Gå til innhold

E3-kafèen 2010: Generell prat om smått og stort fra E3

Gjest Slettet-NIoHlfL

E3 2010  

50 stemmer

1. 1. Hvilken av pressekonferansene til de "tre store" likte du best?

• Microsoft
      3
    • Nintendo
      19
    • Sony
      28

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Den GT5 esken er for stor for postkassa mi. Håper det kommer en Limited versjon uten slik Dill. Ellers blir det den vanlige versjonen på meg. Vil ikke ha Made in China Dill i limited spill.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Split Second er til nå noe av det beste av bilspill jeg har spillt i år. masse Booom

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Nintendo har jo bare barnslige spill. Jeg er lei av spill uten blod and gore.

SKAL ha Bulletstorm. Alt for få gode spill til voksne.

Hva har blod og gørr med underholdning å gjøre? Har du i det hele tatt prøvd spill som Legend of Zelda eller Super Mario Galaxy? Jeg vil tippe du kun har sett skjermbilder og videoer uten å ha spilt det selv, og derfor ikke har den fjerneste anelse hva du snakker om. ;)

Edit: For å si det slik. Super Mario Galaxy er regnet som et av de beste spillene gjennom tidene uansett sjanger, og Galaxy 2 er om mulig enda bedre. Men du driter i dem fordi det ikke er blod og gørr?

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Nintendo har jo bare barnslige spill. Jeg er lei av spill uten blod and gore.

SKAL ha Bulletstorm. Alt for få gode spill til voksne.

Hva har blod og gørr med underholdning å gjøre? Har du i det hele tatt prøvd spill som Legend of Zelda eller Super Mario Galaxy? Jeg vil tippe du kun har sett skjermbilder og videoer uten å ha spilt det selv, og derfor ikke har den fjerneste anelse hva du snakker om. ;)

Edit: For å si det slik. Super Mario Galaxy er regnet som et av de beste spillene gjennom tidene uansett sjanger, og Galaxy 2 er om mulig enda bedre. Men du driter i dem fordi det ikke er blod og gørr?

Ikke bli sur. Smaken er som baken

Lenke til kommentar

Sur? Jeg bare lurer på hvordan det er å være så trangsynt og synes synd på fyren.

Som allerede nevnt, ikke bli sur. Det finnes faktisk de blant oss som er lei av både Link og Mario sine uendelige strabaser og faktisk er interessert i å prøve nye spill i nye settinger og med nye protagonister for ikke å snakke om nytt gameplay. Hvis man ser verden i nintendobriller kan dette være vanskelig å forstå.

Lenke til kommentar

Nintendo briller, aldri hørt DEN før. Men eg har sverget til Sony siden Playstation 1 kom, Nintendo osv gikk eg bort fra så snart Sony kom med sine herlige maskiner, Wii har eg aldri vurdert...før nå, den har eg faktisk vurdert å kjøpe KUN pga Mario spillet, ikke fordi eg har noen Mario-briller eller whatevah, men fordi eg har gode minner fra barndommen med den lille rørleggeren.

Spiller stort sett alt, Gran Turismo, Fifa, Resistance, Final fantasy, MGS..men er nesten ingenting som kan måle seg med spill som trigger minner fra barndommen, inkl Mario Bros.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Unnskyld meg, jeg har fortsatt super nintendo med mitt første super mario world. Var gøy når jeg var liten. Siste mario spillet mitt var Mario 64.

Har også nintendo 8 bit med super mario men det var ikke like gøy som Mario World.

Edit: Var gøy når jeg var liten.

PAL NES-001 1985 fullt funksjonelt. Merket med Sweden.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...