfect!

 

 

Link her: http://www.nokiausers.net/forum/nokia-n8/37637-gmail-mail-exchange-wont-send-email-help.html

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått lest gjennom hele tråden, så det er mulig spørsmålet er besvart allerede:

 

Jeg skulle gjerne sett Premier League via denne telefonen. Er det mulig å få det til via tv2webtv? Fikk det til da jeg hadde en samsung-mobil, men har ikke fått det til med en nokiatelefon enda. Mulig noen kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Noen som får brukt Nrk Radio app'n?

 

 

Ja.. er helt genialt. Får jo sett alt mulige i full lengde. Så Live from the Apollo her hinn dagen. Vet ikke hvorfor det ikke funker hos deg. Men du vet du har den mest buggy telefonen på markede sant..

 

jeg tenkte på radio, jeg hadde den innstallert, men da var det en mann som snakket om at nrk hadde endret et eller annet på nettradio og applikasjonen til alle mobiler.. så da slettet jeg den for å legge den inn på nytt, men nå finner jeg den ikke på ovi...

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått lest gjennom hele tråden, så det er mulig spørsmålet er besvart allerede:

 

Jeg skulle gjerne sett Premier League via denne telefonen. Er det mulig å få det til via tv2webtv? Fikk det til da jeg hadde en samsung-mobil, men har ikke fått det til med en nokiatelefon enda. Mulig noen kan hjelpe meg?

 

Har ikke prøvd det selv, men hvis du innstallerer silverlight via betalabs.nokia.com, så kan det være at det går

Lenke til kommentar
jeg tenkte på radio, jeg hadde den innstallert, men da var det en mann som snakket om at nrk hadde endret et eller annet på nettradio og applikasjonen til alle mobiler.. så da slettet jeg den for å legge den inn på nytt, men nå finner jeg den ikke på ovi...

Ja, det stemmer at NRK har lagt om den nettbaserte radioappen, "stemmen" ber oss oppgradere, men heller ikke jeg finner noe sted å oppgradere denne appen, - samtidig er den fjernet fra Ovi butikk.

 

For øvrig har alle mine TV-apper sluttet å virke, både NRK, TV2, National Geographic og hele sulamitten. Skjønner ikke hvorfor, jeg har ikke forandret noe som helst i oppsettet eller innstillinger for wlan eller mobilnett, - de har bare sluttet å virke.

 

Noen som har noen idé om hva som skjer? :hmm:

Lenke til kommentar
jeg tenkte på radio, jeg hadde den innstallert, men da var det en mann som snakket om at nrk hadde endret et eller annet på nettradio og applikasjonen til alle mobiler.. så da slettet jeg den for å legge den inn på nytt, men nå finner jeg den ikke på ovi...

Ja, det stemmer at NRK har lagt om den nettbaserte radioappen, "stemmen" ber oss oppgradere, men heller ikke jeg finner noe sted å oppgradere denne appen, - samtidig er den fjernet fra Ovi butikk.

 

For øvrig har alle mine TV-apper sluttet å virke, både NRK, TV2, National Geographic og hele sulamitten. Skjønner ikke hvorfor, jeg har ikke forandret noe som helst i oppsettet eller innstillinger for wlan eller mobilnett, - de har bare sluttet å virke.

 

Noen som har noen idé om hva som skjer? :hmm:

 

Hadde selv ett øyeblikk med feil på mine nett tv apper, men når jeg setter widget til tilkoblet så fungerte det mye bedre..

Lenke til kommentar
jeg tenkte på radio, jeg hadde den innstallert, men da var det en mann som snakket om at nrk hadde endret et eller annet på nettradio og applikasjonen til alle mobiler.. så da slettet jeg den for å legge den inn på nytt, men nå finner jeg den ikke på ovi...

Ja, det stemmer at NRK har lagt om den nettbaserte radioappen, "stemmen" ber oss oppgradere, men heller ikke jeg finner noe sted å oppgradere denne appen, - samtidig er den fjernet fra Ovi butikk.

 

For øvrig har alle mine TV-apper sluttet å virke, både NRK, TV2, National Geographic og hele sulamitten. Skjønner ikke hvorfor, jeg har ikke forandret noe som helst i oppsettet eller innstillinger for wlan eller mobilnett, - de har bare sluttet å virke.

 

Noen som har noen idé om hva som skjer? :hmm:

 

jeg fikk nrk p3 til å virke igjen når jeg installerer det på nytt...

men jeg fant det bare på mine ting i ovi som jeg tidligerer har installert..

Lenke til kommentar

Orket ikke lese gjennom over 100 sider, men er det noen andre her som har opplevd at mobilen dør og ikke vil starte opp igjen eller lade? Er visst et stort problem verden over, andre N8'en som dør på 3 dager.

 

Har vel vært kjent dette at Nokia hadde en del eksemplarer som kunne dø sånn uten grunn. Ikke alle som får oppleve dette.

Er bare å sende telefonen inn å få reparert den.

Lenke til kommentar

Orket ikke lese gjennom over 100 sider, men er det noen andre her som har opplevd at mobilen dør og ikke vil starte opp igjen eller lade? Er visst et stort problem verden over, andre N8'en som dør på 3 dager.

 

Kjent problem som Nokia er klar over og beklager. Si fra til Nokia Care så får du ny asap.

Lenke til kommentar

Hva om du har kjøpt en appp på OVI store, men må resette telefonen?

Må du betale for appen en gang til, eller husker OVI at du har krav på denne appen?

 

Jeg spør fordi jeg har Nokia 5800, og måtte resette den pga store problemer med Nokia Maps.

Etter resetten hadde den glemt alle mine apps, og da jeg restora dem fra minnekortet virket de ikke.

Må tydeligvis laste dem ned fra OVI en gang til, men jeg vil ikke betale en gang til.

 

Jeg er kun avhengig av tre apps, nemlig Gmail, Opera Mini, og betal-appen JoikuSpot.

 

Sistnevnte ønsker jeg ikke å betale dobbelt for bare fordi telefonen krevde reset..

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
Hadde selv ett øyeblikk med feil på mine nett tv apper, men når jeg setter widget til tilkoblet så fungerte det mye bedre..

Da ser det ut som om disse TV-appene må ligge på startskjermene som widgets, og klikke på tilkoblet modus for å få dem til å virke. Nå virker de igjen også hos meg.

 

Men hvis man starter opp en slik TV-app fra Programmer, så virker de ikke (ikke hos meg i alle fall).

Lenke til kommentar
Hadde selv ett øyeblikk med feil på mine nett tv apper, men når jeg setter widget til tilkoblet så fungerte det mye bedre..

Da ser det ut som om disse TV-appene må ligge på startskjermene som widgets, og klikke på tilkoblet modus for å få dem til å virke. Nå virker de igjen også hos meg.

 

Men hvis man starter opp en slik TV-app fra Programmer, så virker de ikke (ikke hos meg i alle fall).

 

Jepp.

 

Ikke noe stort problem egentlig, men håper de fikser dette med tiden.. Særlig om det kommer mange slike nett tv applikasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...