Gå til innhold

E3-kafèen 2010: Generell prat om smått og stort fra E3

Gjest Slettet-NIoHlfL

E3 2010  

50 stemmer

1. 1. Hvilken av pressekonferansene til de "tre store" likte du best?

• Microsoft
      3
    • Nintendo
      19
    • Sony
      28

Anbefalte innlegg

VAR DET DER ALT FRA VALVE?

Hva forventer du?

Valve og Gabe slipper jo mindre informasjon ut enn CIA, FBI og NSA tilsammen jo.

Vet at de generelt er rimelig slepphente med sånne ting, men har bare vært borti TF2 delen av valve de siste årene, og de slipper ut informasjon i ny og ne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har jeg gått glipp av noe? Ser ikke noen store pc tittler untatt crysis 2, som ikke helt overbeviste..

Medal Of Honor og Portal 2 er iallefall store.

ja, glemte de to. multiplayer til MoH virka ganske bra, men minte litt om MW2. Noen hørt noe om Dragon age? eventuelt noe om dragon age 2 ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Vet at de generelt er rimelig slepphente med sånne ting, men har bare vært borti TF2 delen av valve de siste årene, og de slipper ut informasjon i ny og ne.

Sant det.

Er nok en annen avdeling innenfor Valve som bare jobber med Team Fortress 2.

Enig med deg at det var lite informasjon å få, men Valve er top notch innenfor kvalitet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Bryr meg lite om presentasjonen. Det er kvaliteten på spilla som teller hos meg og ikke hvem som brukte mest penger på trailer.

venter på karakterene, de får avgjøre.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Selve presentasjonen til Sony var kanskje litt bedre litt bedre enn den til Nintendo, men Nintendo var milevis foran med spill, og er ikke spill det viktigste på en spillmesse? ;)

Ja, jeg sammenligner 3DS med PS3 og alle andre konsoller. Det er ikke størrelsen det kommer ann på.

for meg virker nitendo lit barnslig. det eneste de har er mario, donkykong, zelda all over again. aldri noe nytt. hvis du mener at å spille med DS er det samme som å spille på PS3, er jeg ikke enig i det hele tatt.

Aldri noe nytt sier du? Ja, titlene har kanskje samme navn, men de fleste Nintendo spillene innholder ganske mye nytt i hvert spill de kommer med. Et par eksempler:

- Det nye Zelda spillet vil vise Wiis motion plus egenskapene, noe som ikke har vært med i andre Zelda spillene. Zelda navnet har vært benchmark for de fleste eventyrspillene ute og vil sikkert være et forbilde videre fremover.

- Donkey Kong har vært varierende, men har kommet med flere forskjellige sjangere

- Super Mario Galaxy, gravitasjon gameplay (oppfølgeren har fått toppscore fra de beste anmeldere). Fra Sunshine til Galaxy ... Ekstrem oppussing vil jeg si.

Til sammenligning, hva med Halo? Hva med Killzone? All over again, aldri noe nytt? Fra Halo 2 til 3 synes jeg det ikke var noe nytt i mellom disse to spillene. Vil også Killzone 2 til 3 være det samme?

Jobber du for Nintendo nå?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Nintendo har jo bare barnslige spill. Jeg er lei av spill uten blod and gore.

SKAL ha Bulletstorm. Alt for få gode spill til voksne.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Driver så jo superlame ut.

Hoppe ut av bilen i fart som science-fiction opplegg å begynne å styre en annen bil helt random.

Snakk om å drite seg på leggen der ja.

Lenke til kommentar

Hoppe ut av bilen i fart som science-fiction opplegg å begynne å styre en annen bil helt random.

Jepp, mister også poenget å ha den ikoniske mustangen eller den gule bilen, når du ved hvilket som helst tid kan hoppe til helt annen bil. Bare kom på første gang jeg spilte Driver, var så utrolig fett.

EDIT: også de "tail-lights", rød stripe etter bilen som man skal forfølge, vi må jo ha LITT utfordring vel, blir for lett og teit på den måten som ble vist i demoen

Endret av StopNsteer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Jepp, mister også poenget å ha den ikoniske murstangen eller den gule bilen, når du ved hvilket som helst tid kan hoppe til helt annen bil. Bare kom på første gang jeg spilte Driver, var så utrolig fett.

Hva slags bil er en Murstang?

Det må være en tung bil.

eller en Ford Mustang?

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Selve presentasjonen til Sony var kanskje litt bedre litt bedre enn den til Nintendo, men Nintendo var milevis foran med spill, og er ikke spill det viktigste på en spillmesse? ;)

Ja, jeg sammenligner 3DS med PS3 og alle andre konsoller. Det er ikke størrelsen det kommer ann på.

for meg virker nitendo lit barnslig. det eneste de har er mario, donkykong, zelda all over again. aldri noe nytt. hvis du mener at å spille med DS er det samme som å spille på PS3, er jeg ikke enig i det hele tatt.

Aldri noe nytt sier du? Ja, titlene har kanskje samme navn, men de fleste Nintendo spillene innholder ganske mye nytt i hvert spill de kommer med. Et par eksempler:

- Det nye Zelda spillet vil vise Wiis motion plus egenskapene, noe som ikke har vært med i andre Zelda spillene. Zelda navnet har vært benchmark for de fleste eventyrspillene ute og vil sikkert være et forbilde videre fremover.

- Donkey Kong har vært varierende, men har kommet med flere forskjellige sjangere

- Super Mario Galaxy, gravitasjon gameplay (oppfølgeren har fått toppscore fra de beste anmeldere). Fra Sunshine til Galaxy ... Ekstrem oppussing vil jeg si.

Til sammenligning, hva med Halo? Hva med Killzone? All over again, aldri noe nytt? Fra Halo 2 til 3 synes jeg det ikke var noe nytt i mellom disse to spillene. Vil også Killzone 2 til 3 være det samme?

Huh? Nei? Jeg har bare fulgt med hva de driver med spillene sine. Mange ser dem som barnslige produsenter, men de som spiller deres spill vil legge merke at de prøver å heve eller nyskape gameplayelementet deres. Ikke at jeg sier andre produsenter ikke gjør det, men det er feil å si at Nintendo bruker mascotene sine om og om igjen uten å legge til noe nytt.

Lenke til kommentar

Ja, det nye Driver gikk fra å være kjempeinteressant til at jeg putta det i glemmeboken med en gang jeg så den bil SHIFT-inga. Tabbe. Hater når spill blir ødelagt av idiotisk gimmick. Som, når vi er inne på bilspill, NFS Shift, som i utgangspunktet er et bra spill, men som blir ødelagt av at du blir belønnet for å kjøre andre biler av banen...

>_<

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Likte veldig det Ubisoft viste som lignet 99% på Black & White 3.

Veldig lenge siden toeren kom. denne gangen må man vel få litt mer realisme og få tåpene til å lage en Bibel til guden sin?

Bad God, Good God

What? I don't care that your sheep got stuck in a volcano.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Huh? Nei? Jeg har bare fulgt med hva de driver med spillene sine. Mange ser dem som barnslige produsenter, men de som spiller deres spill vil legge merke at de prøver å heve eller nyskape gameplayelementet deres. Ikke at jeg sier andre produsenter ikke gjør det, men det er feil å si at Nintendo bruker mascotene sine om og om igjen uten å legge til noe nytt.

Hadde virkelig ikke skadet med et nytt univers, i det minste noen nye protagonister.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...