tjalla Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Liker barneskolediskusjonen her: "Neee-eei, det var bare flaks". Kan vi ikke bare si at cup er cup og det å forsøke å trekke ut lag som blant Norges beste basert på en finaleplass blir helt absurd. Follo presterte over evne og ga alt, mens de mer etablerte motstanderene kjørte på auto-pilot og ble tatt på senga. I finalen skjedde dette heldigvis ikke og divisjonsforskjellen ble åpenbar. På normale dager burde de fleste lagene i Tippeligaen slå Follo - det er en grunn til at laget hørte hjemme i bunnsjiktet av første divisjon og ikke i hælene på RBK i Tippeligaen. Selv om jeg er Godsetfan så klarer jeg ikke å si at vi er blant de beste, selv etter cup'en. Vi var i en veldig stor mellomklasse hvor det var såpass jevnt at det kunne blitt alt fra 4. til 11.plass i løpet av noen kamper. Får håpe at vi får beholde stammen i laget og forbedret bortestatistikken. Da tror jeg vi skal rykke opp noen plasser. Endret 18. november 2010 av tjalla 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Endelig noen som har skjønt det. Du får en pluss for den Lenke til kommentar
jahas Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Du hadde ikke sagt det der om Follo vant... Hva hadde du sagt om RBK vant? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 I tillegg til ligaen? Da hadde vi vært overlegne. Det er vi ikke, og har heller ingenting med saken å gjøre. Ta deg en bolle og les innlegget til tjalla. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) I tillegg til ligaen? Da hadde vi vært overlegne. Det er vi ikke, og har heller ingenting med saken å gjøre. Ta deg en bolle og les innlegget til tjalla. Nettopp. Alle vil vite hva jeg hadde sagt hvis Follo vant cupen. Det gjorde de ikke, og har dermed ingen ting med saken og gjøre. Ta dere ei bolle. Endret 18. november 2010 av jj_89 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Nei, vant cupen var spørsmålet. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Nei, vant cupen var spørsmålet. lol Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Du kommer jo her og sier at siden Godset vant cupen er de blant Norges beste lag (og kun derfor virker det som). Det vi vil frem til er at om Follo hadde vunnet cupen hadde du ikke sagt det samme. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Du kommer jo her og sier at siden Godset vant cupen er de blant Norges beste lag (og kun derfor virker det som). Det vi vil frem til er at om Follo hadde vunnet cupen hadde du ikke sagt det samme. Og det jeg vil frem til er at Follo ikke vant cupen. Hold deg til fakta. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Haha. Fy faen. Dette gidder jeg ikke en gang. Endret 18. november 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Haha. Fy faen. This. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Håper en eller annen moderator stenger tråden snart. Kommer jo faen ingenting vettugt ut av kjeften på fotballsupportere enn at "LAG X ER BEDRE ENN LAG Y" eller "Mitt lag er bedre enn ditt". FAEN, LÆRER DERE INGENTING PÅ SKOLEN? ARGUMENTASJON? RETORIKK? KILDEHENVISNING? Nei, stemmer det! Glemte jo faen meg at samtlige av dere går fortsatt på grunnskolen. God damn de siste sidene i denne tråden her kunne fått hodet mitt til å eksplodere. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Du kommer jo her og sier at siden Godset vant cupen er de blant Norges beste lag (og kun derfor virker det som). Det vi vil frem til er at om Follo hadde vunnet cupen hadde du ikke sagt det samme. Er Godset norges beste lag må jo Follo være norges nest beste lag Lenke til kommentar
jahas Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Du kommer jo her og sier at siden Godset vant cupen er de blant Norges beste lag (og kun derfor virker det som). Det vi vil frem til er at om Follo hadde vunnet cupen hadde du ikke sagt det samme. Er Godset norges beste lag må jo Follo være norges nest beste lag Det har vel aldri blitt sagt at vinnern av cupen er norges beste lag? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Blandt norges beste da. Om du faktisk ikke så ironien... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 PS: Min rant & rage på forrige side var forøvrig ment til alle supportere, og ikke bare "noen få utvalgte". Har tilgode å se en fotballsupporter som kan kommunisere ordentlig på dette forumet. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Jeg vil bare legge til at jeg har kommet med utasgnet om at Godset er at norges beste lag i denne tråden. Det er også et utsagn jeg kom med FØR cupgullet. Er ikke fordi vi vant cupen jeg sa at vi er et av norges beste lag. Det trodde jeg folk skulle skjønne. Men at man har flaks i 7 kamper på rad (da har man vunnet cupen), det er tull. Det tror jeg de fleste her skjønner. Endret 19. november 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Snodig at norges beste lag ender på 7. plass i ligaen da. Skikkelig uflaks der. Er vel egentlig bare norges beste lag som kan brøyte seg gjennom motstandere som: Modum, Raufoss, Haugesund (hjemmebane), Lyn, , Ranheim, Odd (hjemmebane), Follo. En kjapp analyse viser at de to motstanderne fra egen liga ble møtt på et hjemmedyrket kunstgress. Cup er cup, men du trenger ikke å være rakettforsker for å skjønne at Godset hadde en ganske banet vei til kongepokalen. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) At det er flaks er jo ren bullshit, Godset har jo faktisk vunnet disse kampene, det kan ingen ta fra dem. Litt av problemet her er hvilke motstandere de har møtt, som Armageddon er inne på her. Det er mulig å møte svak motstand hele veien til finalen, fordi cup er cup. Endret 19. november 2010 av Alastor Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Snodig at norges beste lag ender på 7. plass i ligaen da. Skikkelig uflaks der. Er vel egentlig bare norges beste lag som kan brøyte seg gjennom motstandere som: Modum, Raufoss, Haugesund (hjemmebane), Lyn, , Ranheim, Odd (hjemmebane), Follo. En kjapp analyse viser at de to motstanderne fra egen liga ble møtt på et hjemmedyrket kunstgress. Cup er cup, men du trenger ikke å være rakettforsker for å skjønne at Godset hadde en ganske banet vei til kongepokalen. Norges beste lag endre ikke på 7.plass, det endte på 1 plass i serien. Hvor har jeg sagt at Godset er norges beste lag? Jeg mener at de er ETT av norges beste lag. Det var i tillegg såpass jevnt i serien på slutten der at alt kunne ha skjedd. Vi kunne faktisk tatt 4.plassen eller bronse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå