Raste Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Om du gidder å skjekke at han har editert istedenfor å komme med ny post hadde det vært fint Latias Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Håper Owen kan gjøre det samme mot LFC i september. Hadde ikke gjort en damn shitt. Perle av en scoring. Flott fotball. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Perle mål av Owen. Bare å håpe han holder seg frisk kommende sessong ja. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hahahaha, PENT selvmål! Prater du om??? I swear, det så ut som det live, og MUTV-kommentatorene sa "Oh another self-inflicted goal". Det virket bare som det perfekte selvmålet, what can I say. OOO Wazza, bra prøvd. Herregud så deilig å ha Rooney tilbake. I LOVE YOU WAZZZAAAA Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Rooney ser strålende ut med ball, men han ser han noe lubben ut? Det returløpet han nettopp hadde var det ikke mye i sprut for å si det mildt. Tidlig i preseason for VM-gutta, det skal sies. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Haha shit, pent kast. SAF tror ikke det han så akkurat nå! Helvete, allerede skade, Carrick. Goddamn. Endret 4. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Carrick ut med skade (så ikke alvorlig ut) For et tap. Sesongen er ødelagt. 3 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Gibson er så latterlig dårlig at man kan dø av det! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Haha Game, kom igjen, give the lad a chance. Han har jo det i seg å prestere for oss, ikke gi opp så tidlig. Gibson er så latterlig dårlig at man kan dø av det! Enig, et par pene pasninger og noen fine langskudd hjelper ikke når du suger i 9 ut av 10 kamper og ser faktisk "lost" ut på banen. EDIT: Haha, ingen frispark til Wazza der? YOU'RE HAVIN A LAUUUGH REF! Endret 4. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Rooney ser strålende ut med ball, men han ser han noe lubben ut? Enig med tc, Carrick må få et par sjanser før vi svartmaler han helt. Greit at han har vært svak det siste året, men kan jo hende at han har forbedret seg? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Er det lenge til Fergie skjønner det er bortkastet tid vi gir Gibson på en fotballbane? Kan vi ikke heller bruke noen fra reservene/youth-laget der, er ihvertfall mer interessant. Gibson er faen meg grå OG dårlig, dårlig kombinasjon. EDIT: Bra omgang av Utd, herlig å se the big boys tibake. Håper på Chicharito i andre omgang! Og ref, fuck off. Endret 4. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg skal endre min attferd og skriv rundt mannen uten psyke, Carrick, når Jarmo ordner mitt nye brukernavn innen en uke. Dommeren liker ikke Rooney. Satte vel sin livsforsikring på England i sommer... Bommert. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) ingen kamptråd? Nydelig første omgang spillemessig, men er bekymret for Carrick Fantastisk mål av Owen Endret 4. august 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Trenger da ingen kamptråd til Pre-Season match når vi har denne tråden eller hva LimBeck? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Vi gjør vel kanskje ikke det Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 My 2 cents: Valencia ser bra ut, spess i starten, merkelig, siden jeg hadde spådd en vanskelig andresesong for han. Virker bankers på laget til start nå. Stenger for Nani dog, som jeg tror virkelig kunne blomstret om han hadde fått høyrekanten i år. Rooney gjør mer som jeg forutser, fortsetter med det bra spillet og kombinasjonene som var det som gjorde han til PLs beste ifjor, men virker som sagt her, litt mer lubben, og som jeg venter i år, mindre målfarlig. Gibson er ræva og jeg skjønner ærlig talt ikke hva han gjør her, skyte kan han heller ikke. Ellers ser det greit ut, godt innblikk i bredden i troppen, som høyst sannsynlig er PLs beste. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Synes Gibson har gjort sine ting bra jeg. mye borti ballen og er skuddfarlig Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Skuddfarlig, haha. Ikke rart da han skyter hver jævla gang. Men nei Limbeck, Gibson er ikke god nok. Ikke på posisjonering, ikke når det gjelder å være god hver kamp, ikke VENT CHICHARIIITOOOOO GOOOOOOOOOOOOOOOL Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 HERNANDEZ! Ser faan meg ut som et kupp i Ronaldo-klassen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 MÅL FRA SØR AMERIKAAAA! LUIS ANTONIO VALENCIA TIL CHICHARIIITOO! VAMOS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå