Gå til innhold

Cupen - NM i fotball 2010

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på Ullevaal, og ble ikke veldig imponert av hva verken Follo eller Strømsgodset presterte i dag. Strømsgodset hadde jo et sjansesløseri uten like, og holdt ikke engang normal standard. Follo spilte vel også under pari regner jeg med. Har ikke sett de annet enn mot Rosenborg i år, men det hele var en sørgelig affære.

Likevel: GODSET tok med seg bøtta hjem (igjen!)! :-D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Var på Ullevaal, og ble ikke veldig imponert av hva verken Follo eller Strømsgodset presterte i dag. Strømsgodset hadde jo et sjansesløseri uten like, og holdt ikke engang normal standard. Follo spilte vel også under pari regner jeg med. Har ikke sett de annet enn mot Rosenborg i år, men det hele var en sørgelig affære.

Likevel: GODSET tok med seg bøtta hjem (igjen!)! :-D

Jeg så den på tv, og foruten ræva spill av begge lag, var Arne Scheie en sann pine å høre på der han tok feil av ditten og datten. Kan vi virkelig ikke kreve at en lønnet kommentator klarer å se forskjell på to spillere, selv om de er mørke i huden? Det skjedde ikke en, ikke to, og ikke tre ganger, men så ofte at jeg kom ut av tellinga. TV produksjonen var også en skandale. Hvorfor viser NRK knapt ei eneste reprise hele kampen? Nesten så jeg tror NRK er interesserte i å forhindre kontroverser. Kjus i studio? Intervjuet med hu gamle kjerringa som la i vei om at hu egentlig bodde i Oslo, at a hu hadde brekt ryggen og at faren var dau? Hva faen.

Det er populært for mange å klage på tv2, meg inkludert, men sammenliknet med NRK blir de guddommelige.

Samma for meg bare Godset vinnner, lol.

Endret av jj_89
Lenke til kommentar

Det betyr ikke at du er Norges beste lag.

I cupen så.

Vel, det kan diskuteres. Dagsform er eneste som betyr noe i cupen. Har du god dagsform, så kan alle slå alle. I ligaspill over 30 kamper, så får man et langt bedre indikasjoner på hvem som er norges beste lag. For all del, all honnør til Godset, men norges beste lag? Give me a break.

Lenke til kommentar

Det betyr ikke at du er Norges beste lag.

I cupen så.

Vel, det kan diskuteres. Dagsform er eneste som betyr noe i cupen. Har du god dagsform, så kan alle slå alle. I ligaspill over 30 kamper, så får man et langt bedre indikasjoner på hvem som er norges beste lag. For all del, all honnør til Godset, men norges beste lag? Give me a break.

På en god dag (noe de ikke hadde i går), så er Godset definitivt et av Norges beste lag. Sier man noe annet har man dessverre ikke store peilinga på fotball. Det er bare å se på en del av hjemmekampene til Godset tidligere i år, det.. :)

Lenke til kommentar

Ja, det er en del av fotballen det, alt jeg sier er at når Godset har dagen (noe de har hatt mye i år), spesielt da på eget kunstgress, så kan de slå hvem som helst i Norge. Men ser man på kampen mot Stabæk i Telenor Arena så ser man at vi kan borte og. Da kjørte vi totalt over Stabæk, og spilte som vi skulle vært på Gamle Gress.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sagt at Godset er norges beste lag, heller ikke at man blir det av å vinne cupen. Da må du lese innlegget mitt igjen. Det jeg skrev er at Godset er ETT av norges beste lag, spesielt når de har dagen. Da kan du bare sette deg ned å se på hjemmekampene fra våres FØR Odd-tapet hjemme. Eller 1 - 1 mot RBK og semien mot Odd. Da ser du hva jeg mener.

At vi spiller god og underholdene fotball er det ingen tvil. Om du heier på VIF, RBK elelr Brann, så er det noe man kan se? Jeg har ingen problemer med å innrømme at Rosenborg er det definitivt beste laget i Norge.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det er en del av fotballen det, alt jeg sier er at når Godset har dagen (noe de har hatt mye i år), spesielt da på eget kunstgress, så kan de slå hvem som helst i Norge. Men ser man på kampen mot Stabæk i Telenor Arena så ser man at vi kan borte og. Da kjørte vi totalt over Stabæk, og spilte som vi skulle vært på Gamle Gress.

Mon tro om det har noe å gjøre med at det faktisk er kunstgress?

Og hjemmestatistikken kan sikkert forklares dels med at det er hjemmebane og at de er vant til kunstgresset.

EDIT: For det jeg har sett av Strømsgodset på bortebane har være ræv.

Endret av Bagh
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, den beste prestasjonen på bortebane med naturgress er uavgjort mot Haugesund. Men hva så? Vi tok bare tre borteseire i år, og alle på kunstgress, der hvor bortekampen mot Stabæk er den definitivt beste. Kunstgress eller ei, det er ikke veldig lett å slå Stabæk i Telenor arena.

Hvis du bare har sett ræva av Godset på bortebane har du i grunn ikke sett mye, men det er greit det. Se på kampen mot Stabæk for eksempel. Eller Sandefjord for den saks skyld.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, den beste prestasjonen på bortebane med naturgress er uavgjort mot Haugesund. Men hva så? Vi tok bare tre borteseire i år, og alle på kunstgress, der hvor bortekampen mot Stabæk er den definitivt beste. Kunstgress eller ei, det er ikke veldig lett å slå Stabæk i Telenor arena.

Nå skal ikke jeg komme her og være breial og eplekjekk. Men RBK har slått Stabæk på eget "gress" to år på rad nå.

Og at alle deres, Godsets, borteseire var på kunstgress sier vel sitt.

Hvis du bare har sett ræva av Godset på bortebane har du i grunn ikke sett mye, men det er greit det. Se på kampen mot Stabæk for eksempel. Eller Sandefjord for den saks skyld.

Har nok sett mer enn du tror, men da mest kamper med de på bortebanegress, ikke kunstgress. Og der har de som oftest vært ræva.

Mot sandefjord ja, ligaens desidert dårligste lag med en tapsrekke på 25 kamper, eller der omkring.

Godset gjorde det såpass "godt" i serien i år fordi de var sterke på hjemmebane/eget "gress"( ja jeg mener at kunstgresset spiller en viktig rolle der).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...