Sameboe Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Han var vel ikke gjort seg fortjent til det. Fyren var god i Arsenal, men har han egentlig gjort det så bra i Seattle? Han ble da hyllet at han var en betraktelig bedre spiller enn Beckham da han kom etter de første kampene, etter det har jeg hørt lite. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Freddie var beste DP i åpningssesongen sin spørr du meg. Kanskje de er redd for at han skal drikke vin igjen? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Er folk sjokkert over at dette forumet er like stabilt som Game er på en viss tid av måneden? 2 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Er folk sjokkert over at dette forumet er like stabilt som Game er på en viss tid av måneden? PMS? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Det mister jo helt lufta om du faktisk må spørre http://www.youtube.com/watch?v=wUazM5lm1rk&NR=1 3 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Det mister jo helt lufta om du faktisk må spørre http://www.youtube.com/watch?v=wUazM5lm1rk&NR=1 Hahaha, herregud. Vakkert. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Flaks for Hyrlen og Jotun at det er kamp i kveld og at jeg derfor er ved godt humør. Ellers kunne vi risikert at det ble stygge scener her... Fikk liret av meg litt dritt om shitty i den nye tråden deres nå nettopp også, så jeg er på alle mulige vis en happy camper i skrivende stund. Ikke dumt at PL nærmer seg med stormskritt heller. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Game: Eg skrev Indeed til Hyrlens kommentar "Det mister jo helt lufta om du faktisk må spørre" Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Åhå, feige Jotun. Jeg vet ikke om det å slå ornitologer går i samme klasse som å slå jenter? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hyrlen: Har da aldri sagt noe om at eg er uenig med deg? Den som tier samtykker hetes det.... :!: Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Game: Eg skrev Indeed til Hyrlens kommentar "Det mister jo helt lufta om du faktisk må spørre" Neeei, du vet. Jeg liker å dra uskyldige tilskuere inn i mine verbale angrep. Har jeg ingen å krangle med, så finner jeg en. Har ingen motbør til Hyrlen ornitolog kommentar foreløpig. Er rett å slett blottet for kreative evner om dagen. Jeg setter den på tapskontoen og fortsetter som før. Må nesten gi bigman litt kreditt for forsøket, det jo er tross alt ikke så ofte han lykkes! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hersketeknikken sitter heller ikke Game, men jeg tilgir deg kjekken Btw, hvem sitter oppe inatt? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Who's up for nattens kamp? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg er med om jeg klarer holde meg våken. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Eg satt oppe natten som var. Ingen kamp da, så spørs om eg orker en til..... Dessuten var det dårligere og mer høyfrekvent stadionkultur her hjemme enn med vuvuzelaene i VM. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg jobber med formen kontinuerlig, Hyrlen. Har vært snill gutt så lenge at jeg har mistet edgen. Jeg sitter selvsagt oppe for å se debuten til Hernandez! Hvem er det som IKKE vil få med seg den begivenheten? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Who's up for nattens kamp? Jeg svikter ikke i natt heller, såklart. De hardeste av de harde. Siterer også Game: Jeg sitter selvsagt oppe for å se debuten til Hernandez! Hvem er det som IKKE vil få med seg den begivenheten? Neste kamp (Chivas) blir nok tøffere for oss supportere enn spillerne selv, ettersom den går fra 04.30 til 6.30. Mitt choice of team ville vært følgende. VDS Oshea - Evans - Smalling - Fabio Nani - Fletcher - Cleverly - Obertan Berbatov - Hernandez Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Kanskje han løper ballen over sidelinjen helt upressa, mulig det er verdt å se ja. Hernandez blir nok en av kometene i årets utgave av PL. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 ojoj Debut idag? Det visste jeg ikke. DA må jeg se den.. Noen som vet om den går på stream fra myp2p eller noe? Litt kjipt å sitte oppe til halv 2 og så får jeg ikke sett kampen fordi jeg ikke har kanalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå