Tooone Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Nå trodde jeg jeg hadde bestemt meg for at HTC Desire var telefonen jeg ville ha. Men så er det dette med kamera da. Jeg kom over informasjon om at kamera på Desire er dårlig. Men hva er dårlig, egentlig? Så falt jeg tilbake på å kjøpe Vivaz på grunn av kamera, men den mangler endel ting som Desire har. Noen som har testet kamera på Desire? Jeg har nå en Samsung Soul med 5 megapiksler som jeg fikk beskjed om var kjempebra av en dott på Lefdal, men ærlig talt så tok min gamle SE med 3,2 mpx bedre bilder enn denne. Hadde jeg ikke kommet over denne saken med at kamera på Desire var dårlig, hadde jeg sikkert eid en nå, men nok en gang i tvil. Noen som har Desire som kan sammenligne kamera på den med noe? Hvor dårlig er dårlig? Nesten så jeg savner tiden da Ericsson hadde to mobiler og Nokia hadde to, og det var det man hadde å velge i Lenke til kommentar
osmano Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Nå trodde jeg jeg hadde bestemt meg for at HTC Desire var telefonen jeg ville ha. Men så er det dette med kamera da. Jeg kom over informasjon om at kamera på Desire er dårlig. Men hva er dårlig, egentlig? Så falt jeg tilbake på å kjøpe Vivaz på grunn av kamera, men den mangler endel ting som Desire har. Noen som har testet kamera på Desire? Jeg har nå en Samsung Soul med 5 megapiksler som jeg fikk beskjed om var kjempebra av en dott på Lefdal, men ærlig talt så tok min gamle SE med 3,2 mpx bedre bilder enn denne. Hadde jeg ikke kommet over denne saken med at kamera på Desire var dårlig, hadde jeg sikkert eid en nå, men nok en gang i tvil. Noen som har Desire som kan sammenligne kamera på den med noe? Hvor dårlig er dårlig? Nesten så jeg savner tiden da Ericsson hadde to mobiler og Nokia hadde to, og det var det man hadde å velge i Jeg er langt fra noen kamerafreak men jeg har en sammenligning som du kanskje kan relatere til. Siden du nevnte en gammel SE med 3.2 mpx så går jeg ut i fra at du snakker om SE X1? Jeg kom fra den til Desire og synes kameraet er mer en dugelig. Og det er myyyye kjapper enn på SE X1. Nå har ikke jeg testet det grundig men heller tatt noen bilder her og der. Synes ikke at kameraet skal skremme deg bort fra å kjøpe en ellers kongetelefon. Godt valg! Lenke til kommentar
somnium Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Dagbladet har testet Desire, og gir den toppkarakter. I omtalen beskriver de også kameraet: http://www.dagbladet.no/2010/04/28/tema/teknologi/hjemmepc/mobil/klikk/11485550/ Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hva med SE X10? Den har det Desire har men med bedre kamera. (litt dårligere på andre ting da, men føler ditt største pri er kamera) Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hva med SE X10? Den har det Desire har men med bedre kamera. (litt dårligere på andre ting da, men føler ditt største pri er kamera) X10 har litt av det Desire har men ikke alt, det spørs hva en selv vektlegger som viktig. Selv har jeg X10 og er veldig fornøyd, på den andre siden er android 2.* et savn, multitouch hadde vært greit mtp fremtidige programmer og spill og ikke minst er HTC Sense mye mer gjennomført enn Time og Mediascape. Bare tiden vil vise hva SE gjør med disse to applikasjonene, kanskje de er enda mer integrert og bedre gjennomført i fremtidige android oppdateringer fra SE? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå