Sir LuckyNr7 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 hva faen er problemet til nattens dommer??? værste dømmingen jeg noen gang har settm godt det bare er pre... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Faan Gibson, kom deg av banen din bægg med søppel. Syv ballmist nå. Kjedelig med rødt kort, det ødelegger kampen, noe som er langt viktigere enn å vinne. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Det er som kommentatorene sier, vi vil ha motstand, ikke enkle kamper. EDIT: Den er -aldri- inne. Faen da. Endret 25. juli 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 enig med at det var unødvendig med rødt kort der. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Forsvaret har ikke vært allverden da det er dårlig konsetrasjon der og Rafael blir parkert altfor ofte. Angående Gibson, han er søppel og har vært det lenge! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Gibsom burde blitt i england i stedet for å kommet til USA, FAen så latterlig dårlig han er, Rødt kort er patetisk, ja det er rikitg dømt, men detter som sagt en treningskamp, friendly, OMFG. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Greit at den aldri var inne, men hva slags forsvar er det vi stiller med her a? Fri header fra femmeteren. Haha, vi blir jo skampult av Kansas offensive skyts og det er som å bli voldtatt av en med downs syndrom. Rafael har vært spesielt håpløs defensivt, ikke uventet. Liker ikke det jeg ser. Gjør meg nada null om Kansas vinner, bare vi ser positive tegn. Noen få har det vært i preseason, som Obertan og Berba, men unggutta generelt har vært fæle. Gibson bør bannlyses fra Old Trafford, også fra tribunnene i frykt for at han skal lure seg innpå. Endret 25. juli 2010 av Game 1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 En dommer skal da følge reglene uansett selv om det ødela litt av kampen, så du trenger ikke å gå amok Lucky7 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Gibson er ikke verdt søplebøtta han burde bli putta i engang. Nok en gang: GRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. Hater backene vi stiller med i dag og. De Laet og Rafael er håpløst. Berba virker frisk og Diouf klarer å vinne meg litt hele tiden. Rask, på vakt, godt rykk og med mer selvtillit og erfaring tror jeg målene kan komme ofte for han. edit: Dommeren har hatt huet i ræva og glemte å nevne at straffen til Berbatov var Fin fitness-test hittil. Endret 25. juli 2010 av niko. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Jeg syns Gibson hadde en variabel, men grei førsteomgang. Hvem er det jeg prøver å etterligne nå? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Jævlig sugen kamp så langt. Vi kunne lett ligget under 3-0 etter ikke så mange minutter. Så begynner dommerene å ødelegge alt. Første gang jeg har greid å bli pissed på dommer i en treningskamp. Ført skulle united hatt straffe - Giggs får gult. Sender ut en spiller i en treningskamp, korrekt om kampen hadde vært tellende men idiotisk i en treningskamp. Vitner om null spilleforståelse. Andre målet var aldri inne. Det kunne du se med en gang. En linjedommer skal definitivt se at den ikke er inne. Faen altså... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Assistentdommeren signaliserer ikke for mål før etter dommeren har blåst. Så dommeren som tar den avgjørelsen... Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 En dommer skal da følge reglene uansett selv om det ødela litt av kampen, så du trenger ikke å gå amok Lucky7 sterke ord fra liten munn jeg håper Gibson blir skada Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 sterke ord fra liten munn jeg håper Gibson blir skada Drøyt. Seriøst. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 ojoj Mine innlegg. Noen andre som har planer om å investere i den nye TV2 Barclays Premier League? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Noen andre som har planer om å investere i den nye TV2 Barclays Premier League? skal bestille en dag før PL begynner Lenke til kommentar
eveant Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 høres spennende ut med FK Fotball gutta. Det blir konge Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Edwin Brown/O'shea - Vidic - Rio - Evra Valencia - Carrick/Anderson - Fletcher - Park Rooney - Hernandez Har et ganske ålright lag som ikke er med her, det skal sies. Men det er reservene som skal overbevise og kjempe for en plass i troppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå