Gå til innhold

Manchester United pre-season 10/11


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde allerede trykket på n, e og i da jeg kom på at, jo, det er det vel! Blir forvirra når kampene går så tidlig. 26 juli 2010 00.00 norsk tid er såklart om litt over 5 timer. 25. juli 17.00 lokal tid. Takk for at du minte meg på det. Nå må jeg jo begynne å varme opp snart. Fakta, treningsoppdateringer, mulig lag osv. Pre-season er gøy.

Lenke til kommentar

Kampen begynner nok litt etter 12, sånn de har hatt til vane for å gjøre. Er litt redd for været. I følge united.no's utsendte så er det såkalt heavy rain i Kansas. Håper ikke banen er søkkvåt og uspillbar og at kampen blir avlyst.

 

regn_artikkel_stor.jpg

 

Nani får kanskje muligheten fra start i dag. Hverfall ifølge litt forskjellige kilder. Hadde vært gøy å se.

Hernandez er med i troppen i dag, men det spørs om han får spille. Om han er pigg så skulle han få prøve seg i følge SAF. Han skal uansett spille mot Chivas der han skal spille første omgang for oss og andre omgang for Chivas. Sært, men artig. Hadde vært ironisk om han filma seg til straffe eller skada Johnny Evans ellerno, haha. Håper på dette laget:

Kuz

OShea - Evans - Smalling - Fabio

Nani - Fletcher - Cleverly - Obertan

Welbeck/Chicharito - Berbatov

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Skal han spille på Chivas? merkelige greier....

Første omgang for United og andre omgang for Chivas, som nevnt over. En symbolsk gesture. Fin greie syns jeg, selv om det kanskje ville vært mer naturlig å spille første omgang for gamleklubben og andre omgang for den nye. Haha, dette høres ut som et teaterstykke.

Lenke til kommentar

Hehe... Høres litt drama'ish ut ja.... Mener United hvertfall hadde hatt mer sportslig utbytte av å bruke han på sitt eget lag hele tiden. Men økonomisk er det vel svært med en mexianer i united tenker eg.

 

Forhåpentligvis ikke helt Park i Korea takter dog....

Lenke til kommentar

Nani får kanskje muligheten fra start i dag. Hverfall ifølge litt forskjellige kilder. Hadde vært gøy å se.

Hernandez er med i troppen i dag, men det spørs om han får spille. Om han er pigg så skulle han få prøve seg i følge SAF. Han skal uansett spille mot Chivas der han skal spille første omgang for oss og andre omgang for Chivas. Sært, men artig. Hadde vært ironisk om han filma seg til straffe eller skada Johnny Evans ellerno, haha. Håper på dette laget:

Hernandez skulle slutte seg til troppen den 27ende og evt få spille noe mot MLS All stars.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...