kandinsky Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Har posta så mye i det siste at jeg er redd for å gå forbi Latias snart, men om det gleder noen så kan jeg godt ta på meg den lille oppgaven. Det er mer en måte for meg å gå gjennom kampen enn å belyse alle som leser tråden om en kamp de mest sannsynlig så selv, men om du setter pris på det så får det bli min lille innsats til å glede verden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Fikk ikke sett annet enn høydepunktene, så innlegget var nyttig for meg også. Tror ikke jeg er alene om det, ikke alle som orker å sitte oppe til kl. 03 for å få med seg en treningskamp. Kudos. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Bare å kjøre på niko. Som sagt så får jeg ikke sett kampene så å lese diverse minireferat fra kampene er en grei måte å følge utviklingen frem til sesongstart. Og du trenger nok ikke være redd for å gå forbi Latias :!: Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Edit: Høydepunkter. http://www.youtube.com/watch?v=YLmqKcMHrMU&feature=player_embedded Nice produksjon Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Vet ikke om det var ment til meg, men er ikke jeg som har laget den; dessverre. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det var ment slik; Tusen takk for at du delte videoen! Og; Jeg synes det var veldig bra produksjon, ikke galt det etter ett omtrent perfekt VM (bilde altså, ikke lyden ) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Herlighet som Berba herjet i den kampen der. Går kveldens kamp på tv noe sted? EDIT: Går på viasat fotball . I HAS IT! Så er spørsmålet om jeg skal orke å være oppe...hmmm Endret 21. juli 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Nå skal du få et tips av meg Alastor. Som ny United supporter kan det være greit at du vet om United.no Det er nettsiden til den norske Manchester UNited supporterklubben. Der kan man få mye informasjon. F.eks når neste kamp er, mot hvem og hvor på tv man kan se den Viasat Fotball forøvrig. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg er lat, ser du . Spurte først, og sjekka selv rett etterpå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Det er ikke kriminelt å være lat. Med mindre man ikke gidder redde liv Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Kamp om 6 timer på Lincoln Financial Field i Philadelphia. Sebastien Le Toux som spiller i angrep for Philadelphia Union har også blitt tatt ut til MLS-laget vi skal møte neste onsdag. Har aldri sett han spille selv. Fra united.no: Glodvarmt United.no fikk se en treningsøkt som gikk forholdsvis rolig for seg. Likevel var det noen artige og spesielle øyeblikk i det brennhete juliværet. Scoringen: Nani chippet over Chris Smalling og Jonny Evans, og Dimitar Berbatov timet løpet bak de to forsvarerne perfekt. Bulgareren brukte to vakre touch før han elegant lurte Thomasz Kuszczak med yttersiden av høyrefoten. Den verste missen: Paul Scholes' skuddforsøk som nesten gikk over stadiontaket. Materialforvalter og ballhenter Albert Morgan pustet lettet ut.. Styggeste taklingsforsøk: Scholes igjen. Var altfor sent ute da han prøvde å stoppe Nani. Heldigvis var rødtoppen såpass på etterskudd at portugiseren smatt forbi. Antrekket: Sir Alex Ferguson og David Gill ankom begge i hvite skjorter og røde Philadelphia Union-capser. Den snilleste: Edwin van der Sar deltok lite på treningen, men benyttet istedet tiden til å skrive autografer til supporterne. Mest solbrent: United.no sin utsendte.. edit. Håper på dette laget: VDS Fabio - Evans - Smalling - Rafael. Nani - Fletcher - Cleverley - Obertan Berbatov - Welbeck Endret 21. juli 2010 av niko. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Håper Nani, Cleverly, Obertan og Berbatov får det skikkelig til og får god selvtillit. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Damn, dette er i natt ja... Begynner 11 på jobb i morgen. Jaja, kundene får tåle å se et trøtt tryne i morgen tidlig da... Endret 21. juli 2010 av Gregory House Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Nettopp vært på Inception og nå er jeg gira på United. Håper Obiwan og Cleverly starter Endret 21. juli 2010 av Game Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Føler meg som den eneste i verden når jeg kobler dataen opp til TV-en og har countdown i 6 timer før kampstart .. I preseason .. Mot Philadelphia Union ... Uansett, så håper jeg også på Cleverly og Obertan. Håper jeg ikke blir aleine her i natt. Game? G House? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg hadde planer om å se, men kroppen orker ikke være oppe. Kommer en dag i morgen for meg, har ikke ferie :/. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Håper jeg ikke blir aleine her i natt. Game? G House? Sorry, skulle så gjerne ha holdt selskap. Har Viasat Fotball, men orker rett og slett ikke å være oppe lenger. Har vært oppe siden 07, så trenger søvn. Håper du poster et referat i etterkant i hvert fall. Herlig å lese sist gang. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Niko, its you and me to the bitter end. baby. De hardeste av de harde boysa in town! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Føler meg som den eneste i verden når jeg kobler dataen opp til TV-en og har countdown i 6 timer før kampstart .. I preseason .. Mot Philadelphia Union ... Uansett, så håper jeg også på Cleverly og Obertan. Håper jeg ikke blir aleine her i natt. Game? G House? F'oh sho, dog. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Count me in! Om jeg finner en grei stream vel og merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå