Gå til innhold

Manchester United pre-season 10/11


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit at den aldri var inne, men hva slags forsvar er det vi stiller med her a? Fri header fra femmeteren. Haha, vi blir jo skampult av Kansas offensive skyts og det er som å bli voldtatt av en med downs syndrom. Rafael har vært spesielt håpløs defensivt, ikke uventet.

 

Liker ikke det jeg ser. Gjør meg nada null om Kansas vinner, bare vi ser positive tegn. Noen få har det vært i preseason, som Obertan og Berba, men unggutta generelt har vært fæle.

 

Gibson bør bannlyses fra Old Trafford, også fra tribunnene i frykt for at han skal lure seg innpå.

Endret av Game
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gibson er ikke verdt søplebøtta han burde bli putta i engang. Nok en gang: GRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. Hater backene vi stiller med i dag og. De Laet og Rafael er håpløst.

 

Berba virker frisk og Diouf klarer å vinne meg litt hele tiden. Rask, på vakt, godt rykk og med mer selvtillit og erfaring tror jeg målene kan komme ofte for han.

 

edit: Dommeren har hatt huet i ræva og glemte å nevne at straffen til Berbatov var :love: Fin fitness-test hittil.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Jævlig sugen kamp så langt. Vi kunne lett ligget under 3-0 etter ikke så mange minutter. Så begynner dommerene å ødelegge alt. Første gang jeg har greid å bli pissed på dommer i en treningskamp. Ført skulle united hatt straffe - Giggs får gult. Sender ut en spiller i en treningskamp, korrekt om kampen hadde vært tellende men idiotisk i en treningskamp. Vitner om null spilleforståelse. Andre målet var aldri inne. Det kunne du se med en gang. En linjedommer skal definitivt se at den ikke er inne.

 

Faen altså... :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...