Gå til innhold

Cupen - NM i fotball 2010

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Dette må blir vel den første cupfinalen uten at Ullevaal er fullt :p

Tull. Tenker at samtlige i Follo ønsker å dra på kampen, særskilt fotballinteressert eller ei. Vi fra Drammen stiller selvfølgelig mannesterke opp og lager liv. Utrolig kjipt å være stuck i Lillehammer, når man egentlig skulle vært "hjemme" og feiret.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Jeg aner ikke om vi klarer å fylle vår del av stadion eller ikke, men kan ihvertfall si at vi kommer til å kjøre flerfoldige biler med follo-studenter i Trondheim nedover. Og det er fler av de andre som knapt nok har sett en fotballkamp i sitt liv før, så har på følelsen av at det kommer til å komme overraskende mange follo-supportere til ullevaal.

Kampen idag tangerer Norge - Brasil i beste fotballkamp noensinne.

Lenke til kommentar

Hei,

Så kampene i går fantastiske resultater i begge kampene,

Satt å tenkte litt, hva betyr egentlig en seier i Cupen for et lag som f.eks Follo. Får de noen penge premie? Jeg regner med at de blir kvalifisert til europaligaen? dette detyr vel endel intekter? ser for meg liverpool mot follo på ski stadion :p

Må vel være første gang et norsk potensielt 2. divisjons lag spiller i europaligaen om de skulle vinne?

Noen som har noe kunnskap på området?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noen andre som har tenkt seg på cupfinalen?

Morsomt at Godset er i finalen i år - etter mange lange år. Også Follo da... fadeselaget fra Adeccoligaen. Tror oddsen for Godset - Follo i finalen var enorm :D

Blir overraska om Ullevål fylles i år.

Ullevaal blir utsolgt og vel så det. Det er dèt som er så bra med cupfinalen i Norge. Den har så lang og stolt tradisjon at den alltid blir utsolgt. Cupen i Norge er STORT for klubbene og fansen, rett og slett.

Og ja, jeg har billett og skal selvsagt på Ullevaal på søndag. :love:

Lenke til kommentar

Ja, cupfinalen er utsolgt så det synger etter. Det var jo enorm etterspørsel etter billettene som ikke er gitt til Godset, Follo og sponsorer. Tar jeg ikke helt feil var det også slik at Godset fikk noen av Follo sine billetter - men ta det med en klype salt. Mulig det var jeg som hallusinerte :-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...