Gå til innhold

Manchester United pre-season 10/11


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine små korte kommentarer til noen av målene:

 

Scoret United på en corner???

 

Nydelig keeperspill på 2-1, såg bra ut.

 

Scoret United på et frispark som faktisk var nesten utagbart? Spilte Beckham for United i går?

 

Cleverly :love:

 

Hernandez. Sånne løp vil vi ha.

 

Var Gibson veldig god i går?

Lenke til kommentar

Mine små korte kommentarer til noen av målene:

 

Scoret United på en corner???

 

Nydelig keeperspill på 2-1, såg bra ut.

 

Scoret United på et frispark som faktisk var nesten utagbart? Spilte Beckham for United i går?

 

Cleverly :love:

 

Hernandez. Sånne løp vil vi ha.

 

Var Gibson veldig god i går?

Forvirra. Mulig jeg er trøtt, men forstod ikke mye. Ville du ha svar på alle spørsmålene eller var de somewhat retoriske? Gibson var hvertfall ikke veldig god og jeg ble mildt sagt sjokka når han kom inn på slutten. Har fortsatt null og niks tro på han, men i går hadde han i det minste en duganes kamp.

 

Publikum når Chicharito kom innpå var musikk i mine ører. Det så virkelig ut som at han nøyt øyeblikket. Målet krona en fin debut og det kan se ut som vi har fått en frisk og kvikkere versjon av Michael Owen inn på laget. Kan ikke vente til å se f.eks Berbatov med gullpasningene sine når vi har fått en så rett-på-sak-spiss som The Rito.

 

Cleverly var vel heller ikke veldig god i går, men han har en fri rolle jeg elsker. Allikevel så får han et kunststykke av et mål i ekte Berba-stil som veier opp for at han bommer litt med pasninger, og blant annet en eleeendig slått corner. Kult intervju av han etter kampen og.

 

Nydelig keeperspill på 2-1, såg bra ut.

 

Forsøk på sarkasme? VDS? Headingen rett etter Rito kom inn?

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Eg har kun sett målene. Alle spm. over her er kommentarer til målene ja Niko. Det er ikke forsøk på sarkasme, det er sarkasme. VDS såg jo ut som en 4 divisjonskeeper. Mulig han er fullstendig utspilt av headeren, og at forsvaret sugde, men keeper såg hvertfall helt på jordet ut.

 

Gibson: Aner ikke om han var god, det var et spm :)

 

Corner spm var et spm. Føles som evigheter mellom hver gang en corner fører til mål for United. Noe United for noen sesonger siden var enormt mye bedre på. Føler eg.

Frisparkmål? Hvor ofte ser vi det for tiden?

 

Angående Cleverly: Såg også kun målet. Det var jo helt vilt.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Da forstår jeg bedre ja. Skylder som sagt på trøtthet. Satt tross alt oppe til over 05 og posta her.

 

2-1 målet er nok heller en markeringsfeil enn dårlig keeperspill av VDS. Frisparkmål og cornermål uten f.eks. Vidic, Ferdinand og Rooney er godt å se ja. Cleverly har jeg bare gode ord om. Vil ha han på førstelaget denne sesongen. Om det hadde vært seriestart i dag mot Newcastle, hvilket lag ville dere stilt med? Sett bort i fra skader, så har vi en fantastisk tropp nå.

 

 

VDS

OShea - Vidic - Rio - Evra

Valencia - Fletcher - Scholes - Giggs

Rooney - Berbatov

 

Kuz

Brown - Smalling - Evans - Fabio

Obertan - Gibson - Cleverly - Nani

Chicharito - Welbeck/Macheda/Diouf

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...