Gå til innhold

Manchester United pre-season 10/11


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VM-spillerne blir hvilt, vet ikke hvor lurt det er. De må jo få kamptrening til å komme seg i form. Er det så lurt å gi spillere som Evra og Rooney bare en kamp i Dublin, og så forvente at de skal være i god form til Chelsea-kampen i CS?

Helt ærlig. Hvor stor forskjell tror du det er fra 1 til 5 treningskamper i gå-tempo? Det er jo ikke som at de sitter på ræva og spiser sjokoladekake med sirup hjemme i Manchester mens de andre er på turne heller.

Lenke til kommentar

Sant nok, men kamper i pre-season er en god mulighet til å komme seg i form på, samtidig som at man kan forbedre samarbeidet med lagkameratene. Man kan teste ut nye taktikker som man kanskje kan bruke kommende sesong, og man kan bli bedre kjent på banen med de nye signeringene.

Lenke til kommentar
Viasat Fotball sender tre av Manchester Uniteds sommeroppgjør direkte.

 

- Vi har endelig fått bekreftelse fra MUTV om at vi kan vise disse kampene direkte i Norge, sier Tore Søyland i Viasat til united.no.

 

Tre av Manchester Uniteds fem kamper i USA, Canada og Mexico blir sendt direkte på Viasat Fotball. Allerede førstkommende lørdag står Celtic på motsatt banehalvdel i Toronto.

 

I tillegg til oppgjøret mot skottene, viser kanalen møtene mot Philadelphia Union og Kansas City Wizards.

 

- Kampen mot Guadalajara viser vi i opptak lørdag 31. juli klokken 12:00, men vi dessverre ikke får tillatelse til å vise MLS All Stars-United utenfor Storbritannia, opplyser Søyland.

 

Kampene blir også vist på MUTV.

Lenke til kommentar

b_94.png VS b_12.png

 

Lørdag 17. juli 2010 @ Rogers Centre

Kampstart: 01:00 norsk tid

 

Vises på: Viasat-fotball(norge).png

 

----------------------------------------------------

 

Celtic tapte sin første kamp 0-1 mot Philadelphia Union, mens United skal spille sin første kamp i årets pre-season. United er uten Rooney, Carrick, Vidic, Evra, Park og Hernandez, som alle får hvile etter å vært med til VM i Sør-Afrika. Ferdinand, Hargreaves, Anderson og Valencia blir ikke med på grunn av skader. United burde kontrollere kampen mot et Celtic-lag som verken imponerte forrige sesong (der de endte uten et eneste trofe) og mot PU sist. Se opp for Nani og Berbatov!

 

Troppen:

Keepere: Edwin van der Sar, Tomasz Kuszczak, Ben Amos

Forsvarsspillere: John O´Shea, Wes Brown, Rafael, Jonny Evans, Chris Smalling, Fabio, Ritchie De Laet

Midtbanespillere: Paul Scholes, Ryan Giggs, Darren Fletcher, Darron Gibson, Nani, Tom Cleverley, Corry Evans, Gabriel Obertan

Angrep: Dimitar Berbatov, Federico Macheda, Danny Welbeck, Mame Biram Diouf, Javier Hernandez (blir med fra 27.juli)

Lenke til kommentar

Synd at eneste dagen i året hvor jeg er klar for å legge meg før 00 er i dag. Må nok tvinge i meg noe for å holde meg våken til 1. Skal bli jævlig rått å se kamp igjen. Hadde det vært opp til meg ville jeg gått for noe ala dette:

VDS

Brown - Evans - Smalling - O'Shea

Nani - Fletcher - Cleverly - Obertan

Berba - Welbeck

 

Tipper laget blir:

VDS

O'Shea - Brown - Evans - De Laet

Nani - Fletcher - Gibson - Giggs

Berba - Macheda

Endret av niko.
Lenke til kommentar

denne kampen skal hvertfall sees, Viasat har jeg, jeg håper vi får se Masse Nani å Obertan på hver sin kant, pluss smalling som midtstopper, Gibson får vel mest spilletid av dem alle (sikkert fordi jeg ønsker at han får mindre) jeg har faktisk null tro på at han kan slå gjennom. sorry, jeg får sikkert kjeft, sier bare min mening :D

 

BTW:Obertan har jeg ikke gitt opp enda, han må bare begynne å gå på flere løp... :D han trenger nok en liten tupp i rævva av SAF :thumbup:

Endret av Sir LuckyNr7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...