Geir M Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Har mer tro på Cleverly enn Gibson. Gibson er ganske god, men jeg sliter med å se hvordan han skal bli god nok for en fast plass på et lag som skal vinne PL. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Da greier ikke jeg mer, nå blir det natta. Håper noen legger ut hightlights her i morgen så jeg slipper å lete jorden rundt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) 2-1 Edit: Rettelse 3-1 Endret 31. juli 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 vi blir jo overkjørt! Håper noen legger ut hightlights her i morgen så jeg slipper å lete jorden rundt tror ikke du vil det.. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Stiller jo med Gibson, C.Evans og Cleverly sentralt fra start. Kan ikke forvente å kjøre over noen da. Legg til Smalling, Fabio, O'shea og Delaet i forsvar, så ser du hvorfor vi ikke spiller bra. Men nei, ikke veldig overbevisende i denne kampen. Godt for fittnesen og godt for Hernandez. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=B1Jn3hGwmWc Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Lyden er jo et kvarter før bildet på den der. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 x2 Er jeg kul da? Jeg sovna i pausen Er det mulig?! Skal se highlights nå. Jeg har klokketro på både Hernandez og Smalling. Tror vi har sikret oss mye for pengene med disse spillerne. +1x2. SAF Er fullstendig enig. Begge har vist stor kvalitet allerede. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=B1Jn3hGwmWc Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Har nå fått sett highlightsene. Fint med mål av Hernandez. Kunne nesten ha putta for oss også på et angrep. Ellers var det mye rart forsvarsspill fra oss, særlig på innlegg og dødballsituasjoner. Legger ikke så mye i det med det laget vi stilte. Hernandez virker ekstremt lovende. Dette er nok en signering vi kommer til å prate om på likhet med Evras og Vidic' om noen år. Bargain av Ferguson. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Sparer de homoerotiske MSN samtalene til når det virkelig gjelder som mest. Du er jo aldri på msn lenger... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Dere er så søte sammen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Kamp mot Airtricity League XI på Viasat Fotball i kveld. Kl. 21, endelig en preseason-kamp som ikke er midt på natta, ble lei USA-touren ganske tidlig. Flott at de beste spillerne er med. Keepere: Tomasz Kuszczak, Ben Amos. Forsvar: Rafael, Fabio, Vidic, Evans, O'Shea, Smalling. Midtbane: Carrick, Fletcher, Gibson, Nani, Park, Valencia. Angrep: Berbatov, Owen, Rooney, Hernandez. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 RBK spiller da, så uaktuelt for meg. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg skal mate gullfisken min, så uaktuelt her og. 4 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 RBK spiller da, så uaktuelt for meg. Velger du norsk fotball fremfor engelsk? :O Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg lo, Niko. Jeg håper vi får se en spillesugen Rooney i dag og litt finspill før CS. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg skal mate gullfisken min, så uaktuelt her og. Hahahah Takk for påminnelsen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) RBK spiller da, så uaktuelt for meg. Velger du norsk fotball fremfor engelsk? :O Lett RBKs CL-kvalikk fremfor en random pre-seasonkamp. EDIT: Dessuten har jeg ikke Viasat Fotball. Endret 4. august 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå