Alastor Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Okei. Jeg har nå ryddet det jeg har funnet av usakligheter. Jeg kunne tatt mye mer, men det ville ødelagt ganske så mye diskusjon også. Så noe rart står igjen. Så synes jeg alle skal spørre seg selv - hvem er den største tåpen; tåpen, eller de som følger etter han? Det blir ingen diskusjon uten flere meninger, it takes 2 to tango osv osv. Når man lar seg provosere av en som forsøker (meget suksessfullt forresten) å trolle dere, og tar helt av tilbake - da har dere et stjerneeksempel på et godt resultat her i tråden ang hvordan "vinne" på internett . Utover disse velmenende råd vil jeg anbefale alle brukere som maser om at deres person blir angripet og føler seg dypt indignert og maser enda mer her i tråden om at man vinner diskusjoner og alt annet tomseri å TI STILLE, og rapportere de innleggene som er over streken. Retningslinjene våre sier nemlig dette, og de er til for at folk skal huske at de ikke befinner seg på barnehagenivå. Endret 19. november 2010 av Alastor Lenke til kommentar
jahas Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Cupfinalen var bra! Godset rulla over Follo. Ikke mer å si. Vinner av cupen og 7plass i eliterseien. Meget bra av Godset som stabiliserer seg i toppen. Endret 19. november 2010 av Alastor 2 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg syns kampen var mer på det jevne. Dog satte Godset sjansene sine, og det er langt ifra ufortjent at de vant. Herlig goll av Andersen iallefall. :-) Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Cupfinalen var bra! Godset rulla over Follo. Ikke mer å si. Vinner av cupen og 7plass i eliterseien. Meget bra av Godset som stabiliserer seg i toppen. Nå ja, viste seg bare at Follo var et 1.div-lag. Godset satte de to sjansene de hadde i første omgang og da var løpet kjørt. Du kan ikke kalle det å stabilisere seg i toppen når dette er den første pokalen på lenge i cupen og de havner på 7. i serien. Hadde de derimot vunnet cupen 2 av de 3-4 siste årene og samtidig alltid hatt plasseringer rundt 5. i serien skulle jeg vært enig. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Bagh: Skjønner du ikke at han skriver det kun for at dere skal reagere på meningen hans? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hvis det er så åpenbar trolling så får dere slå ned på det da. Er jo umulig å vite om folk troller hele tiden eller om de bare er idioter, for idioter er det nok av, både her inne og ellers. 2 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det er langt ifra å ha en sterk mening og kverulere litt til å trolle. Som jeg sa ista, hvem er den største tåpen, tåpen eller de som følger etter? Du kan gjerne ta denne diskusjonen videre med meg på PM . La oss ikke vandre altfor langt off topic, beklager dette. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Cupfinalen var bra! Godset rulla over Follo. Ikke mer å si. Vinner av cupen og 7plass i eliterseien. Meget bra av Godset som stabiliserer seg i toppen. Nå ja, viste seg bare at Follo var et 1.div-lag. Godset satte de to sjansene de hadde i første omgang og da var løpet kjørt. Du kan ikke kalle det å stabilisere seg i toppen når dette er den første pokalen på lenge i cupen og de havner på 7. i serien. Hadde de derimot vunnet cupen 2 av de 3-4 siste årene og samtidig alltid hatt plasseringer rundt 5. i serien skulle jeg vært enig. Som Alastor sier er det forkjell på trolling og litt kverulering. Jeg synes oppriktig at den positive sesongen Godset har hatt burde anerkjennes, til og med av litt bitre RBK supportere, men jeg er selvfølgelig enig i at de må prestere i et par sesonger til før vi kan kalle de blandt Norges aller beste. På en annen side er det i dag ikke noen form for stabilitet på noen lag, bortsett fra RBK. Ikke vet jeg om Godset tar medalje eller rykker ned i neste års sesong; begge utfall er i hvertfall fult mulig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå