Gjest undrende_jente Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Jeg skal snart ha sex for første gang, men er redd jeg er for trang. 11-12cm (diameter omkrets) går bra, men 14-15 går ikke inn! Han har hatt damer før, men jeg vet ikke hvor stor han er. Er jeg for trang da? Takk for SERIØSE svar! Endret 28. april 2010 av hernil Fikset feil i førsteinnlegg Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 tar du det bara lungt så tänker jag mig att det går bra, den är trots allt ganska "utvidgbar" så länge du är tillräckligt våt alternativt glidmedel, så skalld et som sagt va gå bra, kanske gör lite ont första gång Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Kan du ta bilde av de monsterpenisene du har hatt samleie med? 11-12 cm i diameter er sinnsykt. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 til sammenligning er en 1,5l brusflaske ca 9cm diameter. med mengden blod som da må til for en 11cm skulle jeg tro fyren svimer av før dere kommer særlig langt. Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Haha Sorry! Jeg mente omkrets xD Er det trangt da? ^^ Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Kommer jo helt ann på han og størrelsen, men med godt forspill og at du blir våt nok, så tenker jeg det går greit. Men kan jo være greit å ta det med ro første gangen da :=) Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Regner med at du har testet med dildo/gjenstander du har omkretsen på. Det blir en (forholdsvis) stor forskjell på situasjonen når det er snakk om penisen til en gutt/mann og en gjenstand. For det første er det svært mye mer opphissende å være kåt sammen med en annen/partner. Og for det andre vil det, om det blir veldig trangt vel å merke, være mindre ubehagelig med en penis enn med en dildo av tilsvarende størrelse da penis er mykere rundt, (les: ehm organisk..) Mtp at dette er din første gang, og du allerede har tenkt endel igjennom situasjonen, kommer du nok til å være forholdsvis nærvøs. Snakk med ham så han forstår, og ta det rolig. Det er forresten normalt at vagina er for trang for penis å trenge (behagelig) helt inn i starten av et samleie. Slapper du bare av og du får han til å gå rolig i starten, går dette bra. Lenke til kommentar
Han som vet nesten alt Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1218639 her er litt noe som kanskje vil hjelpe. det handler hovedsaklig om hvor opphisset og avslappet du er. og det er viktig at du får typen til å være forståelsesfull og respektfull. lykke til, dette går så bra så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg