Gå til innhold

Ønsker anbefalinger av en telefon med godt kamera

Anbefalte innlegg

Morn!

Jeg sitter her og skuler på min godt brukte SE W350i, og tenker at en ny mobiltelefon ikke hadde vært det dummeste å investere i. Denne tanken har sitti i en god stund nå, og selv om jeg klarer meg helt fint fra dag til dag med den gamle traveren (eller, den er egentlig ikke SÅ gammel heller, det bare kjennes sånn ut) hadde det vært fint å fått byttet den med noe som klarer litt mer enn SMS, samtaler og en MMS i ny og ne hvis man skal frike helt ut.

Men! Man må jo ha krav til en ny telefon. Krav stilles i så måte best ut fra hva man ønsker at telefonen skal inneholde, og her kommer topicen inn i bildet - nærmest bokstavelig talt. Jeg ønsker meg mest av alt en telefon som har et solid kamera. Jeg har et usselt, slitent kompaktkamera liggende, og jeg liker egentlig å ta både bilder og film, men jeg glemmer jo alltid det forbaskede kameraet hjemme, og da blir det lite brukt. Hadde tidligere en K810i som jeg var veldig fornøyd med, og ønsker meg derfor en ny telefon der kameraet er av god kvalitet - plattformen tatt i betraktning så klart.

Andre ting telefonen vil bli brukt til begrenser seg stort sett til meldingsskriving, samtaler og noe surfing. Helt fint om den kan brukes som sjuende sans også, så har jeg i alle fall muligheten til å lære meg å bruke den.

Har kikket lange blikk på SE Satio, og har også fått pelle litt på denne modellen gjennom bekjente som eier slike. Synes denne virker lovende, og kompatibiliteten med PS3 er fristende. Xenon-blitsen gjør telefonen veldig attraktiv, og jeg klarer fint å leve med en resistiv skjerm og noe knotete menyer til tider.

Det jeg i bunnen av denne tekstveggen vil spørre om er egentlig bare; er det noen som har erfaringer, anbefalinger og tips å komme med her? Dette gjelder selvfølgelig alle slags merker og modeller! Samtidig, er det noen som har sterke aversjoner mot Satioen? Sånne ting er jo også greit å høre om.

På forhånd takk!

Edit: presisering, skrivefeil.

Endret av JayHeM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...