Gå til innhold

E3-kafèen 2010: Generell prat om smått og stort fra E3


Gjest Slettet-NIoHlfL

E3 2010  

50 stemmer

  1. 1. Hvilken av pressekonferansene til de "tre store" likte du best?

    • Microsoft
      3
    • Nintendo
      19
    • Sony
      28


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Hva annet enn enda mer Half-life og Portal kommer Valve med igrunn? Det er ikke så kjempespennende i mine øyne.

Valve er rett og slett geniale.

De kommer bestandig med en godsak i bakhånd, garantert.

 

Visst de ikke møter på E3 i år blir jeg skuffet.

Lenke til kommentar

Jau, når valve har lurer jeg også på, var det ikke noe snakk om at det var avlyst? jeg har hørt så mye om det at det er helt over hodet på meg.

 

Uansett, må si at hittil har ikke presentasjonene vært så kule.

 

Microsoft likte jeg MGS: Risen, men jeg er ikke så gears og Halo Fan, og resten av tiden ble jo nesten bare brukt på kinect, hvilket jeg synes var kult, fordi det var stilig å se noen demoer av hva det kan bli, men jeg skulle gjerne sett 1 såkalt "hardcore" spill blant kinect greine også. Nye xboxen var forøvrig også kul, men jeg trenger den ikke, siden det ikke blir så mye gaming Etter sommeren tenker jeg. (skal på folkehøgskole).

 

EA games følte jeg også nesten bare var det samme gamle, selv om medal of Honor ser kult ut da. Noe jeg faktisk virkelig hadde håpet på var kanskje en oppfølger til mirrors edge eller noe, kanskje noe mer fra bioware.

 

Ubisoft synes jeg også var grei, beste for meg der var egentlig Assassin's creed Brotherhood.

 

Er det noen som vet om Bioware har egen pressekonferanse? eventuelt når?

Lenke til kommentar
Microsoft likte jeg MGS: Risen, men jeg er ikke så gears og Halo Fan, og resten av tiden ble jo nesten bare brukt på kinect, hvilket jeg synes var kult, fordi det var stilig å se noen demoer av hva det kan bli, men jeg skulle gjerne sett 1 såkalt "hardcore" spill blant kinect greine også. Nye xboxen var forøvrig også kul, men jeg trenger den ikke, siden det ikke blir så mye gaming Etter sommeren tenker jeg. (skal på folkehøgskole).

 

MGS: Risen ser tøft ut fordi vi kan kappe opp så mye med sverdet, men det blir ikke helt det samme etter Mercenaries og Red Faction: Guerilla. I begge de spillene kan vi ødelegge nesten hva det skal være. Husker en sniper sto på et tak i Mercenaries. I stedet for å prøve å skyte ham sprengte jeg like greit hele huset. En annen gang skulle jeg forbi noen folk, så jeg tilkalte et fly og teppebombet dem. Da er det ikke helt det samme å kappe opp vannmeloner. :p

 

Dessuten er MGS et snikespill, ikke actionspill med naken-Raiden. :p

 

EA games følte jeg også nesten bare var det samme gamle, selv om medal of Honor ser kult ut da. Noe jeg faktisk virkelig hadde håpet på var kanskje en oppfølger til mirrors edge eller noe, kanskje noe mer fra bioware.

 

MoH ser tøft ut, men det ser også veldig "Battlefield" ut. Jeg vil ha Medal of Honor, ikke Battlefield of Honor.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Joda, men poenget er at MGS har vært stealth hele tiden. At de gjør det til et actionspill kan fort fjerne mye av det som er bra med hele serien. Tenk deg et tredjepersons Half-Life eller et stealth-basert Doom, så ser du fort et problem. :)

På tide med noe nytt i den serien. Håper de kutter ned på filmscenene også, turn-off for veldig mange. Men tror aldri noe MGS kan toppe MGS3. Selv 4 var en gigantisk skuffelse etter 3'eren, et av tidenes beste spill IMO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...