Gå til innhold

Manchester United pre-season 10/11


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk bare sett de siste 30 (gått glipp av 105 min i hele preseason :( ), men fikk allikevel med meg 5 mål. Kan noen si meg hvordan Hernandez gjorde det før 60nde? Og hva gjorde Smalling gærnt, Game? Syns faktisk Gibson virka bedre i dag enn ellers. Allikevel tvilsomt at han kommer seg opp fra den kanskje-minus-gropahan er i.

 

Deilig å ha deg tilbake igjen tc :)

Lenke til kommentar

Godt mulig vi har sett vinneren av PL 2010/2011. Veldig imponerende sett utenfra hvertfall. Chicharito er nesten en favoritt hos meg allerede, selv om jeg ikke er Man Utd supporter, virker som et kupp. Det irriterer meg litt at Valencia gjør det bra, for jeg skulle gjerne sett Nani fast på høyrevingen, men Valencia gjør jo det valget lett egentlig. Banens beste og det klare valget på høyrekant. Eller imponerte Evans og Park veldig, samt Fletcher som alltid er strålende.

 

Synes aldri troppen til Man Utd ser så imponerende ut, men nå virker det som om de fleste spillerene er i form og i topp klasse. Setter hvertfall 3 Man Utd-spillere inn på FPL-laget mitt nå, selv om det egentlig er suicide med rotation-policien til SAF.

Lenke til kommentar

Jeg oppsummerer bare kort hva jeg tenker om kampen og litt fremover.

 

I dag synes jeg stort sett hele laget gjør en god jobb og er tilbøyelig til å ta Limbecks parti for en gang skyld. Jeg synes slettest ikke Gibson gjør en dårlig jobb i dag. Han er selvsikker i alt han gjør og de fleste av skuddforsøkene hans er gode, selv om de blir blokkert. Jeg skimter et lys i enden av tunnelen. Det er vanskelig å si noe om Carrick, men det jeg så var ikke så altfor imponerende. Smalling og Vidic rydder bra opp som stoppere gjennom hele kampen. Smalling har en tendens til å se veldig klumsete ut, noe som sikkert kommer av vekten fordelt over så mange centimeter. Evans er malplassert på venstre. O'Shea og Valencia dominerer på høyre, spesielt sistnevnte virket fryktinngytende. Det er godt å se Rooney igjen, men han har godt av litt løpetrening på Carrington før Newcastle-kampen. Park, Park wherever you may be! Sør-Koreaneren gjør en god jobb, virker frisk. Det første målet er litt heldig, men det andre er ren og skjær klasse. Generelt virker kantspillerne våre veldig friske før sesongen og det gjør at jeg smiler fra øre til øre. Nani var også lettbeint når han kom på. Michael Owen gjør et fabelaktig mål. Hernandez... Hva kan man si? Jeg begynner virkelig å få opp øynene for mannen. Det er klasse over alt han foretar seg på banen. Fletcher var som vanlig svært god. Berbatov sparer magien frem mot Premier League, all tro på at han drar frem tryllestaven da.

 

Alt i alt lover det godt frem mot neste sesong. Nå skal jeg være forsiktig i og dømme United ut i fra pre-season, men jeg er ikke spesielt bekymret uavhengig av om vi foretar oss noe på overgangsmarkedet eller ikke. Jeg ønsker selvsagt å se en offensiv midtbanespiller inn, spesielt hvis Cleverley skal på utlån. Stallen virker derimot sterk. Smalling og Hernandez virker som åpenbaringer. SAF-kjøp vi alle muligens hyller som noen av hans beste om et par år. Vi har nå en sterk angrepsrekke og hvis Nani fortsetter som vi vet han kan så er det mulig å kunne ta tittelen uten en Özil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk bare sett de siste 30 (gått glipp av 105 min i hele preseason sad.gif ), men fikk allikevel med meg 5 mål. Kan noen si meg hvordan Hernandez gjorde det før 60nde? Og hva gjorde Smalling gærnt, Game? Syns faktisk Gibson virka bedre i dag enn ellers. Allikevel tvilsomt at han kommer seg opp fra den kanskje-minus-gropahan er i.

Da har jeg sett mer enn deg! Utroper meg selv som preseason vinneren og gir meg selv et klapp på skuldra.

 

Smalling var god i dag og som jeg skriver, han er et stort prospekt. Men i andre kamper (preseason og for Fulham) og i små glimt også i denne matchen ser vi at fotballhodet hans ikke er på nett enda. Han vet ikke helt når han skal støte eller falle av noe som er potensielt livsfarlig mot hvilket som helst PL-lag. Dessuten er han ganske klønete, men det har nok mest med alder å gjøre. Nerver ser det ikke ut som han sliter med, så det er positivt. I boksen (både defensivt og offensivt) er han fenomenal og kanskje en enda bedre hodespiller enn Vidic, noe som ikke sier rent lite. Jævla beist fysisk, rask og meget god med ballen. Råmaterialet er faktisk enormt og dersom han får god tid til å utvilke seg, kan han fort bli en ny Rio og bedre enn det. Jeg har troa på Smalling, men han er ikke klar for å spille på fast basis denne sesongen.

 

Valencia med 4 assist i dag. Hva sa jeg om denne mannen før han kom? Ingen Ronaldo, men klassespiller så det holder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...