Hootie Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Ser på barista.no at dei har mangen forskjellige varianeter av syrup, men her jeg bur finner jeg kun en matbutikk som selger barista, og dei har kun sjokoladesyrupen. Så finnes det noen nettbutikker jeg kan bestille fra? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Står jo på websiden dems. Har du ingen av disse butikkene der du bor? Ønsker du som privatperson vår nydelige Barista® Gourmet syrup 250 ml som aromatisering til drikker som cappuccino, caffè latte, iskaffe osv. , kan dette fås kjøpt i følgende butikker; • Coop Mega • Coop OBS! • Meny • Matvarehuset Ultra Hos Coop vil du finne smakene; Sjokolade, Irish Cram, Karamell Hos Meny og Ultra vil du finne smakene; Sjokolade, Irish Cream, Karamell, Kaffelikør, Hasselnøtt. For tips og oppskrifter , klikk på ”oppskrifter” i menylinjen. Endret 28. april 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Hootie Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Står jo på websiden dems. Har du ingen av disse butikkene der du bor? Ønsker du som privatperson vår nydelige Barista® Gourmet syrup 250 ml som aromatisering til drikker som cappuccino, caffè latte, iskaffe osv. , kan dette fås kjøpt i følgende butikker; • Coop Mega • Coop OBS! • Meny • Matvarehuset Ultra Hos Coop vil du finne smakene; Sjokolade, Irish Cram, Karamell Hos Meny og Ultra vil du finne smakene; Sjokolade, Irish Cream, Karamell, Kaffelikør, Hasselnøtt. For tips og oppskrifter , klikk på ”oppskrifter” i menylinjen. Har lest dette jeg òg. På Meny har dei sjokolade, på coop extra har dei ingenting, og resten av butikkene fører ikke barista. Derfor jeg lurer på om det finnes nettbutikker som har. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hm, kansje de på Meny kan skaffe det til deg? Siden det står oppført at de skal ha det? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Aldri skjønt folks behov for å bestille slike dagligvarer på nettet. Gjør som AviGamer sier, få Meny til å ta det inn til deg. Hvis de sier dette ikke er mulig så lyver dem. Jeg har selv kjøpt flere sirupper av denne serien, og butikkene har som regel alle produktene deres. De er ikke vanskelige å få tak i. Endret 28. april 2010 av Ramius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå