Gå til innhold

Kva billigøl er best?


Anbefalte innlegg

Hei kjære forumvener!

I desse dager er det mykje festing ute å går, og sjølv om eg ikkje er noko gjerrigknark må eg sei at øl er ein dyr fornøyelse. I og med at eg mangler hemningar edru såvel som full, blir alt drukket opp - så sprit er ikkje eit alternativ.

Så, mitt spørsmål er stusseleg enkelt - kvifor ein billigøl er den beste? Eg er svært glad i øl, og blant favorittane finn me Hansa, Carlsberg, Heineken, og Tuborg. Desse går det mykje av. Men det river med 160,- kroner for ein sixpack..

Kvifor eit øl bør eg velje neste gong eg slår meg heilt ut, som framleis smaker greitt? :p

Endret av steffenz
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kort svar: Utvalgte Rema 1000 selger en øl som er av merket "Bare". Denne er utrolig billig og jeg synes faktisk den smaker veldig godt. Jeg veldig mye av den forrige sommer. Ellers kan jeg vel anbefale "Premium" som også Rema 1000 selger. Billigøl, utrolig god for den prisen!

Lenke til kommentar

Kjøpte inn øl til bryllupet mitt, 4 kasser hansa. Så var jo frykten "tenk om vi går tom". Så kjøpte en kasse til, men fant ut at man sparte 4kr/flasken , dvs 100kr for en kasse på å kjøpe Borg.

 

All ølen ble ikke drukket opp, så "brant inne" med en kasse borg. Det gjorde meg egentlig slett ingenting, ville valgt den fremfor Rignes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...