Latias Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Første runde for cupen er oppe, da kan det være greit med en tråd om det. Første NM runde for menn spilles som følger: 12. mai kl 18:00 Grorud - Eidsvold Turn Skeid - Lørenskog Kjelsås - Fram Larvik Brumunddal - Oslo City Kongsberg - Strømmen Tollnes - Notodden Randaberg - Ålgård Stavanger - Vidar Fyllingen - Os Vadmyra - Fana Nest-Sotra - Åsane Varegg - Stord Årdal - Sogndal Fjøra - Førde Træff - Kristiansund BK Skarbøvik - Hødd Mo - Steinkjer Strindheim - Kolstad Orkla - Byåsen Kopervik - Vard Haugesund Stålkameratene - Harstad Fløya - Senja 13. mai kl 18.00 Trosvik - Fredrikstad Sprint Jeløy - Asker Drøbak Frogn - Sarpsborg 08 Kolbotn - Follo KFUM Oslo - Ørn Horten Hasle-Løren - Sandefjord Oldenborg - Kongsvinger Oppsal - Vålerenga Korsvoll - Moss Sagene - Lyn Høland - Stabæk Hauerseter - Lillestrøm Flisa - Nybergsund Trysil Ottestad - HamKam FF Lillehammer - Manglerud Star Gjøvik FF - Raufoss Jevnaker - Hønefoss BK Modum - Strømsgodset Birkebeineren - Mjøndalen FK Tønsberg - Ull/Kisa Pors - Bærum Herkules - ODD Grenland Jerv - Start Frøyland - Bryne Mandalskameratene - Vindbjart Trauma - Flekkerøy Klepp - Haugesund Hana - Sandnes Ulf Brodd - Viking Arna-Bjørnar - Brann Hovding eller Tertnes - Løv-Ham *** Voss - Valdres Volda - Aalesund Surnadal - Molde Nardo - Frigg Malvik - Ranheim Stjørdals-Blink - Rosenborg Verdal - Levanger Innstrandens - Bodø/Glimt Sortland - Tromsø Ishavsbyen - Tromsdalen Hammerfest - Alta *** Protest foreligger på Hovding – Tertnes (2. kvalifiseringsrunde) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Om mulig skal jeg komme meg på Stjørdals-Blink - RBK. Ser det blir et skikkelig rivaloppgjør mellom Verdal og Levanger og! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Lokaloppgjør mellom Jevnaker og Hønefoss. Blir morsomt Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Blir artig med cup-tur til Stjørdal. Levanger i fjor var en høydare. Kult med kamper mot lag i landsdel. Mye folk og artig å få sett noen andre lag enn tippeligalagene. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Noen som vet hva som er greia med: Protest foreligger på Hovding – Tertnes (2. kvalifiseringsrunde)? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 http://www.aasanetidende.no/index.php?sideID=1097&avleggstemme=1 Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Blir ikke lett å bestemme seg for hvem jeg skal holde med her av Herkules og Odd. Spilte jo tross alt på Herkules i mine yngre dager. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg ville ha holdt med Odd hvis jeg var i dine sko. Er jo tross alt de som har sjansen til å komme lengst. Noen som har tips til årets cupaskeladd? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg ville ha holdt med Odd hvis jeg var i dine sko. Er jo tross alt de som har sjansen til å komme lengst. Noen som har tips til årets cupaskeladd? Vi ryker vel i semifinalen igjen tenker jeg på 4 året på rad. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Vindbjart trakk jaggu MK Må ta turen til Mandal da! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Regner med at Asker tar Sprint Jeløy og! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 "Derbykamp" i første runde! Hammerfest - Alta er vel det vi kommer nærmest hatoppgjør der oppe. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Oppsal-VIF er ikke akkurat et hatoppgjør selv om vi holdt på å gå på en cupbombe mot Oppsal for mange år siden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Været kunne ha vært bedre, men tar likevel turen til Oppsal i dag. Bor tross alt bare et par minutter unna, så må jo få med meg denne kampen. Håper VIF stiller med noen stjerner i hvert fall, selv om det er en veldig viktig 16. mai-kamp om noen dager. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Ser ut som Start ikke får scoret. Kan være det blir en bombe der. edit: Bugga live service. Ble vist 3-0 til Start ja. Endret 13. mai 2010 av Armageddon Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hehe, Start golla alle tre i første omgang Men, Vindbjart klarte å ryke for MK. Helt utrolig at det går an, liten cupbombe der Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Cupbombe? Seriøst? Vindbjart hadde jeg ikke hørt om før du snakket om dem i fjor, mens MK har vært der oppe lenge. MK var vel favoritter? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Cupbombe? Seriøst? Vindbjart hadde jeg ikke hørt om før du snakket om dem i fjor, mens MK har vært der oppe lenge. MK var vel favoritter? Vindbjart kjemper om opprykk til Adecco og er en av favorittene til å klare det, mens MK skal kjempe for å ikke rykke ned til 4. divisjon. Vindbjart var selvsagt store favoritter. Men sant det du sier, MK var gode frem til for 6 år siden, da klubben brukte altfor mye penger og gikk på en kjempesmell, måtte selge alle spillerne og sende juniorlaget til seriekampene. Nå ligger de håpløst til. Må være moro for dem å slå oss venndøler da, men desto mer tragisk for oss Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Såpass ja. Da skjønner jeg frustrasjonen din. Start gikk jo videre, så dagen var ikke helsvart. Endret 13. mai 2010 av Latias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå