Gå til innhold

Manchester United pre-season 10/11

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahahaha, PENT selvmål!

Prater du om???

I swear, det så ut som det live, og MUTV-kommentatorene sa "Oh another self-inflicted goal". Det virket bare som det perfekte selvmålet, what can I say.

OOO Wazza, bra prøvd. Herregud så deilig å ha Rooney tilbake. I LOVE YOU WAZZZAAAA

Lenke til kommentar

Haha Game, kom igjen, give the lad a chance. Han har jo det i seg å prestere for oss, ikke gi opp så tidlig.

Gibson er så latterlig dårlig at man kan dø av det!

Enig, et par pene pasninger og noen fine langskudd hjelper ikke når du suger i 9 ut av 10 kamper og ser faktisk "lost" ut på banen.

EDIT: Haha, ingen frispark til Wazza der? YOU'RE HAVIN A LAUUUGH REF!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Er det lenge til Fergie skjønner det er bortkastet tid vi gir Gibson på en fotballbane? Kan vi ikke heller bruke noen fra reservene/youth-laget der, er ihvertfall mer interessant. Gibson er faen meg grå OG dårlig, dårlig kombinasjon.

EDIT: Bra omgang av Utd, herlig å se the big boys tibake. :)

Håper på Chicharito i andre omgang!

Og ref, fuck off.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

My 2 cents:

Valencia ser bra ut, spess i starten, merkelig, siden jeg hadde spådd en vanskelig andresesong for han. Virker bankers på laget til start nå. Stenger for Nani dog, som jeg tror virkelig kunne blomstret om han hadde fått høyrekanten i år. Rooney gjør mer som jeg forutser, fortsetter med det bra spillet og kombinasjonene som var det som gjorde han til PLs beste ifjor, men virker som sagt her, litt mer lubben, og som jeg venter i år, mindre målfarlig. Gibson er ræva og jeg skjønner ærlig talt ikke hva han gjør her, skyte kan han heller ikke. Ellers ser det greit ut, godt innblikk i bredden i troppen, som høyst sannsynlig er PLs beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...