kandinsky Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Du får nok tak i en ulovlig stream somewhere. MUTV sender vel kampen som vanlig, så det er bare å benke seg halv tre-ish. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Hersketeknikken sitter heller ikke Game, men jeg tilgir deg kjekken Btw, hvem sitter oppe inatt? Jeg. Føler meg alvorlig sulteforet på united-kamper nå. Heldigvis er det ikke lenge igjen til PL sparkes i gang. Gleder meg veldig til å se Hernandes i rødt også. Endret 28. juli 2010 av Geir M Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Kanskje han løper ballen over sidelinjen helt upressa, mulig det er verdt å se ja. Hahahaha. Fy faen jeg døde da Obertan gjorde det der i fjor. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Bah, skulle hatt noe koffein før kampen. Sovner snart. Jobb tar på gitt. Men, Hernandez-debut skjer én gang det! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Om denne streamen faller ned når kampen starter så blir det faen krig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jesus, kampen utsatt 20 minutter. USA er et rart sted! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Sjukt trøtt. Har pinet meg siden 23.00 tida. Syntes Hernandez skylder oss ei kasse nå. Sir Bobby har megatrua på erten og det har jeg også. Edit. Den går på mutv right? Skysport 1 på min livesport her nå. Endret 29. juli 2010 av Game Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Edit. Den går på mutv right? Skysport 1 på min livesport her nå. Hvorfor lurer alle? Jeg blir nervøs. Min MLS vs Utd-stream sender også SS1 nå. MUTV sender reprise av kampen mot Philadelphia Union nå. Håper ikke det er noe kluss. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Kampen passer helt perfekt til min sommerferie-døgnrytme. Nattmaten er snart klar. Gresk lammepølse, krydderpølse, salat dynka i fett, balsamico og feta-ost, pommes frites samt baguetter dynka i aioli. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jesus, kampen utsatt 20 minutter. USA er et rart sted! ¤%#% Forpulte yanks. Først varter de opp med Glazer, så dette balleslaget her. Har pint meg i timesvis med to kanner kaffe og iskalde dusjer. Jeg helt på stålet her jeg sitter og kjemper med øyelukka. Tror vi er safe niko. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Kampen passer helt perfekt til min sommerferie-døgnrytme. Nattmaten er snart klar. Gresk lammepølse, krydderpølse, salat dynka i fett, balsamico og feta-ost, pommes frites samt baguetter dynka i aioli. Pizza Grandiosa her. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hva er all det snakket om å pine seg gjennom natten, har ikke de fleste feri nå i juli? =P Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Jævla jocks. Herregud. ESPN må være det verste konseptet. Kommentatoren mener MLS bør og skal vinne denne kampen. Nå håper jeg på grus. Hater Donovan etter VM og. edit: Oshea på sentral midt med Fletcher? Haha, hva faen er vitsen. Endret 29. juli 2010 av niko. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 MLS: Ricketts; Alston, Olave, Marshall, Pearce; Joseph; Le Toux, Morales, Schelotto, Pappa; Ángel. United: van der Sar, Rafael, Brown, Evans, Fabio, Obertan, O'Shea, Fletcher, Giggs, Macheda, Nani 2 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Berba skal leke med Hernandez i andreomgang. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Fortsatt skysports møkk på streamen min. Hore, jeg tror jeg sitter med skjegget i postkassa her. Faaans livesport! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Fuck da. Hadde håpet på Hernandez fra start av. Nei dæven. 70 minutter pining før vi ser han. Sikkert sovnet før den tid også. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 *kremt*atdhe.net*host*barehyggelig. 2 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) slettet Endret 29. juli 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå