Gjest trenger råd Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 For et par måneder siden stakk jeg til en gammel kjenning for å ta noen pils, hadde ikke sett hverandre på en god stund. Vi var vel ca 10 stykker der, inkludert kjæresten hans som hun var sammen med i nesten 2 år. Jeg og kjæresten hans kom i god kontakt den kvelden og vi pratet masse. Vi holdt stadig kontakten og etter hvert begynte vi å møte hverandre og falt for hverandre. Hun hadde tenkt til å gjøre det slutt med kjæresten hennes en god stund, også før vi traff hverandre, siden han hadde behandlet henne ganske dårlig og hun hadde ikke mer følelser for han igjen. Så gjorde hun det slutt med kjæresten sin og hun kom til meg en kveld og vi begynte å rote litt osv.. Det var da vi skjønte at vi ikke kunne holde på sånn, siden hun var jo tross alt en kompis av meg sin kjæreste, så vi ble enige om at vi ikke kunne treffes noe særlig osv lenger. Da bestemte hun seg for å gå tilbake til eksen og de ble sammen igjen. Det tok ikke lang tid før det ble slutt igjen, og vi møttes. Kort tid etter ble vi sammen og vi hold dette skjult for alle andre, men det tok ikke mange dagene før folk skjønte at vi var sammen, så vi bestemte oss for å gå offentlig med det.. Hun fortalte meg i den tiden vi var sammen utrolig mye fint, hvor glad hun er i meg, at hun aldri har følt det sånn for noen gutt før, ikke fått så mye følelser for en gutt på så kort tid.. Hun sa til og med at hun elsket meg. Andre ting hun sa var utrolig stygge ting om eksen og fortalte store hemmeligheter om han som ingen andre visste, som var ganske seriøse ting. Vi var sammen bare i en og en halv uke ca, da hun gjorde det slutt. Grunnen til at hun gjorde det slutt var at hun hadde hørt fra noen av vennene hennes og noen av vennene mine at jeg hele tiden har brukt henne for å få sex og at jeg hadde tenkt til å dumpe henne snart, noe som absolutt ikke er sant, jeg har selv aldri fått så mye følelser for en jente før, spesielt ikke på så kort tid. Hun er den perfekte drømmejenta som jeg har gått og drømt om i 18 år, jeg kunne gjort hva som helst for å få hun tilbake. Nå de siste dagene så har vi pratet en del om det, og hun sier hun stoler på meg 110% på alle områder bortsett fra det å bli brukt, det kan hun ikke stole på noen om, så hun valgte å gjøre det slutt i frykt for å bli såret. Dette er hvertfall hennes versjon.. Nå de siste dagene har hun fått mer kontakt med eksen sin igjen og de henger sammen, så mine tanker er at hun vil tilbake til eksen sin, noe jeg ikke skjønner i det hele tatt, siden hun har sagt så utrolig mye stygt om han.. Hun sier også at alt det hun har sagt til meg i den tiden vi var sammen er helt ærlige ting og at hun ikke har lyvd om noen ting. Hun har også sagt at hun aldri i livet kommer til å bli sammen med eksen igjen. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal si til hun for at hun skal skjønne at jeg ikke har brukt hun og for å få hun tilbake. Trenger råd, kom gjerne med forslag om hva jeg kan si eller gjøre Er sikkert en del ting jeg har glemt å si, men spør om du lurer på noe, så skal jeg prøve å svare så godt som mulig.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hvis du ikke ser hva slags kvinnfolk dette er så er det jaggu synd på deg. Slik du beskriver det så ville jeg holdt meg milevis unna det eksemplaret der, hu kommer til å rive hjertet ut av kassa på deg å lage pølse av det hvis dere blir sammen. Glem hele kjerringa og finn ei du kan stole på. Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) oi oi oi. Hadde ikke tørt å nærme meg med tang en gang. Best å holde seg unna her. Bortsett fra det, så er det ikke bra å ta over dama til kamerater. Uansett. Med mindre kameraten sier det er greit. Da blir du avogtil bare en del av hevnen for noe. Endret 6. mai 2010 av Erigon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå