Latias Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Dette er Pre-Season tråden for Manchester United sommeren 2010. Siden det sikkert ikke er mye aktivitet i sommerferien, tror jeg ikke det er nødvendig med en kamptråd for hver eneste treningskamp. Bekreftede kamper: 17. juli (Toronto): Celtic - Manchester United 22. juli (Philadelphia): Philadelphia Union - Manchester United 25. juli (Kansas): Kansas City Wizards - Manchester United 28. juli (Houston): MLS All Stars - Manchester United 30. juli (Guadalajara): Chivas - Manchester United 04. august (Dublin): Airtricity League XI - Manchester United Manchester United er nære ved å fullføre planene for en sommerturné til Nord-Amerika. Planen er å spille fem kamper, blant annet mot et sammensatt All-Star-lag. Turen til Nord-Amerika vil sannsynligvis inneholde kamper i USA, Canada og Mexico. Steder som nevnes er Toronto (muligens mot Celtic), Philadelphia, Boston, Houston og Guadalajara. Representanter fra klubben er i samtaler med CAA Sports og Soccer United Marketing om hvordan turen skal foregå. Da United var i USA i 2004 ble sponsorene sinte fordi United lot stjernespillerene hvile etter EM i Portugal og klubben ønsker å unngå irritasjon blant sponsorene denne gangen. Det er ingen tvil om at denne turen vil gi god reklame til Manchester United som merkevare og sikre mye inntekter på salg av supporterutstyr. Men United er ikke det eneste Manchester-laget som tenker på denne måten; byrival City skal nemlig til USA samtidig. De håper å utnytte den stigende interessen for engelsk fotball United skaper ved å legge turnéen sin dit. Det er likevel ingenting som tyder på at United og City vil møtes i kamp under turnéen. Endret 25. juli 2010 av Latias 1 Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 De er jo bedre motstand enn et eventuellt MLS lag eller hva alternativene blir. En burde ikke spille alt for lette oppgjør i pre-season, så City kunne jo vært en mulighet. Også kunne vi jo ha vunnet på overtid på et annet kontinent! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Siden "mine favoritter" ikke viser i "mine innlegg + mine favoritter" skulle eg helst skrevet noe fornuftig..... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 En kamp mellom United og City vil gagne City mest når det gjelder merkevare. United er allerede relativt kjent i USA, det er ikke City. Om vi spiller mot de får de gratis reklame av oss, det vil jeg ikke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Rangers får ikke spille i Nevilles testimonial Hva er greia med å bare invitere skotske lag? Bare fordi SAF er skotsk? Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Gary Nevilles testimonial, men Greater Manchester Police ønsker ikke at Glasgow-klubben skal komme til byen. Årsaken er alt bråket skottene lagde under finalen i UEFA-cupen for to år siden. Står vel ganske greit forklart der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Hva mener du? Jeg lurer på hvorfor de må spille mot enten Rangers eller Celtic. Er jo mange andre lag de kan velge mellom også, Solskjær sin testimonial ble f.eks. spilt mot Espanyol. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Neville selv som hadde dette ønsket fordi da var han garantert stappfull OT. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hva mener du? Jeg lurer på hvorfor de må spille mot enten Rangers eller Celtic. Er jo mange andre lag de kan velge mellom også, Solskjær sin testimonial ble f.eks. spilt mot Espanyol. Det er vel spillerne selv om "velger" lag tror jeg. Keane sin testimonial var mot Celtic etter hans eget ønske mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Eg og hadde valgt et lag som med letthet ville fyllt OT. Engelske lag er jo ideelt, men vanskelig å få til vil eg tro. Skotske er nærmest og mange fans vil komme nordfra for å se Rangers mot united. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Bekreftede kamper: 16. juli (Toronto): Celtic - Manchester United 21. juli (Philadelphia): Philadelphia Union - Manchester United 25. juli (Kansas): Kansas City Wizards - Manchester United 28. juli (Houston): MLS All Stars - Manchester United 30. juli (Guadalajara): Chivas - Manchester United Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Med unntak av Celtic er det stort sett "dårlige" lag. Mao. Ingen grunn til å tro at sesongstarten blir noe bedre neste år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 United til Dublin Avslutter oppkjøringen i Irland. Ryktene har svirret lenge, men nå er det bekreftet at Manchester United skal spille i Dublin i sommer. Dette er første gangen klubben besøker Irland siden 2002. United skal møte Airtricity League XI for åpningen av Aviva Stadium 4.august. - Vi har en stor fanbase i Irland, det blir fint for oss å spille på deres egen hjemmebane. Vi ser fram til dette, sier Sir Alex Ferguson til ManUtd.com. Manchester United skal ha 850.000 tilhengere i Irland. Nå får også John O'Shea spille i sitt eget hjemland. Okay, ikke akkurat drømmemotstandere denne sommeren. Sesongstarten kan begynne litt treigt, ja. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Når begynner sesongen igjen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Den 15. august, hvis jeg skal tippe. Men dersom Chelsea vinner FAC-finalen til helga, begynner nok vår sesong den 9. august. Community Shield og greier. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Blir ikke det litt tidlig med tanke på VM? Vil heller tro 1 eller 2 uker senere enn det du sa. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Egentlig ikke. Spillerne får jo en drøy måned etter VM på å komme seg i form til sesongen. Er ikke akkurat lite det. Men vi får vente og se til juni, er da terminlista kommer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Terminlista kommer 17. juni, mens sesongen starter 14. august. Var det de sa etter play-off finalen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Neste fredag er første kamp i pre-season. Noen som vet når avreise er? Og når vi får vite hvem som er i troppen? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) ... Endret 9. juli 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå