Gå til innhold

Cupen - NM i fotball 2010

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Derbykamp" i første runde! Hammerfest - Alta er vel det vi kommer nærmest hatoppgjør der oppe.

Leste at Alta brukte hele fire bytter i kampen, og at Hammerfest nå skal klage eller noe. Man kan kalle dette for en tabbe, spesielt når man gjør det på stillingen 3-0. :!:

Nå skal det nevnes at Bjørkan spurte dommeren FIRE ganger om han kunne bytte 3 utespillere pluss en keeper. Og han fikk grønnt lys alle gangene. Så her er det dommeren som dreit seg på draget, og skal få en straff. Kan hende kampen spilles på nytt dog.

Skal nevnes at dette var lov for noen år siden. Brann ble nektet det en gang når det var lov og om jeg husker riktig var Mons Ivar ganske forbanna etter kampen. Vi har jo også situasjoner i USA der regelen ble utnyttet, og dette er nå grunnen til å regelen er fjernet de fleste steder.

Lenke til kommentar

Syk straffekonk mellom Ham-Kam og Nybergsund/Trysil vant 10-11!!

Huff, minnet meg på cupen i fjor, da vi røyk 15-14 i straffekonk for Løv-Ham.

Utrolig moro med Enga og Brann ute, cupen er morsom. Ikke langt fra en cupbombe på Flekkerøy heller, men godt Odd snudde det. Hater Odd, men hater Fløy mer :p

Lenke til kommentar

Syk straffekonk mellom Ham-Kam og Nybergsund/Trysil vant 10-11!!

Huff, minnet meg på cupen i fjor, da vi røyk 15-14 i straffekonk for Løv-Ham.

På slike dårlige dager som dette, erindrer jeg tilbake til 03 (?) da vi vant 11-10 mot LSK på straffekonk. Det er noe av det sjukeste jeg har sett. Gårsdagens kamp derimot, gidder jeg ikke nevne engang. Den har gått i glemmeboka og kommer til å bli der sammen med cupkampene mot Nybergsund/Trysil og Bærums Verk.

Lenke til kommentar

Kunne godt begynt nå, så det er større håp for askeladder. Er jo mer rettferdig jo tidligere det trekkes. Når det er sagt er jeg imot fri trekking fra første runde, for lokaloppgjørene i de første rundene gir cupen en helt egen dimensjon :)

Lenke til kommentar

Selv om jeg gir totalt faen nå, er det sikkert noen som bryr seg.

3. runde:

9. juni:

Sarpsborg 08 - Hønefoss

Follo - Lillestrøm

Lyn - Strømsgodset

Stabæk - FK Tønsberg

Strømmen - Fredrikstad

Kongsvinger - Nybergsund IL Trysil

Sandefjord - Moss

ODD Grenland - Mjøndalen

Haugesund - Bryne

Løv-Ham - Aalesund

Molde - Sogndal

Rosenborg - Alta

Bodø/Glimt - Ranheim

Tromsdalen - Tromsø

10. juni:

Fyllingen - Viking

Start - Sandnes Ulf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...