egilsml Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hei alle. Har tenkt å skaffe leiligheten en KjøkkenPC. Vil bruke min HTPC til den oppgaven! Min HTPC kjører i dag Windows Media Center, med fjernkontroll fra Microsoft. "KjøkkenPC" en tenker jeg å kjøpe en touch Screen skjerm! Så tenkter jeg å utvide skjermbilde fra HTPC til kjøkkenPC. Dette så kjøkkenPC`en alltid er "oppe". DVS jeg trenger bare skru på skjermen å så er den klar til bruk. Bruksområdet til kjøkkenPC er å spille musikk, lett surfing på f.eks matprat, youtube, facebook, vg etc. Kansje en å annen video/tv-Serie. Vet det blir litt vannskelig angående mus, men siden jeg kun bruker fjernkontroll til HTPC så går det vell greit. Jeg skal også kun bruke touch-screen på kjøkken skjermen. Problemet er lyd. Vet det er mulig å bruke Winamp å bruke bakhøyttaler utgangen for KjøkkenPC f.eks. Åsså bruker WMC fronthøyttalere. Men kordan blir det med surfing å lyd på internettsider? Går det å justere explorer/opera/Firefox til kunn å bruke bakhøyttalere etc? MVH Egil Lamøy Alta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå