Gå til innhold

E3-kafèen 2010: Generell prat om smått og stort fra E3


Gjest Slettet-NIoHlfL

E3 2010  

50 stemmer

  1. 1. Hvilken av pressekonferansene til de "tre store" likte du best?

    • Microsoft
      3
    • Nintendo
      19
    • Sony
      28


Anbefalte innlegg

Og?

 

Og er det ikke meningen vi skal få nyheter på E3?

Føler du deg fet når du får leke gamer-kjekkas som vet alt? Herlig med innlegg for post-count skjønner jeg. Jeg ville inn i tråden for å få den i mine innlegg, og la ved en kommentar om at jeg synes det er fett at et nytt AC kommer, som det skal komme mer informasjon om på E3. Fikk du vondt inni deg?

 

Øh, har jeg gått glipp av noe, eller? Så du i det hele tatt pressekonferansen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

 

Problemet var bare en total mangel på nye spill. Dessuten presenterte de flere år gammel teknologi som video-chat og stemmegjenkjenning, pluss at 20 minutter gikk til sport. Det er vel ærlig talt ingen som kjøper Xbox for å se sport.

 

Sosiale medier har MS brukt tid på hver e3-konferanse de siste årene, så det var forventet. I fjor ble for eksempel facebook og twitter-funksjonalitetene vist frem. Ellers var det passe greit med nye spill, men alle var jo til Kinect(bortsett fra Kingdoms) og i grunn lite spennende fra et hardcore-sysnpunkt. Hele konferanse handlet i grunn om Kinect, som jeg syntes de fikk vist frem ganske greit, selv om man lett ser wii-inspirasjonen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Heftig episk trailer fra The Old Republic.

Crysis 2 så nogenlunde ut, hadde ikke forventet mye.

MOH sin multiplayer gameplay trailer var ganske heftig, likte det ganske godt, kanske det blir ødeleggbar områder i dette spillet også.

 

Noen som vet når Valve skal ha sin presentasjon?

Lenke til kommentar

Med tanke på at EA gir ut Valve-spel, hadde eg håpt på At Gabe skulle kome springandes inn på scena, brølt " EPISODE 3" og crowdsurfa imens publikum blei ville.

Pulsen flaug i taket då eg hørte trompetar. Men så innsåg eg at det berre var star wars theme :cry:

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Vi har

http://n4g.com/news/541344/valve-e3-press-conference-has-been-canceled

 

og vi har

Try emailing [email protected]

 

Automated response:

 

I am out of the office starting 6/14 (but on email).

For general issues, e-mail [email protected]. For marketing or press issues, e-mail [email protected]. To complain about HL-2 Ep 3 taking too long, email [email protected]. To complain about L4D2 not taking long enough, email [email protected].

To hear about surprises, be at E3.

 

 

Eg klarar knapt å vente på overraskinga.

post-196150-1276556070,1899_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...