Gå til innhold

E3-kafèen 2010: Generell prat om smått og stort fra E3

Gjest Slettet-NIoHlfL

E3 2010  

50 stemmer

1. 1. Hvilken av pressekonferansene til de "tre store" likte du best?

• Microsoft
      3
    • Nintendo
      19
    • Sony
      28

Anbefalte innlegg

Portal 2 :love:

digget portal. kjønte at det skulle handle om portal i det stemmen kom :D digger det første spillet og sangen i slutten av spillet :)

. en mer random sang skal man lete lenge etter :) Endret av D02
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selve presentasjonen til Sony var kanskje litt bedre litt bedre enn den til Nintendo, men Nintendo var milevis foran med spill, og er ikke spill det viktigste på en spillmesse? ;)

Ja, jeg sammenligner 3DS med PS3 og alle andre konsoller. Det er ikke størrelsen det kommer ann på.

for meg virker nitendo lit barnslig. det eneste de har er mario, donkykong, zelda all over again. aldri noe nytt. hvis du mener at å spille med DS er det samme som å spille på PS3, er jeg ikke enig i det hele tatt.

Endret av StopNsteer
Lenke til kommentar

Selve presentasjonen til Sony var kanskje litt bedre litt bedre enn den til Nintendo, men Nintendo var milevis foran med spill, og er ikke spill det viktigste på en spillmesse? ;)

Ja, jeg sammenligner 3DS med PS3 og alle andre konsoller. Det er ikke størrelsen det kommer ann på.

for meg virker nitendo lit barnslig. det eneste de har er mario, donkykong, zelda all over again. aldri noe nytt. hvis du mener at å spille med DS er det samme som å spille på PS3, er jeg ikke enig i det hele tatt.

Hvorfor kan jeg ikke sammenligne PS3 og DS? Spill er spill. De ser annerledes ut og spilles på en annen måte på PS3 enn DS, men er det ikke selve opplevelsen, underholdningen og kvaliteten på spillene som er det viktige? Jeg har PC, xbox360, Wii og DS, og snart 3DS. Jeg har en PS1 og PS2 som står og støver ned fordi jeg ikke har tid til å spille på dem, og ville hatt en PS3 om jeg hadde hatt råd til det. Noen spill er best på PC, noen er best på xbox og PS3, noen er best på Wii og noen er best på DS.

Når det gjelder pressekonferansene og spillene de annonserte sammenligner jeg spillene de annoserte i forhold til konsollen de ble annonsert til. Hadde jeg hatt PS3 ville jeg halt klart kjøpt Ratchet & Clank og Gran Turismo 5, mens jeg vil ha Zelda-lignende spill på DS eller Wii. En Zelda-klone eller Mario-klone på PS3 ville blitt litt feil, på et vis.

Lenke til kommentar

Hvorfor kan jeg ikke sammenligne PS3 og DS? Spill er spill. De ser annerledes ut og spilles på en annen måte på PS3 enn DS, men er det ikke selve opplevelsen, underholdningen og kvaliteten på spillene som er det viktige? Jeg har PC, xbox360, Wii og DS, og snart 3DS. Jeg har en PS1 og PS2 som står og støver ned fordi jeg ikke har tid til å spille på dem, og ville hatt en PS3 om jeg hadde hatt råd til det. Noen spill er best på PC, noen er best på xbox og PS3, noen er best på Wii og noen er best på DS.

Når det gjelder pressekonferansene og spillene de annonserte sammenligner jeg spillene de annoserte i forhold til konsollen de ble annonsert til. Hadde jeg hatt PS3 ville jeg halt klart kjøpt Ratchet & Clank og Gran Turismo 5, mens jeg vil ha Zelda-lignende spill på DS eller Wii. En Zelda-klone eller Mario-klone på PS3 ville blitt litt feil, på et vis.

meh, poenget er at det blir litt feil å sammenligne spill til DS med spill til PS3, GT5 VS Mariokart? Og har vi ikke spilt med mario 1,000,000,000 ganger før?

Lenke til kommentar

VAR DET DER ALT FRA VALVE? Om det var det så var jo det sinnsykt skuffende... Portal 2 var jo allerede bekreftet for lenge siden, sikkert fett for PS3 folket at steam + portal kommer dit og, etter Gabes og Valves syn på konsoller.

Men blir virkelig trist om den store nyheten valve kommer med er Portal til PS3 - forventer noen store titler eller noe fancy. Counter Strike 2, Source Engine 2, Orange box 2, Half Life 3, Half life 2 episode 3, Duke Nukem eller noe helt nytt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

VAR DET DER ALT FRA VALVE?

Hva forventer du?

Valve og Gabe slipper jo mindre informasjon ut enn CIA, FBI og NSA tilsammen jo.

Lenke til kommentar

E3 10: Mafia II to have exclusive content on PS3

Herlig , Sony begynner å få mye ekstra innhold nå :)

Skal jo ha Mafia II på PC vel :dribble: må kansje skaffe nytt skjermkort først tror jeg, 4870 begynner å bli litt gammel

EDIT: Så er det alt av presentasjoner for ikveld? blirr litt forvirret av den timeplanen som de følger, eventuelt når er neste presentasjon?

Endret av StopNsteer
Lenke til kommentar

Er enig i at det blir feil. Mario Kart er suverent overlegent. :p

haha ok da, gir meg:P Enig at spill er spill. Spiller jo for å ha det morsomt. Håper GT5 blir like morsomt som Mariokart da :p

For deg er GT5 overlegend, for meg holder det lenge med Mario Kart. Så lenge du ikke sitter og irriterer deg over at jeg liker andre spill enn deg ser jeg ikke helt problemet. Og gjør du faktisk det ser jeg et stort problem, men ikke med spillene... :p

Lenke til kommentar

Aldri noe nytt sier du? Ja, titlene har kanskje samme navn, men de fleste Nintendo spillene innholder ganske mye nytt i hvert spill de kommer med. Et par eksempler:

- Det nye Zelda spillet vil vise Wiis motion plus egenskapene, noe som ikke har vært med i andre Zelda spillene. Zelda navnet har vært benchmark for de fleste eventyrspillene ute og vil sikkert være et forbilde videre fremover.

- Donkey Kong har vært varierende, men har kommet med flere forskjellige sjangere

- Super Mario Galaxy, gravitasjon gameplay (oppfølgeren har fått toppscore fra de beste anmeldere). Fra Sunshine til Galaxy ... Ekstrem oppussing vil jeg si.

Til sammenligning, hva med Halo? Hva med Killzone? All over again, aldri noe nytt? Fra Halo 2 til 3 synes jeg det ikke var noe nytt i mellom disse to spillene. Vil også Killzone 2 til 3 være det samme?

Lenke til kommentar

Er enig i at det blir feil. Mario Kart er suverent overlegent. :p

haha ok da, gir meg:P Enig at spill er spill. Spiller jo for å ha det morsomt. Håper GT5 blir like morsomt som Mariokart da :p

For deg er GT5 overlegend, for meg holder det lenge med Mario Kart. Så lenge du ikke sitter og irriterer deg over at jeg liker andre spill enn deg ser jeg ikke helt problemet. Og gjør du faktisk det ser jeg et stort problem, men ikke med spillene... :p

PC FTW! Du kan spille hva du vil :p Men tilbake til E3, ble litt skuffet av inhold til pcen av det jeg har sett så langt av presentasjonene. Har jeg gått glipp av noe? Ser ikke noen store pc tittler untatt crysis 2, som ikke helt overbeviste..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Har jeg gått glipp av noe? Ser ikke noen store pc tittler untatt crysis 2, som ikke helt overbeviste..

Medal Of Honor og Portal 2 er iallefall store.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...