Gå til innhold

Manchester United pre-season 10/11


Latias

Anbefalte innlegg

Har posta så mye i det siste at jeg er redd for å gå forbi Latias snart, men om det gleder noen så kan jeg godt ta på meg den lille oppgaven.

 

Det er mer en måte for meg å gå gjennom kampen enn å belyse alle som leser tråden om en kamp de mest sannsynlig så selv, men om du setter pris på det så får det bli min lille innsats til å glede verden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skal du få et tips av meg Alastor. Som ny United supporter kan det være greit at du vet om United.no

 

Det er nettsiden til den norske Manchester UNited supporterklubben. Der kan man få mye informasjon. F.eks når neste kamp er, mot hvem og hvor på tv man kan se den ;)

 

Viasat Fotball forøvrig.

Lenke til kommentar

Kamp om 6 timer på Lincoln Financial Field i Philadelphia. Sebastien Le Toux som spiller i angrep for Philadelphia Union har også blitt tatt ut til MLS-laget vi skal møte neste onsdag. Har aldri sett han spille selv. Fra united.no:

 

Glodvarmt

 

United.no fikk se en treningsøkt som gikk forholdsvis rolig for seg. Likevel var det noen artige og spesielle øyeblikk i det brennhete juliværet.

 

Scoringen: Nani chippet over Chris Smalling og Jonny Evans, og Dimitar Berbatov timet løpet bak de to forsvarerne perfekt. Bulgareren brukte to vakre touch før han elegant lurte Thomasz Kuszczak med yttersiden av høyrefoten.

 

Den verste missen: Paul Scholes' skuddforsøk som nesten gikk over stadiontaket. Materialforvalter og ballhenter Albert Morgan pustet lettet ut..

 

Styggeste taklingsforsøk: Scholes igjen. Var altfor sent ute da han prøvde å stoppe Nani. Heldigvis var rødtoppen såpass på etterskudd at portugiseren smatt forbi.

 

Antrekket: Sir Alex Ferguson og David Gill ankom begge i hvite skjorter og røde Philadelphia Union-capser.

 

Den snilleste: Edwin van der Sar deltok lite på treningen, men benyttet istedet tiden til å skrive autografer til supporterne.

 

Mest solbrent: United.no sin utsendte..

 

edit. Håper på dette laget:

VDS

Fabio - Evans - Smalling - Rafael.

Nani - Fletcher - Cleverley - Obertan

Berbatov - Welbeck

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Håper jeg ikke blir aleine her i natt. Game? G House?

Sorry, skulle så gjerne ha holdt selskap. Har Viasat Fotball, men orker rett og slett ikke å være oppe lenger. Har vært oppe siden 07, så trenger søvn. :(

 

Håper du poster et referat i etterkant i hvert fall. Herlig å lese sist gang. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...