Gå til innhold

Manchester United pre-season 10/11

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skuddfarlig, haha. Ikke rart da han skyter hver jævla gang. :p Men nei Limbeck, Gibson er ikke god nok. Ikke på posisjonering, ikke når det gjelder å være god hver kamp, ikke

VENT CHICHARIIITOOOOO GOOOOOOOOOOOOOOOL

Åjo det er han. han er da veldig god på posisjonering, han er jo spillbar hele tiden og fremdeles kommer han seg ofte fremover

Lenke til kommentar

HAHA, leken avsluttning av Smalling.

Han gjør mye rart og ligger ofte feilposisjonert, men han er et stort prospekt. Skjønner hvorfor han ble signert, men han er IKKE klar for å spille mye denne sesongen.

Edit: Limbeck. Gibson har vært Uniteds klart svakeste og det mot sine "egne" landsmenn. Fjerne observasjoner du kommer med her spør du meg.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Skuddfarlig, haha. Ikke rart da han skyter hver jævla gang. :p Men nei Limbeck, Gibson er ikke god nok. Ikke på posisjonering, ikke når det gjelder å være god hver kamp, ikke

Åjo det er han. han er da veldig god på posisjonering, han er jo spillbar hele tiden og fremdeles kommer han seg ofte fremover

Ehh, håper virkelig at du er påvirket av noe eller så må du grundig forklare dette her du skriver her!

Lenke til kommentar

Ehh, håper virkelig at du er påvirket av noe eller så må du grundig forklare dette her du skriver her!

Jeg har fått kritikk for å være nedlatende til andre osv. dere gjør det ikke serlig lett for meg å unngå det da.

Jeg vil ikke påstå at noen har vert i nærheten av å være dårlig i denne kampen.

Lenke til kommentar

Berbatov har ikke blitt noe bedre på heading then. :)

Herregud så bra av Valencia, den gutten komme rtil å være MASSIVE for oss. Veldig feil tenkt, Maefteda. :p Han har ingen grunn til å bli verre. Han er smart, rask, sterk og passer perfekt i PL. Og har målscorere rundt seg, og kan selv score. Og det viktigste er at han er en perfekt ving, er alltid der han skal være, og er rett og slett smart også når det gjelder innlegg og pullbacks og alt.

Elsker Luis Antonio Valencia.

VENSTRE??????????????????????????????????????????????????????????????????????

Oh shit, det TENKTE jeg ikke på en gang. VENSTREFOOOOOT! WOAHHHHH :D

Lenke til kommentar

Skuddfarlig, haha. Ikke rart da han skyter hver jævla gang. tongue.gif Men nei Limbeck, Gibson er ikke god nok. Ikke på posisjonering, ikke når det gjelder å være god hver kamp, ikke

Jeg har fått kritikk for å være nedlatende til andre osv. dere gjør det ikke serlig lett for meg å unngå det da.

retards.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...