ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Haha. Hønefoss måtte ut i straffekonk for å slå Valdress Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 "Derbykamp" i første runde! Hammerfest - Alta er vel det vi kommer nærmest hatoppgjør der oppe. Leste at Alta brukte hele fire bytter i kampen, og at Hammerfest nå skal klage eller noe. Man kan kalle dette for en tabbe, spesielt når man gjør det på stillingen 3-0. :!: Nå skal det nevnes at Bjørkan spurte dommeren FIRE ganger om han kunne bytte 3 utespillere pluss en keeper. Og han fikk grønnt lys alle gangene. Så her er det dommeren som dreit seg på draget, og skal få en straff. Kan hende kampen spilles på nytt dog. Skal nevnes at dette var lov for noen år siden. Brann ble nektet det en gang når det var lov og om jeg husker riktig var Mons Ivar ganske forbanna etter kampen. Vi har jo også situasjoner i USA der regelen ble utnyttet, og dette er nå grunnen til å regelen er fjernet de fleste steder. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Syk straffekonk mellom Ham-Kam og Nybergsund/Trysil vant 10-11!! Ellers burde folk raske seg å se overskriften på Dagbladet nå. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Perfekt runde. Enga og Brann ute. RBK og Ranheim videre. Om Strindheim hadde slått Molde, så hadde det blitt runden av alle runder. Brann hadde vel ambisjoner om å komme seg til finale siden ligaen går at skogen. Oh well.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Synd med Strindheim ja. Kompis hadde RBK-, Fyllingen-, FK Tønsberg- og Strindheim-seier. 3/4 det. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Syk straffekonk mellom Ham-Kam og Nybergsund/Trysil vant 10-11!! Huff, minnet meg på cupen i fjor, da vi røyk 15-14 i straffekonk for Løv-Ham. Utrolig moro med Enga og Brann ute, cupen er morsom. Ikke langt fra en cupbombe på Flekkerøy heller, men godt Odd snudde det. Hater Odd, men hater Fløy mer Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Syk straffekonk mellom Ham-Kam og Nybergsund/Trysil vant 10-11!! Huff, minnet meg på cupen i fjor, da vi røyk 15-14 i straffekonk for Løv-Ham. På slike dårlige dager som dette, erindrer jeg tilbake til 03 (?) da vi vant 11-10 mot LSK på straffekonk. Det er noe av det sjukeste jeg har sett. Gårsdagens kamp derimot, gidder jeg ikke nevne engang. Den har gått i glemmeboka og kommer til å bli der sammen med cupkampene mot Nybergsund/Trysil og Bærums Verk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Helt greit å se dere ute. Mangler bare at M**** og stasjonen går ut så blir dette helt greit. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Helt greit å se dere ute. Mangler bare at M**** og stasjonen går ut så blir dette helt greit. Hvis i tillegg dere og Aalesund kan gå på en smell også, kan det kanskje lukte Starts første cupfinale noensinne! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Altså, du vet Start failer et sted på veien uansett. Det samme gjelder vel RBK og. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg regner nesten med semifinale i det minste for Odd. Til tross for råttent spill i åpningsrundene har vi jo faktisk hatt semi fire år på rad. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 En tradisjon er til for å brytes, og det skjer neste runde for Odd. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Neida Blir heller vårt 13 cupmesterskap Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 En tradisjon er til for å brytes, og det skjer neste runde for Odd. Tradisjonen som skal brytes er at vi endelig vinner semien Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Er det først foran 4. runde man begynner å trekke fritt hvem som møtes, eller er det foran den kommende runden? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Nei, det skjer først foran 4. runde. De tre første rundene blir det satt opp hvem som skal møte hvem. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Åja, trodde det var tredje runde jeg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Kunne godt begynt nå, så det er større håp for askeladder. Er jo mer rettferdig jo tidligere det trekkes. Når det er sagt er jeg imot fri trekking fra første runde, for lokaloppgjørene i de første rundene gir cupen en helt egen dimensjon Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Selv om jeg gir totalt faen nå, er det sikkert noen som bryr seg. 3. runde: 9. juni: Sarpsborg 08 - Hønefoss Follo - Lillestrøm Lyn - Strømsgodset Stabæk - FK Tønsberg Strømmen - Fredrikstad Kongsvinger - Nybergsund IL Trysil Sandefjord - Moss ODD Grenland - Mjøndalen Haugesund - Bryne Løv-Ham - Aalesund Molde - Sogndal Rosenborg - Alta Bodø/Glimt - Ranheim Tromsdalen - Tromsø 10. juni: Fyllingen - Viking Start - Sandnes Ulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå