Maefteda Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Må si det ser bra ut for Man Utd så langt. Scholes strør pasninger som en quarter-back, Diouf har faktisk touchen i orden for en gangs skyld og Obertan er rask og aktiv på kanten. Ser sterkt ut, med et veldig b-preget lag. Morsomt å se duellen mellom Rogne og Diouf forresten Ikke lenge siden de begge var i Tippeligaen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Filming på straffen? Dattera liker tydeligvis ikke filming hu heller. Bokstavelig talt spydde når hun såg reprisen. Over omtrent hele meg............. Utrolig deilig å se kamp med synging og "vanlig" tribunelyd igjen! Endret 17. juli 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hvordan er de andre laga vi møter? dårligere eller bedre enn Celtic? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 det er et all star team (de beste fra MLS) resten er dårligere enn celtic Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Bra å få i gang første kampen. Seier er også godt, uansett motstand eller turnering. Bra med masse unggutter. Cleverly var spilleren jeg hadde gleda meg mest til. Tydelig prega av situasjonen så var det balltap på balltap i samsvar med en sinnsyk lyst til å vise seg frem. Får en halveis heldig goal, men tror det hjelper på bra videre i neste kamp. Noen fine rykk og for min del Cleverly > Gibson. Angående sistnevnte var han like grå som alltid i dag. Smallings gjør det greit. Litt konsentrasjonssvikt under straffesitusjonen, ellers helt ok. Debutant. Absolutt godkjent fra meg. Evans har forlengst blitt en mann og har hatt en utvikling som man sjeldent ser. Kan brukes i starting XI til de fleste toppklubber p.d.d. Brown, OShea .. kjedelige. Rafael og Fabio har begge fine driv, men etterlater seg alt for mye rom. Gang på gang på gang. De Laet er en gåte jeg ikke kan forstå. En dårlig miks av alle backene vi har. Obertan. Likte spillet hans godt i dag. Noen bra løp. Rask, trekksikker i finter og pasninger og ikke like hengslete og rar som tidligere. Diouf har en fin assist, men blir litt borte. Berbatov er MOM for min del. Både får og gir kjeft før det har gått 10 minutter, men viser igjen hva han kan. For å sitere kommentatoren "One goal and two assists .. And he hasn't even broke a sweat". Berbatov viser herlig avslutterteknikk på 1-0 målet, sånn er det ingen vits å spare på. Spiller street-soccer med Cleverly på siste målet og sender en varmesøkende missil til Welbeck (herregud ...) på andrescoringa. For meg er Berba pur underholdning og når det blir belønna med 1 mål og 2 assist så er det utrolig gøy. 3-1 er en ålreit seier. Som forventa. Draktene er forøvrige lekre. Endret 17. juli 2010 av niko. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Når på døgnet går de andre kampene? Midt på natten de også? Men, var det bare eg som syntest straffen til Celtic var av det billige slaget? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) - Jeg nøt hele kampen! Vi har startet bra med en seier mot et veldig bra lag. Celtic spilte bra, sier Berbatov til MUTV ifølge DoncasterFreePress.co.uk. - Det var første kamp i pre-season så det er fortsatt for tidlig å bedømme noe, men det var en god test på vår fysiske og tekniske form. Vi har mange kamper før sesongen begynner så jeg tror vi blir fullt forberedt, sier han. Når på døgnet går de andre kampene? Midt på natten de også? Tidsforskjellen mellom USA og Norge kommer ikke til å bli noe mindre nei. Kampene går rundt 12-01. Neste er mot Philadelphia Union 01.30 på torsdag. Men, var det bare eg som syntest straffen til Celtic var av det billige slaget? Samme her. Ser ut som Fortune (var det han?) får armen sin stuck i armhulen til Smalling. Dog, ikke mye å lage noe sak om da den er helt tjæ, det er treningskamp og vi vinner. Endret 17. juli 2010 av niko. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Når på døgnet går de andre kampene? Midt på natten de også? Tidsforskjellen mellom USA og Norge kommer ikke til å bli noe mindre nei. Kampene går rundt 12-01. Neste er mot Philadelphia Union 01.30 på torsdag. Så det funker ikke som med tidevannet? Men, var det bare eg som syntest straffen til Celtic var av det billige slaget? Samme her. Ser ut som Fortune (var det han?) får armen sin stuck i armhulen til Smalling. Dog, ikke mye å lage noe sak om da den er helt tjæ, det er treningskamp og vi vinner. Neida, såg situasjonen bare engang og lurte litt Endret 17. juli 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Straffen var av det billige slaget, men samtidig så driver Smalling (som forøvrig hadde en ganske god debut) det jeg kaller "ren ideoti og helt unødvendig". Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Helt utrolig. Helt forbanna utrolig. Jeg gikk glipp av kampen selv om jeg var oppe til kl. 5.... Hva faen holdt jeg på med? Glemte helt, burde nok bare bli skikkelig aktiv på forumet igjen. Latterlig. Kampen vises i sin helhet kl. 16 nå på MUTV som jeg har på Sky, så jeg får jo nyte den på 46" nå, men latterlig at jeg gikk glipp av første kampen direkte. Jeez. Btw, håper det går bra med dere folkens, lenge siden sist. EDIT: Forresten; Når på døgnet går de andre kampene? Midt på natten de også? Tidsforskjellen mellom USA og Norge kommer ikke til å bli noe mindre nei. Kampene går rundt 12-01. Neste er mot Philadelphia Union 01.30 på torsdag. 22 July 2010 Pre-Season Philadelphia Union V Man United Philadelphia Union V UNITED A KO 12:30 BST 25 July 2010 Pre-Season Kansas City Wizards V Man United Kansas City Wizards V UNITED A KO 23:00 BST Match Details 29 July 2010 Pre-Season MLS All-Stars V Man United MLS All-Stars V UNITED A KO 01:30 BST Match Details --------------------------------------------------------------------- Neste er jo 13.30 for oss da, ikke 1.30? De to etter som vist der går igjen i midnatt tiden og 2.30 tiden. Så neste er på et hyggelig tidspunkt for deg, Jotun! Endret 17. juli 2010 av tc47 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Neste er halv to (01.30) norsk tid. Det ville vært veldig merkelig med 12 timers forskjell på kampene. Kamp 07.30? Hehe. Thursday 22nd July Friendly Match 00:30 Philadelphia Union vs Man Utd 22-07-2010 Kl. 01:30 (B) Philadelphia Union Viasat Fotball Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Veldig dumt av manutd.com isåfall. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Nåja, det står jo local time 19.30 ved siden av og da. I tilegg at resten av kampene spilles rundt 19 på kvelden, så er det logisk at det ikke er én kamp som plutselig går 7 på morningen. Skal ikke mye til for å legge 2+2 og se at det er en feil. (Nå håper jeg ikke det er jeg som driter meg ut her ) Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Syntes dere om Smalling som spilletype? Var umiddelbart noe som sa meg Ferdinand når jeg så han spille. Rolig type med fart og hodestyrke. Syntes Obertan er spennende. Veldig smidig og driblesterk, men når det kommer til skudd, innlegg eller pasninger så er han alt for ofte håpløs syntes jeg. Endret 17. juli 2010 av Gregory House Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) så bare klipp fra sportsnyhetene, men allikevel: Verdensklasse av Berbalicious Ser de andre lagene vi skal møte. Har SAF tenkt å matche juniorene? Endret 17. juli 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Fikk bare sett fra ca. 70 min og utover så jeg fikk ikke dannet meg et godt nok bilde av Smalling. Berbatov kunne jeg ønske vi kunne clone. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Smalling fikk jo ærlig talt ikke veldig mye å gjøre. Alikevel, en god debut. Kanskje naivt, men jeg ville ikke grått meg i søvn og kalt det krise om vi hadde solgt Vidic og ikke erstatta. Smalling, Evans og en skada Rio. Tjæ, kanskje litt tynt. Poenget er at Smalling virker frisk. Ikke utelukkende basert på gårsdagens kamp. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Bra å få i gang første kampen. Seier er også godt, uansett motstand eller turnering. Bra med masse unggutter. Cleverly var spilleren jeg hadde gleda meg mest til. Tydelig prega av situasjonen så var det balltap på balltap i samsvar med en sinnsyk lyst til å vise seg frem. Får en halveis heldig goal, men tror det hjelper på bra videre i neste kamp. Noen fine rykk og for min del Cleverly > Gibson. Angående sistnevnte var han like grå som alltid i dag. Smallings gjør det greit. Litt konsentrasjonssvikt under straffesitusjonen, ellers helt ok. Debutant. Absolutt godkjent fra meg. Evans har forlengst blitt en mann og har hatt en utvikling som man sjeldent ser. Kan brukes i starting XI til de fleste toppklubber p.d.d. Brown, OShea .. kjedelige. Rafael og Fabio har begge fine driv, men etterlater seg alt for mye rom. Gang på gang på gang. De Laet er en gåte jeg ikke kan forstå. En dårlig miks av alle backene vi har. Obertan. Likte spillet hans godt i dag. Noen bra løp. Rask, trekksikker i finter og pasninger og ikke like hengslete og rar som tidligere. Diouf har en fin assist, men blir litt borte. Berbatov er MOM for min del. Både får og gir kjeft før det har gått 10 minutter, men viser igjen hva han kan. For å sitere kommentatoren "One goal and two assists .. And he hasn't even broke a sweat". Berbatov viser herlig avslutterteknikk på 1-0 målet, sånn er det ingen vits å spare på. Spiller street-soccer med Cleverly på siste målet og sender en varmesøkende missil til Welbeck (herregud ...) på andrescoringa. For meg er Berba pur underholdning og når det blir belønna med 1 mål og 2 assist så er det utrolig gøy. 3-1 er en ålreit seier. Som forventa. Draktene er forøvrige lekre. Flott lite referat. Håper du gidder (har mulighet) til å lage flere slike for pre season kampene. Har ikke mulighet til å se kampene selv siden jeg må opp fem om morgenen. Edit: Høydepunkter. http://www.youtube.com/watch?v=YLmqKcMHrMU&feature=player_embedded Endret 17. juli 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå