Liddell Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 SVARTE! FFK i cupen igjen. Ryker garantert, de ødelegger alltid for oss, om det er serie eller cup Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Tippeliga-lag ser ikke ut til å gjøre det så alt for bra i cupen så langt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Sandefjord, grei trekning. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Vinneren av Hønefoss/Sarpsborg. Brukelig frornøyd med det. De skal slåes uansett. Blir moro med Cup nr 13. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Sandefjord for RBK (eller Alta). Ingen trivlige cup-minner å hente der for RBK sin del hvertfall. Men med tanke på hvor gode de ser ut nå så skal det gå greit skulle en tru. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Sandefjord, grei trekning. Seier på forskudd? Haha, nå håper jeg ihvertfall at Alta IF ydmyker RBK på eget gress. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Tror mange håper på det Sameboe, men det er vel bare du som har et reelt håp om det Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Tror mange håper på det Sameboe, men det er vel bare du som har et reelt håp om det Jeg er opptimist Vi slo nesten ut Molde ifjor, og slo ut Glimt. Viser at vi har sjangs. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 At dere slo ut Glimt var vel ikke så imponerende i fjor...? Lenke til kommentar
olavh Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Skal Starts FFK-mareritt fotsette, eller klarer sørlendingene endelig å ta hevn og slå ut FFK av cupen? FFK har altså ødelagt gull-muligheten til Start i 2005 og en etterlengtet cup-finale i 2006 ved å slå Start i semien. Skal Start klare det denne gangen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ingen som har fått med seg at det er full cuprunde? RBK leder over Sandefjord Ranheim leder over Tromsø (:! Odd over Hønefoss Viking over Kongsvinger Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Vi vant ENDELIG over FFK :D Men jeg er i Liverpool eller London når kvartfinalene spilles. Noen som vet en pub som viser Startkamper i England? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Dream on sier jeg bare. Det kan du bare glemme. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Haha, er han virkelig seriøs? Tror ikke de viser cupfinalen eller de største TL-kampene der engang, hvorfor i all verden skulle de vise en kvartfinale der Start er involvert? :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jepp, han spurte meg på msn og. :!: Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Får dere også opp et annet uinteressant program som dagens NM-runde ligger under? http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/649668/ Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Vet aldri, mulig det finnes en norsk ildsjel som samler nordmennene i Liverpool for å se TL i helgene Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Får dere også opp et annet uinteressant program som dagens NM-runde ligger under? http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/649668/ Bra NRK, bra! Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ingen som har fått med seg at det er full cuprunde? RBK leder over Sandefjord Ranheim leder over Tromsø (:! Odd over Hønefoss Viking over Kongsvinger Kongerunde da. Spesielt at Ranheim slår ut TIL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå