Chicharito Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Hernandez Endret 4. august 2010 av DeeCoo Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Skuddfarlig, haha. Ikke rart da han skyter hver jævla gang. Men nei Limbeck, Gibson er ikke god nok. Ikke på posisjonering, ikke når det gjelder å være god hver kamp, ikke VENT CHICHARIIITOOOOO GOOOOOOOOOOOOOOOL Åjo det er han. han er da veldig god på posisjonering, han er jo spillbar hele tiden og fremdeles kommer han seg ofte fremover Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 (endret) HAHA, leken avsluttning av Smalling. Han gjør mye rart og ligger ofte feilposisjonert, men han er et stort prospekt. Skjønner hvorfor han ble signert, men han er IKKE klar for å spille mye denne sesongen. Edit: Limbeck. Gibson har vært Uniteds klart svakeste og det mot sine "egne" landsmenn. Fjerne observasjoner du kommer med her spør du meg. Endret 4. august 2010 av Game Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Skuddfarlig, haha. Ikke rart da han skyter hver jævla gang. Men nei Limbeck, Gibson er ikke god nok. Ikke på posisjonering, ikke når det gjelder å være god hver kamp, ikke VENT CHICHARIIITOOOOO GOOOOOOOOOOOOOOOL Åjo det er han. han er da veldig god på posisjonering, han er jo spillbar hele tiden og fremdeles kommer han seg ofte fremover Ehh, håper virkelig at du er påvirket av noe eller så må du grundig forklare dette her du skriver her! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Berbatov skal alltid prøve på noe vanskelig, sigh. Menmen, får vel være litt tålmodig med han. Er vi positive her inne ang. Berbatov? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Jaja, så tapte Shitty i dag. Herlig Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Skuddfarlig, haha. Ikke rart da han skyter hver jævla gang. Men nei Limbeck, Gibson er ikke god nok. Ikke på posisjonering, ikke når det gjelder å være god hver kamp, ikke VENT CHICHARIIITOOOOO GOOOOOOOOOOOOOOOL Åjo det er han. han er da veldig god på posisjonering, han er jo spillbar hele tiden og fremdeles kommer han seg ofte fremover Ehh, håper virkelig at du er påvirket av noe eller så må du grundig forklare dette her du skriver her! Jeg har fått kritikk for å være nedlatende til andre osv. dere gjør det ikke serlig lett for meg å unngå det da. Jeg vil ikke påstå at noen har vert i nærheten av å være dårlig i denne kampen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 VENSTRE?????????????????????????????????????????????????????????????????????? 2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Berbatov har ikke blitt noe bedre på heading then. Herregud så bra av Valencia, den gutten komme rtil å være MASSIVE for oss. Veldig feil tenkt, Maefteda. Han har ingen grunn til å bli verre. Han er smart, rask, sterk og passer perfekt i PL. Og har målscorere rundt seg, og kan selv score. Og det viktigste er at han er en perfekt ving, er alltid der han skal være, og er rett og slett smart også når det gjelder innlegg og pullbacks og alt. Elsker Luis Antonio Valencia. VENSTRE?????????????????????????????????????????????????????????????????????? Oh shit, det TENKTE jeg ikke på en gang. VENSTREFOOOOOT! WOAHHHHH Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 HOLY SHIT JI SUNG PAAAAAAAAAAAAAARKYYYYYYYYYYY! FY FAEN SÅ BRRAAA!! Vi er så jævla gode, helveeeette. SWEEET av Fletch og Jonny, men PARKY?? TAKE A BOW SOOOOON! GET IIIIIN JI SUUUNG! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Skuddfarlig, haha. Ikke rart da han skyter hver jævla gang. Men nei Limbeck, Gibson er ikke god nok. Ikke på posisjonering, ikke når det gjelder å være god hver kamp, ikke VENT CHICHARIIITOOOOO GOOOOOOOOOOOOOOOL Åjo det er han. han er da veldig god på posisjonering, han er jo spillbar hele tiden og fremdeles kommer han seg ofte fremover Ehh, håper virkelig at du er påvirket av noe eller så må du grundig forklare dette her du skriver her! Jeg har fått kritikk for å være nedlatende til andre osv. dere gjør det ikke serlig lett for meg å unngå det da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Fy faen så spent jeg er på Chicharito altså, kan bli jævlig gull for oss. J Evans med 6-0, cutiepie azzz. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Oh damn, pent mål av Airtricity League, håper dere er fornøyde, Vidic og co. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Spark Fergie! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Chichariiiiitooo Kan han få ta den please? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Ansett Fergie igjen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Unlucky, Nani, unlucky. Pent skudd. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Banens beste: Ikke noe overraskelse, Luis Antonio Valenciaaaaaa! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Bittelitt gi faen stemning nå Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Jeg nøt kampen skikkelig jeg, herlig kamp. Herlig lag vi har egentlig, I love it. SEVENTH HEAVEN, 7-1, elsk. Takk for kampen til Airtricity League, for en hot-ass stadion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå