Gå til innhold

Manchester United pre-season 10/11


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flaks for Hyrlen og Jotun at det er kamp i kveld og at jeg derfor er ved godt humør. Ellers kunne vi risikert at det ble stygge scener her... Fikk liret av meg litt dritt om shitty i den nye tråden deres nå nettopp også, så jeg er på alle mulige vis en happy camper i skrivende stund.

 

Ikke dumt at PL nærmer seg med stormskritt heller.

 

sunshine.jpg

Lenke til kommentar

Game: Eg skrev Indeed til Hyrlens kommentar "Det mister jo helt lufta om du faktisk må spørre" ;)

 

:love:

Neeei, du vet. Jeg liker å dra uskyldige tilskuere inn i mine verbale angrep. Har jeg ingen å krangle med, så finner jeg en.

 

:love:

 

Har ingen motbør til Hyrlen ornitolog kommentar foreløpig. Er rett å slett blottet for kreative evner om dagen. Jeg setter den på tapskontoen og fortsetter som før. Må nesten gi bigman litt kreditt for forsøket, det jo er tross alt ikke så ofte han lykkes!

Lenke til kommentar

Who's up for nattens kamp? :new_woot:

Jeg svikter ikke i natt heller, såklart. De hardeste av de harde. Siterer også Game:

 

Jeg sitter selvsagt oppe for å se debuten til Hernandez! Hvem er det som IKKE vil få med seg den begivenheten?

 

Neste kamp (Chivas) blir nok tøffere for oss supportere enn spillerne selv, ettersom den går fra 04.30 til 6.30. Mitt choice of team ville vært følgende.

VDS

Oshea - Evans - Smalling - Fabio

Nani - Fletcher - Cleverly - Obertan

Berbatov - Hernandez

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...